Те колите не липсват, брато - аз на първо четене се сещам поне за трима собственици на такива, ама познай......
А при наличието на готови мощни автомобили, не виждам за чий дедов ти трябва да си купуваш Браво и после да го тунинговаш - купи си готова мощна кола за всекидневна употреба.В рамките на 10’000лв. има дооооооста голям избор
Както вече казах - ВИНАГИ излиза по-евтино да си купиш заводско направена мощна кола, вместо да засилваш слаб двигател!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.4 Т -мнения и препоръки
Collapse
X
-
Винаги кефа да си направиш нещо по колата е по-голям , от това просто да си я купиш. Отделно, че може да си я модифицираш по твой собствен вкус. В случая не говорим за евтино -скъпо. Кара ми се подобна турбо табуретка и ако 500 Абарт бяха на по-нормални цени, веднага бих се метнал. Браво/Голф ми се струва добър заместител, а и е по-функционална. Сити кар, който има потенциал. Малка колица с малък турбо мотор, това търсся.ex-Punto 1.9JTD
Коментар
-
Хахах и така може да се каже. Така че , ако случайно ти изпадне някакво инфо, да споделиш ...Аз например разбрах,че когато пръскаш на предното стъкло и въздушната струя праща водата на страничното стъкло и за това използват ето такива неща при Браво...За мен това е нещо ново в автомобилостроенето...Самият проблем имам предвид. https://www.youtube.com/watch?featur...KPUbtJlc#at=15https://www.youtube.com/watch?featur...&v=45rrVIiU9VsKuku написа:Значи продължаваш да търсиш под вола теле
ex-Punto 1.9JTD
Коментар
-
Хм, значи не си карал много много в лошо време, или па все са ти били от сой колите...Масово го има това явление - като си измиеш предносто стъкло и караш по бързо да ти станат струи на страничното.На прима-виста ще ти изборя няколко автомобила - VW Passat(2000), Audi A3 ( 200tattoos написа:Аз например разбрах,че когато пръскаш на предното стъкло и въздушната струя праща водата на страничното стъкло и за това използват ето такива неща при Браво...За мен това е нещо ново в автомобилостроенето...Самият проблем имам предвид.
, Alfa Romeo 156 (2003), Fiat Brava, Huinday Santa FE (200
...и т.н.Не съм карал А6, там може и да го няма тоя момент.
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Хаха, отново стигнахме темата за чистачките, където както се разбра ми е силата
Зверски дразнещо е това с пръскането, но Явка, смея да твърдя, че този проблем е малко по-силно изразен при Бравото, поне спрямо другите коли които съм карал (от изброените от теб - само Браво/Брава). На всички се цапа, ясно е, но при новото Браво единствения вариант да не цапа е пръскаш или в положение на пълен покой или при скорост над 90-100. При всеки друг опит да чистиш стъклото между 10 и 100 км, мръсната вода се стича по левия прозорец
Коментар
-
С лошото време е друго, почти при всички коли го има...понеже дори и да има лек канал до стъклото, той не успява да отведе водата. При Браво масово си купуват такива пластмаси, за предното или страничните стъкла, последните ги има дилъра дори...за да решат това неудобство. Споделям впечатления, от какво се оплакват братушките, понеже при тях климата и пътищата са много подобни има го и в част английския форум. Другото нещо са триподите, нещо като масов и задължителен проблем при пробег между 30 и 50 000км. Има частни случаи изкарват и 80. Започва с вибрация отляво или отдясно, подобно на разбалансирана гума. Колегата споменал по-рано в темата изглежда е прав. Останалите оплаквания са главно от окачването. Всички проблеми срещани при Стило се срещат при Браво, като замяната на тампоните с немския им еквивалент Лемфьордер/Боге удължава значително сервизните интервали. Също така, масово заменят заводските амортисьори, които всъщност и не изкарват много и са някакви бразилски, със Билщайн регулируеми, най-вече за да повишат клиренса , но поведението на колата също значително се подобрявало. Все пак гредата на задния мост няма как да бъде премахната и от там впечатлението за твърда и не особено комфортна возия. Според мен ако окачването отзад не беше решено по такъв архаичен начин, подобно на Пежо...Браво щеше да превъзхожда много от автомобилите в своя клас. Не знам защо инжинерите не са обърнали внимание на този момент, при условие, че интериора, екстериора и доста от двигателите са напълно нови. Дори при Пунто МК2 нещата са по-добре, не знам как е при новото. Също основен и често срещан проблем е климатика, за което се сваля цялата предница, но това да речем е по-рядко срещано като явление. За съединителя вече казах. Няма много добри впечатления от роботизираните 6 степенни кутии. В общи линии упреците са, че колкото и бързо и плавно да сменя при ускорение, в много ситуации действат неадекватно и главно, че при спиране изрежда скоростите 5-4-3-2-1, което в различните случаи не е много удачно и всеки път изисква различно спирачно усилие, защото в определени случаи трябва да се бориш и с мотора... Като ниво на сигурност Браво е доста добре. Ето полезна темичка за триподите. На няколко места чета ,че могат да се рециклират също. На много места се споменава, че при смяната е установено, липса или недостатъчно смазка . http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...hp?f=5&t=24333Yavor написа:Хм, значи не си карал много много в лошо времеex-Punto 1.9JTD
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар