Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.4 Т -мнения и препоръки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ако пък и очаква някой да сподели нещо конкретно - също трудно ще се случи.Най-много да чуе суперлативи за някой power box
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      В UK форума би трябвало да има доста повече инфо.
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
      Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

      Коментар


        #18
        По-скоро очаквам някой да ме убеди, защото подобен мотор има и при VAG, а за там информация има предоволно. Няма как да купя нещо, без да знам за какво става въпрос. Отдавна съм минал периода, когато си купувах кола, защото ми харесва или е актуална или да речем изгодна...Изглежда , ще трябва да търся из английските и руските форуми . В момента се колебая между Опел Астра , ФВ , Браво и се оглеждам като цяло за някаква малолитражна турбо колица.
        ex-Punto 1.9JTD

        Коментар


          #19
          Ако приемем, че тук би трябвало да има най-много концетрирана информация за проблемите на модела, НО в същото такава такава липса, TO това би означавало, че модела няма проблеми

          Коментар


            #20
            Липсата на подобна и като цяло на каквато и да е информация, ме навежда на мисълта, че подобни автомобили почти не се карат и продажбата му един ден , ще е голяма мъка...
            ex-Punto 1.9JTD

            Коментар


              #21
              tattoos написа:
              Липсата на подобна и като цяло на каквато и да е информация, ме навежда на мисълта, че подобни автомобили почти не се карат и продажбата му един ден , ще е голяма мъка...
              Това,че продажбата му ще е мъка е ясно.Едва ли има колеги от форума с такова Браво или ако има,не са редовни посетители.Затова няма информация.
              Fiat Tipo
              Corsa b комби !

              Коментар


                #22
                tattoos написа:
                Липсата на подобна и като цяло на каквато и да е информация, ме навежда на мисълта, че подобни автомобили почти не се карат и продажбата му един ден , ще е голяма мъка...
                Бе тя нека е на добра цена и в добро състояние,все ще се намери някой да я купи.VW с тоя дървен дизайн бих го отписал на твое място,така изборът ще се сведе до опел и фиат.http://clubalfaromeo.com/forum/showt...=78028Това пък е от UK форума,ако поназнайваш английски ... http://www.fiatforum.com/bravo/28038...2.htmlТука ако се поразровиш ще видиш доста:http://www.fiatforum.com/bravo/
                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                Коментар


                  #23
                  Kuku написа:
                  Ако приемем, че тук би трябвало да има най-много концетрирана информация за проблемите на модела, НО в същото такава такава липса, TO това би означавало, че модела няма проблеми
                  Кики, колегата не го интересува скърца ли интериора, свети ли чека при китайски ксенон и всичките други глупости.Интересува го до колко се надува, дали има перформанс части и т.н. Все неща, с които нуово браво собствениците са ....
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    Princo написа:
                    tattoos написа:
                    Липсата на подобна и като цяло на каквато и да е информация, ме навежда на мисълта, че подобни автомобили почти не се карат и продажбата му един ден , ще е голяма мъка...
                    Бе тя нека е на добра цена и в добро състояние,все ще се намери някой да я купи.VW с тоя дървен дизайн бих го отписал на твое място,така изборът ще се сведе до опел и фиат.http://clubalfaromeo.com/forum/showt...=78028Това пък е от UK форума,ако поназнайваш английски ... http://www.fiatforum.com/bravo/
                    Ами имал съм Ягуар X-type и да ти кажа, че една кола като е екзотика , цената просто почти не е фактор. Дизайнът е нещо много относително и като цяло нямам нищо против този при ФВ . По-важен ми е пърформанс, хендлинг, обслужване, надеждност и да не трябва да чакам за части и колата да е повече грижа, отколкото удоволствие. Имал съм и почти нова Японска кола, която в един момент се оказа нещо подобно , ако не познаваш правилните майстори, правилните магазини за авточасти и т.н. Това е един проблем при екзотичните марки и ако колата се кара повечко, си е направо една голяма грижа. Качеството по представителствата е пълна трагедия и е излишен ангажимент , време и нерви в повечето случаи и проблемите често не се решават качествено. Темата в Алфа форума я четох и там информацията е колкото в тази до момента, без нищо конкретно. :D Ще се ровя по чуждите сайтове и дано се появи някакво инфо. Определно ми харесва това , но до колко е реално и как са го постигнали ми е много интересно. http://autobild.bg/Превърнаха-fiat-b...photo=1&_t=440
                    emzo написа:
                    Kuku написа:
                    Ако приемем, че тук би трябвало да има най-много концетрирана информация за проблемите на модела, НО в същото такава такава липса, TO това би означавало, че модела няма проблеми
                    Кики, колегата не го интересува скърца ли интериора, свети ли чека при китайски ксенон и всичките други глупости.Интересува го до колко се надува, дали има перформанс части и т.н. Все неща, с които нуово браво собствениците са ....
                    Именно , както и всичко останало като реален разход, проблеми по мотора и окачването, цени на части и обслужване, съединител /трансмисия и в общи линии техническата част на нещата. Гледах ,че има модели с някакъв автомат, надежден ли е ? Изобщо що за кола е Браво , кой мотор , понеже са 3 версии...и т.н.
                    ex-Punto 1.9JTD

                    Коментар


                      #25
                      Мда,сега като ти прочетох мненията едва ли дизайна те вълнува до такава степен.Лошото е,че в нашия форум както каза емзо едва ли има хора,които са се занимавали с performance на такова браво,не знам даже в БГ дали има още такъв човек.Та пак чуждестранни форуми ти е спасението ...
                      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                      Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                      Коментар


                        #26
                        Пърформанса е просто като бонус при турбо моторите. Предполагам софтуерно ще има някаква възможност да се засили поне 20-30к.с. и от там ми е интересно, до къде може да се стигне заради съединителя ако се правят се реши да се стигне до по-сериозни ъпгрейти. Дали е двойномасов или си е обикновен ми е интересно . Окачването как е , особено отзад ми е интересно, защото от това много зависи поведението на автомобила. Здраво ли е ? С ремък ли е мотора или верига ? Колко излиза обслужването ? С колко ламбда сонди е ? Има ли проблем със горивата мотора, а с дюзи, дебитомер и т.н. ? В общи линии нищо не ми е ясно за този автомобил.
                        ex-Punto 1.9JTD

                        Коментар


                          #27
                          Емо, който иска мощна кола си купува такава - не си купува някоя ощипана версия, за да се чуди, с какъв тунинг да я напълни Винаги, !!!повтарям!!!, ВИНАГИ излиза по-евтино да си купиш готов мощен вариант, вместо да засилваш мощността на слабите.Татоос, потърси в Гугъл и ще видиш, че същия този двигател го има в Браво И също така в Гранде Пунто с мощност 220к.с., та даже и 250к.с.Колко ще изкара - никой не може да ти каже, не само в България, а и в цял свят. Като си решил да пускаш брада, ще трябва да си купиш гребенче, ама да питаш за тунинг и в същото време за разход, някак изглежда малко несериозно Пък ако нямаш пари за един съединител.....

                          Коментар


                            #28
                            Сааб ти трябва на теб щом имаш такива мераци.

                            Коментар


                              #29
                              темата за бравото бях наречен едва ли не лъжецно материалите които са ползвани са по зле от едно стиловсичко е изтънено до максимум като цена(стиснали са се дори за 2 амортесьорчета на предният капак)имам наблюдения над около 5 коли1.4 Тджет на 62 000 км отпред тече като лейка маслоналожи се смяна на 2 от вътрешните карета ползват се същите като при 156/147 и либра с триподи ако се зачетеш да доста търсенивече 2 пъти точно на 32 000 км спира да пали докато не му смениш свещите(30 000 е сервизният интервал)на едно 1.4-ка 90 коня им му протече тапа на блокаокачването определено е шумноиначе нямам идея как е спрямо опела или нещо другоно както за казали хората за толкова пари толкова

                              Коментар


                                #30
                                Kuku написа:
                                Емо, който иска мощна кола си купува такава - не си купува някоя ощипана версия, за да се чуди, с какъв тунинг да я напълни Винаги, !!!повтарям!!!, ВИНАГИ излиза по-евтино да си купиш готов мощен вариант, вместо да засилваш мощността на слабите.Татоос, потърси в Гугъл и ще видиш, че същия този двигател го има в Браво И също така в Гранде Пунто с мощност 220к.с., та даже и 250к.с.Колко ще изкара - никой не може да ти каже, не само в България, а и в цял свят. Като си решил да пускаш брада, ще трябва да си купиш гребенче, ама да питаш за тунинг и в същото време за разход, някак изглежда малко несериозно Пък ако нямаш пари за един съединител.....
                                Ще потърся , но така си излиза колата сток или е ъпгрейтвана ? Аз не се чудя изобщо дори .Търся градска турбо малолитражка. Ако изоставим клишетата какво ще ми препоръчаш ? Кой е този евтин готов мощен вариант с подобна кубатура ? Колко ще изкара не съм питал, интересува ме моя дом да не е сервиза. Да, нямам пари и за съединител, мисля да я правя на метан и ме интересува дали отзад окачването ще държи бутилките... :D Моля ти се, следващият път ако не ми разбираш въпросите и логиката в тях, питай ще ти обясня. Всъщност сега ще направя това , конкретно за въпроса с разхода. Питам за реалния такъв градско, защото ако ме интересува как се държи мотора при натоварвания и ускорение. Най-малкото ако дава разход 15/100 защо ми е даунсаузнат мотор или поне няма да е този, при положение, че има такива с по-голяма кубатура и повече динамика особено в ниските при аналогичен разход. Ааа, да , не питам задължително за тунинг, просто като си купиш турбо кола имаш такава опция ако решиш един ден. Интересува ме използваема ли тя е и до какви граници , като това се определя от съединителя до голяма степен, особено при подобни малолитражки, при които се предполага нисък въртящ момент. Тоест искам да добия представа ако тръгна да правя нещо подобно, с какво ще се сблъскам, като това до голяма степен определя избора ми. Моля ти се, ако можеш да ми помогнеш с нещо обективно и конкретно като информация свързано с този автомобил, да бъдеш любезен да споделиш.
                                hf hpe написа:
                                темата за бравото бях наречен едва ли не лъжецно материалите които са ползвани са по зле от едно стилоно както за казали хората за толкова пари толкова
                                Не се притеснявай, за мен подобни мнения са важни дори повече от суперлативите, защото последните се виждат и са ясни. Всеки може да види, че някоя кола предлага повече за цената си, но е интересно да се разбере дали не е за сметка на нещо и на какво. Да добавя аз, понеже засега няма други желаещи. Съединителя е двойномасов със сигурност, при всички модификации , което изобщо не е добре и не мога да проумея за какво им е било да слагат подобен съединител подходяш по-скоро за дизелов автомобил. Все още не мога да разбера до какви к.с./н.м. държи стоковия, но няколко фирми предлагат едномасов олекотен и Валео също така, като последното още не е проверена информация. Цените за ремъци и филтри ги проверих и като цяло не са високи. Окачването не блести с нищо , като цените са нормални , отзад е торсион, което според мен е недостатък. От там идва и по-твърдата возия и е минус за стабилността донякъде. За сравнение при Голф е независимо, което е и по-добриия вариант.
                                ex-Punto 1.9JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X