Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.4 Т -мнения и препоръки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Така зададен въпроса Голф или Браво изглежда ясен отговора.Най-малкото заради вида на 2-те коли,а и разхода в града.Офф кво да ти кажа.Карал съм го и ми хареса.Освен,че има една турбо дупка между 2500 и 2600 оборота.Иначе е удобен автомобил.Ама ако не си такъв разбирач,няма да ти направи впечатление.
    FIAT BRAVO 1.6
    FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
    LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

    Коментар


      #47
      Lane Staley написа:
      Викаш в Джаг форума по-иначе става лафа, а?Тук сите сме на такова ниво, плебеи, какво да ти кажа...
      А за Браво нещо да кажеш ? Лафа навсякъде става иначе, където има някаква култура на общуване, но не съм аз който да ти го обяснява. Нямам нищо против никого, не виждам смисъл от подобни комплексарски изказвания, но щом го твърдиш може би си прав. Не съм дошъл да си го меря с никого. Принудих се да напиша какво карам и съм карал, заради нелепи подмятания... Зададох конкретни въпроси и какъв е отговора ? Щом колегата ми праща на лични впечатленията си, нещо което би трябвало да може съвсем спокойно да може да напише в тема като тази и всичко в което се превърна тази дискусия, далеч не по моя вина, би трябвало да накара наистина теб и останалите, да се замислите реално какво е нивото. Почвам да се колебая и ако евентуално се спра на Фиат, дали е правилно от гледна точка на това, че ако имам дори елементарно питане, няма да има към кого да се обърна, понеже тук явно си търсите единствено евтини развлечения, вместо начин да си помагаме , както е със всеки друг форум и марка. Ако може някой модератор да разчисти няма да е зле.
      ex-Punto 1.9JTD

      Коментар


        #48
        По-леко с определенията, колега...Нов си, затова не ти слагам предупреждение.Това че не ти е кеф на тебе какъв е форума, не означава да плюеш и да се заяждаш с другите потребители!Изказвам се като модератор тука...Щото и като потребител така си мисля.
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #49
          Съжалявам , но не мисля, че трябва да бъда провокиран .Искам само да получа отговори на въпросите , които съм задал. Мисля, че ги търся съвсем добронамерено. Ще ви помоля да разчистите коментарите, които нямат нищо общо с темата. Благодаря за което.
          ex-Punto 1.9JTD

          Коментар


            #50
            popara801 написа:
            Така зададен въпроса Голф или Браво изглежда ясен отговора.Най-малкото заради вида на 2-те коли,а и разхода в града.Офф кво да ти кажа.Карал съм го и ми хареса.Освен,че има една турбо дупка между 2500 и 2600 оборота.Иначе е удобен автомобил.Ама ако не си такъв разбирач,няма да ти направи впечатление.
            При коя от двете я има тази турбо дупка ? Питам, защото ме интересуват доста неща от поведение, до всичко останало , за което съм задал въпроси в темата. Искам да съм наясно с колкото се може повече плюсове и минуси и на двете коли. Разбира се , очаквам тук отговори поне за едната от тях... :D
            ex-Punto 1.9JTD

            Коментар


              #51
              tattoos написа:
              popara801 написа:
              Така зададен въпроса Голф или Браво изглежда ясен отговора.Най-малкото заради вида на 2-те коли,а и разхода в града.Офф кво да ти кажа.Карал съм го и ми хареса.Освен,че има една турбо дупка между 2500 и 2600 оборота.Иначе е удобен автомобил.Ама ако не си такъв разбирач,няма да ти направи впечатление.
              При коя от двете я има тази турбо дупка ? Питам, защото ме интересуват доста неща от поведение, до всичко останало , за което съм задал въпроси в темата. Искам да съм наясно с колкото се може повече плюсове и минуси и на двете коли. Разбира се , очаквам тук отговори поне за едната от тях... :D
              За Бравото говоря.Голф не съм карал и не бих го тествал,защото не ми е по вкуса.Успех с избора и да се похвалиш която и кола от 2-те избереш.
              FIAT BRAVO 1.6
              FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
              LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

              Коментар


                #52
                tattoos написа:
                BO написа:
                А бе чакайте бе,Искало се малолитражка, за да не харчи.Обаче с перформънс части, за да върви.Жал ми е колата да ми харчи с 2-3 литра отгоре, ама ще дам няколко хиляди за перформънс части.
                Защо си измисляш...Какво значи пърформанс части и какви хиляди левове, за какво ? Къде видя ,че разхода е приоритет ? Пич , в момента карам 2.6, няма ти обяснявам колко харчи...но си го карам вече 120 000км, преди това имах 2.5 196к.с. пак с разход на година сигурно повече отколкото ти струва возилото ...и изобщо от над 5-6 години не съм имал за основен автомобил, нещо под 2.5 кубатура, без значение бензин или дизел. Трябва ми втора кола за в града. Ако може да дава и някакви емоции, още по-добре. На вас май ви е скучно тук или просто се заяждаш, като се правиш на остроумен ? Какво има да му правиш на тоя кенеф за 50 к.с. отгоре ,че и хиляди левове да трябват ? Чакам да ми обясниш ! Не знам за целия форум, рядко влизам, но ако нивото на повечето е като твоето , много зле...
                На всички горе викаш комплексари, а какво гласи твоя пост? Кой беше ти? Колко ти харчи колата? Нещо ми правиш забележка на финансовите резултати ли? Не мога да го разбера.Уточни се какво искаш, тогава си задавай въпросите:
                Предполагам софтуерно ще има някаква възможност да се засили поне 20-30к.с. и от там ми е интересно, до къде може да се стигне заради съединителя ако се правят се реши да се стигне до по-сериозни ъпгрейти.
                Викаш ще се стига до по-сериозни ъпдейти, пък за един съединител си седнал да питаш Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Просто са... как да го кажа меко.... безсмислени въпросите, които ги задаваш.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #53
                  Като цяло не съм се спрял на платформа за ваг мотора, но най-вероятно ще е Голф, макар че ми се иска да е Сироко... При Голф ми харесва, независимото окачване отзад, позитивите които носи една такава кола като пазарна стойност и последваща продажба. Леко съм с резерви към мотора и по-скоро евентуалните разходи при проблем с него. TFSI е технология за впръскване на бензин под налягане директно в цилиндрите, нещо като комън-рейл , но бензинов. Мицубиши започнаха масово с тази технология преди години, но се срещаха много проблеми и се отказаха от нея. След това обаче ВАГ и в последствие хюндай я доразвиват и засега няма изявени проблеми и при двете марки. Фиатката има много приятен дизайн, доста глезотийки за цената си, но към момента е, не особено популярен модел и предвид че е Талянка ,предполага доволно обезценяване за кратък период и може би трудна продажба някой ден. Мотора си е конвенционален при първото поколение, което не предполага излишни драми и е леко по-динамичен от TFSI. Oкачването не е кой знае какво, но за сметка на това е сравнително евтино и компонентно, но отзад греда... Съединителя наистина е двумасов, което е напълно необясимо за мен за бензинов мотор, но и той не е колосална сума, а и това се лекува с едномасов. Няколко фирми предлагат такива. За какво го зачекнах този съединител. По аналогия с Пунтото най-вече. Когато го купих и си мислех, сега ще отида да го ремапна , за да стане една наистина приятна за каране колица, но...и какво се оказа, че ако засилиш колата, съединителя бързо отива в коша, а по-издържлив не се предлага. Отделно това като цяло винаги е звеното, което е най-уязвимо. Идеята ми е ,че щом има 120 к.с., 150 и мисля гледах 180к.с. заводски на такъв 1.4Т мотор, значи има съединител който носи подобно натоварване, но остана въпроса дали 120 к.с. се оборудва с такъв . От там и питането ми , какъв тип е и дали ще е необходима подмяна евентуално. Като цяло всеки гледа да се отърве от двойномасовия. Щом Валео дори имат отделен каталог за афтърмаркет едномасов заместител , значи има резон във всичко .
                  ex-Punto 1.9JTD

                  Коментар


                    #54
                    BO написа:
                    =Викаш ще се стига до по-сериозни ъпдейти, пък за един съединител си седнал да питаш Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Просто са... как да го кажа меко.... безсмислени въпросите, които ги задаваш.
                    Първо съединителя ще трябва да се сменя в един момент дори и нищо да не се прави. Второ колкото и да са ми безмислени въпросите, не виждам да съм получил отговори от теб, на който и да било от тях. За това ако обичаш или влез в дискусията грамотно, нямам против да ти обясня , но за целта ще трябва да прочетеш темата от началото...или спри с безмислените подмятания. Ако просто ти е скучно дай на ЛС.
                    ex-Punto 1.9JTD

                    Коментар


                      #55
                      Съжалявам за намесването ми в темата.Няма смисъл да ми обясняваш нещо, защото не ги разбирам нещата.Сигурно е хубаво да караш 2.6 литров двигател с разход колкото моя автомобил. Завиждам тайно и се надявам и аз някой ден да мога да се кача от еднолитровия ми Фиат на някой мега огромен 2.6 литров двигател.Поздрави и дано разбереш какво питаш и дано има хора, които могат да ти помогнат съответно.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #56
                        tattoos написа:
                        Съжалявам , но не мисля, че трябва да бъда провокиран .Искам само да получа отговори на въпросите , които съм задал. Мисля, че ги търся съвсем добронамерено. .
                        Пич, ако за минутка спреш да мислиш, че търсиш отговорите си добронамерено, със сигурност ще ги намериш. Колегите бяха достатъчно красноречиви в кой телевизор е повредата. Успех в избора на Голф, Сироко, Браво или там каквото търсиш!
                        207 тиква автомат
                        новокромаджия 2.4 печка

                        Коментар


                          #57
                          Татоо, много пишеш и нищо не казваш, батка!Кажи ми моля те, какво точно питаш бе, човек?Дали новото Браво е здраво за тунинг и евтино за поддръжка - НИЕ НЕ ЗНАЕМ Точка по въпроса Щом искаш мощна кола ще се бръкнеш по-дълбоко - с пръдня боя не става

                          Коментар


                            #58
                            BO написа:
                            Съжалявам за намесването ми в темата.Няма смисъл да ми обясняваш нещо, защото не ги разбирам нещата.Сигурно е хубаво да караш 2.6 литров двигател с разход колкото моя автомобил. Завиждам тайно и се надявам и аз някой ден да мога да се кача от еднолитровия ми Фиат на някой мега огромен 2.6 литров двигател.Поздрави и дано разбереш какво питаш и дано има хора, които могат да ти помогнат съответно.
                            Ха,ха,ха... Това за еднолитровия Фиат ми хареса! То ти добре че взе Мултиплата, за да не те изключим от форума
                            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Коментар


                              #59
                              Без да забелязвам иронията, ще ти благодаря ! Надявам се тук да разбера някои основни неща и като цяло картинката започва да се прояснява , но черпя информация и от други места , като това тук. http://www.drive2.ru/cars/fiat/bravo...53213727/#post Интересно е да се види заради първоначално вложените части.
                              ex-Punto 1.9JTD

                              Коментар


                                #60
                                Kuku написа:
                                Татоо, много пишеш и нищо не казваш, батка!Кажи ми моля те, какво точно питаш бе, човек?Щом искаш мощна кола ще се бръкнеш по-дълбоко - с пръдня боя не става
                                Баце, питам елементарни неща или поне би трябвало да са такива, но при липсата на много подобни коли във форума , изглежда е става сложно да ми се отговори. Питах да речем основните неща при покупка на нов автомобил, непознат при това за мен, с много оскъдна информация за него като цяло . Трябва си ми кола за всеки ден предимно градско. Харесвам турбо моторетките. Тези даунсайзнати моторчета ми се струват идеални за целта. Не търся 250 к.с. просто ми е интересно ако си купя да речем 120 к.с. версията , дали ще понесе да стане 150к.с. или 170к.с. да речем...без това да налага смяна на съединител и скорости да речем. За това питах за него, като и дори да не трябва да се сменя са ми интересни впечатления. При ауди 1.8Т например знам до колко търпи да се надува без да почне да буксува съединителя. За Бравото ми е пълна мъгла. Просто опцията турбо мотор си върви с опцията евентуален ъпгрейт , друг е въпроса дали ще поискаш, кога, как и при какви условия. Ако съединителя не носи по принцип, може да се изчака да му дойде времето или да се кара с лек софтуерен ъпгрейт само и после да се смени с по-корав и да се продължи да се надува. При Вагените имаш керамики и куп други като избор. скоростите спокойно си носят 300к.с. За мен при Фиат не е ясно. До колкото ми се избистри 1.4Т е с Гарет , който се различава при двете версии. Тоест не е много голяма инвестиция и 120к.с. може лесно да се превърне в 180, тва ако останалите условия ,за които питам са ок. Каквото и да си говорим, този мотор не може да се надува безкрайно, защото ще трябва да се разрежда, понеже степента на сгъстяване е висока и ще се почне с детонациите и дупките в буталата. Въпросът ми за разхода беше свързан най-вече с КПДто на мотора , защото от мотори с идентичен разход понякога се постига аналогична мощност при различни кубатури. Искам да добия представа този къде се намира спрямо останалите. Има доста проекти още при първото Пунто, които дават превъзходни резултати от към литрова мощност. Така като гледам, още много хора не оценяват за какъв двигател става въпрос и не им е ясно. За сума от 10 000лв , колкото струва едно Браво , има доста голям избор на 1.8Т на доста различни платформи като почнеш от A4 B5 за 3-4 000лв и стигнеш до S3 za 8-9000, а за 1100-1200 отгоре може спокойно да се вземе 2.0 ТФСИ, което си е 200-210к.с. сток, това ако трябва да ти отговоря за мощната кола...Т.е. дори може и с много по-малки суми или равни да се купи... Продават се готови китове, дори втора употреба за 2.0Т, с които се отива на близо 300к.с. Последно гледах такъв за 600 паунда свален от А3. така ,че нещата изобщо не са имагинерни, просто ми харесва моторетката на фиат , а платформата изобщо не ми е ясна , за това и въпросите по нея като окачване и т.н., защото не купуваш само двигател, а по принцип периферията като електроника, окачване и т.н. може да ти стъжни живота и да си намразиш колата, примери за това колкото искаш. Не знам дали успях да ти отговоря, надявам се да съм станал поне малко ясен. Аааа да, да добавя за хората с хилядите левове и пърформанс частите, преди някой пак да е изригнал пак, турбо мотор е много по-лесно да му се вдигне мощността и много по-евтино, отколкото при атмосферка. Обикновено едни 30к.с. и 20н/м се постигат само с ремап, който направен качествено струва около 500-600лв. Да се върнем на въпроса, има ли дразнещи и чести проблеми по Браво ?
                                ex-Punto 1.9JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X