Astra 1.4 - първи с браватаtoyota carina 2.0 D - N/Afiat punro 1.1 , lada 1500 S peugeot 206 1.1 - просто е смешно да го обсъждаме opel vectra 1.6 - първиpeogeot 205 1.4 sport 2 карбуратора 100 коня - N/Ahonda civic 1.5 90 - един калник ми дръпна на отсечка от 250-300 метраopel omega 2.0 115 hp - първи с браватапунто 1.3-75 коня , голф 3-1.6-75 коня и и още много други от тоя калибър финишират зад мен!браво 1.6 16в - на един калник пред мен (и то браво) - слаб мотор за драг , но с добър риспонс! Факти ко да праиш??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сагата 1.4 12v
Collapse
X
-
Браво колегаnParMaTuK написа:Astra 1.4 - първи с браватаtoyota carina 2.0 D - N/Afiat punro 1.1 , lada 1500 S peugeot 206 1.1 - просто е смешно да го обсъждаме opel vectra 1.6 - първиpeogeot 205 1.4 sport 2 карбуратора 100 коня - N/Ahonda civic 1.5 90 - един калник ми дръпна на отсечка от 250-300 метраopel omega 2.0 115 hp - първи с браватапунто 1.3-75 коня , голф 3-1.6-75 коня и и още много други от тоя калибър финишират зад мен!браво 1.6 16в - на един калник пред мен (и то браво) - слаб мотор за драг , но с добър риспонс! Факти ко да праиш??
похвално за резултатите , обаче ми е доста трудно да повярвам , че Хондата те е била само с калник
на Бравата по каталожни данни и дават от 0-100 = 13.9сек. , а на Хондата 0-100=9.7сек , та мисълта ми е тия 4 секунди са си почти 2 коли разстояние на 400 метра , за 300 незнам
Явно е била в неизрядно състояние , или с лошо задкормилно устройство
все пак Good Job !
Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Коментар
-
Наистина ли това имаш в превид като казваш максимално ръчкане?sstanchev написа:Как го правите тоя разход 12 на 100. В момента си парвя експеримент максимално ръчкане, превключване на 3500 оборота при това на незагрял двигател, повече от 10,5 на 100 газ градско не мога да направя.
То значи аз редовно като си карам така излиза че го ръчкам?? или
Е как искаш да качиш разхода над 10 като караш все икономично?
или поне за мене на 3500 е нормално да се сменят .... Виж към 5000,6000 си е удоволствие вече
Тогава спокойно отива към 15 разхода
Bravo(TM) HGT

Коментар
-
Над 3500- 4000 оборота между скоростите е вече безсмислено освен ако не правиш някоя прекалено рязка маневра и то по баир нагоре ама чак пък 5000- 6000 да нямаш предвид на пета или 150-180км в час.VeSSkO написа:Наистина ли това имаш в превид като казваш максимално ръчкане?sstanchev написа:Как го правите тоя разход 12 на 100. В момента си парвя експеримент максимално ръчкане, превключване на 3500 оборота при това на незагрял двигател, повече от 10,5 на 100 газ градско не мога да направя.
То значи аз редовно като си карам така излиза че го ръчкам?? или
Е как искаш да качиш разхода над 10 като караш все икономично?
или поне за мене на 3500 е нормално да се сменят .... Виж към 5000,6000 си е удоволствие вече
Тогава спокойно отива към 15 разхода
Коментар
-
Ти с 1.4 12v ли си? Чисто, без тунинг?Ако ми твърдиш че с тоя двигател си бил 75-ца Пунто, голям лъжец излизаш!Трябва да го видя за да го повярвам.Пунтото е 1242 кубика и се пише 1.2 и е 73кс., 12 му е от 0-100, с него спокойно ще си дръпна и 1.6 16v.Ако си махнеш седалките, и повечето от оборудването може и да достигнеш съотношението тегло/кс на пунтака.За останалите ти вярвам напълно. На сивик съм се возил, това си дига спокойно 7000 оборота и си ускорява до толкова. Голфовете...1.6 и с Типото го отнасям, с Пунтото го оставям на старта. GTI ми отнася Типото, с Пунтото го оставям 2 коли назад. Пробвахме се с един от Хаджи Димитър миналата година.2.0 GSI Астра обаче не мога и с пунтото да настигна. И то фабричната.Ето я и нея - 8 сек. http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/7817.htmlnParMaTuK написа:Astra 1.4 - първи с браватаtoyota carina 2.0 D - N/Afiat punro 1.1 , lada 1500 S peugeot 206 1.1 - просто е смешно да го обсъждаме opel vectra 1.6 - първиpeogeot 205 1.4 sport 2 карбуратора 100 коня - N/Ahonda civic 1.5 90 - един калник ми дръпна на отсечка от 250-300 метраopel omega 2.0 115 hp - първи с браватапунто 1.3-75 коня , голф 3-1.6-75 коня и и още много други от тоя калибър финишират зад мен!браво 1.6 16в - на един калник пред мен (и то браво) - слаб мотор за драг , но с добър риспонс! Факти ко да праиш??Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Нещо си се объркал. 13,8 е. И е 985 кг. http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/2729.htmlЕто и за пунто - 12 , 882 кг. е. - http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/2981.htmlТези неща ги знам щото карам тоя самолет. Да знаете че има голяма разлика между това да има и да няма климатик, щото това без климатика е по-леко и доста по-сериозно ускорява. Няма ги и по-сложните електроники за парното и кво ли не още.Примерно, моето Типо е доста по-спънато с климатика от това без, и въпреки че ми дават 12 по каталози, под 15 едва ли ще е, със годините- може и повече. Каталозите са са коли без климатик.sachma написа:0-100 на 1.4 12V е по-малко от 12сек. по книжка.То ако гледаме книжките на моето Типо му дават 11, ама дали ще ги направи е друг въпрос.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Да знаете че има голяма разлика между това да има и да няма климатик, щото това без климатика е по-леко и доста по-сериозно ускорява. Няма ги и по-сложните електроники за парното и кво ли не още.Примерно, моето Типо е доста по-спънато с климатика от това без, и въпреки че ми дават 12 по каталози, под 15 едва ли ще е, със годините- може и повече. Каталозите са са коли без климатик.[/quote]
Да бе да целия климатик тежи 10-15 кила.
Коментар
-
Да,нека да си остане отворена - хубаво е да има тема спец за 1.4 12V. Само да се редактира заглавието,ако може - да бъде само "1.4 12V", примерноbscsystem написа:Не деите да я заключвате темата! Полезна ще е, ако се говори само за 1,4 или се прави сравнение между него и друг двигател.
И аз съм доволен от мойто - тези 80 кончета са ми напълно достатъчни. :D
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
E хайде да не прекаляваме ти това Пунто го направи....... спокойно ще си дръпнеш 1.6 16в .... ГТИ мотор оставяш 2 коли назад ... ако беше с това "1.4 ГТ турбо" бих повярвал , ама с 75 коня , хайде стига филмиGTipo написа:Ти с 1.4 12v ли си? Чисто, без тунинг?Ако ми твърдиш че с тоя двигател си бил 75-ца Пунто, голям лъжец излизаш!Трябва да го видя за да го повярвам.Пунтото е 1242 кубика и се пише 1.2 и е 73кс., 12 му е от 0-100, с него спокойно ще си дръпна и 1.6 16v.Ако си махнеш седалките, и повечето от оборудването може и да достигнеш съотношението тегло/кс на пунтака.За останалите ти вярвам напълно. На сивик съм се возил, това си дига спокойно 7000 оборота и си ускорява до толкова. Голфовете...1.6 и с Типото го отнасям, с Пунтото го оставям на старта. GTI ми отнася Типото, с Пунтото го оставям 2 коли назад. Пробвахме се с един от Хаджи Димитър миналата година.2.0 GSI Астра обаче не мога и с пунтото да настигна. И то фабричната.Ето я и нея - 8 сек. http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/7817.htmlnParMaTuK написа:Astra 1.4 - първи с браватаtoyota carina 2.0 D - N/Afiat punro 1.1 , lada 1500 S peugeot 206 1.1 - просто е смешно да го обсъждаме opel vectra 1.6 - първиpeogeot 205 1.4 sport 2 карбуратора 100 коня - N/Ahonda civic 1.5 90 - един калник ми дръпна на отсечка от 250-300 метраopel omega 2.0 115 hp - първи с браватапунто 1.3-75 коня , голф 3-1.6-75 коня и и още много други от тоя калибър финишират зад мен!браво 1.6 16в - на един калник пред мен (и то браво) - слаб мотор за драг , но с добър риспонс! Факти ко да праиш??
А астрата дава средни/високи 15ки на 400 метра сток модела , и е 150коня
какво си правил с Пунтото до нея
75коня+75коня=150 коня
аз тва Пунто го виждам някаде ~~ над 22-23 сек на 400 метра
Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Коментар
-
И ти като колегата гледаш само конете. Един тир като е 300 коня да не лети бре?73-те коня не могат да бият 150 във високи скорости, но могат да им вземат старта, ако са на малко купенце, нали се сещаш?1.4 ГТ-то естествено върви много, ама много повече от това Пунто, много ясно - http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/2973.html - 7,9 сек. Много повече примерно от GTI, GSI и всякаква такава гняс.И за да ти докажа че не само конете на двигателя са важни - Пунто 90 - 88 коня, 1.6 двигател - 11,5 от 0-100По твоята логика трябваше да е 10 нали? Щото на 75-цата са 12.По повод на това за климатика - има един ремък, който върти климатика, искаш или не. Това си товари двигателя достатъчно, че да не е като другия, на който го няма. Тествал съм моето Типо със такова дето няма климатик и Пунто като моето но с климатик, разликата си е голяма. Проблема е че конете при тия коли са малко, и се усеща. На 103 коня дизел - едва ли.Астрата я гледах как отминава :DCCB написа:E хайде да не прекаляваме ти това Пунто го направи....... спокойно ще си дръпнеш 1.6 16в .... ГТИ мотор оставяш 2 коли назад ... ако беше с това "1.4 ГТ турбо" бих повярвал , ама с 75 коня , хайде стига филмиGTipo написа:Ти с 1.4 12v ли си? Чисто, без тунинг?Ако ми твърдиш че с тоя двигател си бил 75-ца Пунто, голям лъжец излизаш!Трябва да го видя за да го повярвам.Пунтото е 1242 кубика и се пише 1.2 и е 73кс., 12 му е от 0-100, с него спокойно ще си дръпна и 1.6 16v.Ако си махнеш седалките, и повечето от оборудването може и да достигнеш съотношението тегло/кс на пунтака.За останалите ти вярвам напълно. На сивик съм се возил, това си дига спокойно 7000 оборота и си ускорява до толкова. Голфовете...1.6 и с Типото го отнасям, с Пунтото го оставям на старта. GTI ми отнася Типото, с Пунтото го оставям 2 коли назад. Пробвахме се с един от Хаджи Димитър миналата година.2.0 GSI Астра обаче не мога и с пунтото да настигна. И то фабричната.Ето я и нея - 8 сек. http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/7817.htmlnParMaTuK написа:Astra 1.4 - първи с браватаtoyota carina 2.0 D - N/Afiat punro 1.1 , lada 1500 S peugeot 206 1.1 - просто е смешно да го обсъждаме opel vectra 1.6 - първиpeogeot 205 1.4 sport 2 карбуратора 100 коня - N/Ahonda civic 1.5 90 - един калник ми дръпна на отсечка от 250-300 метраopel omega 2.0 115 hp - първи с браватапунто 1.3-75 коня , голф 3-1.6-75 коня и и още много други от тоя калибър финишират зад мен!браво 1.6 16в - на един калник пред мен (и то браво) - слаб мотор за драг , но с добър риспонс! Факти ко да праиш??
А астрата дава средни/високи 15ки на 400 метра сток модела , и е 150коня
какво си правил с Пунтото до нея
75коня+75коня=150 коня
аз тва Пунто го виждам някаде ~~ над 22-23 сек на 400 метраСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
радвам се че ви харесва темата , чак горд се чувствам че я създадох
.Сега по темата - моето заключение след 2000 км каране е че бравото не е бегачка , но е добро за кубатурата и конете си - някой ако не е съгласен - да се опита да ме упровергае
Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
" 7,9 сек. Много повече примерно от GTI, GSI и всякаква такава гняс. "Аз пък ще ти докажа , че не върви повече от GSI , нищо че е турбинка ... хихи... мотора на астрата ( c20xe ) върви мнооооооооого !!!http://zeperfs.com/duel154-270.htm
Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар