masterkar , относно загряването - и моята е по същия начин , нормално е защото един приятел кара брава от 2 години и казва че с него също е така ......Ей сега я изкарах да я покажа моята на един приятел , че нали скоро я взех и не всички са я виждали и я вдигнахме на 4500 - 5000 оборота на всяка предавка - колата върви перфектно , пича ме нави да се дърпаме и го откъснах с една дължина (говорим за мондео 1.8 115 коня комби) , та мисълта ми е че на високи обороти бачка супер , обаче като почна да я карам на 1800 - 2500 оборота (на 2500 сменям) и като и дам газ и почва да се чуди , карам е с redex за почистване на инжектори вече 150 км , и ако не се лъжа преди и на високите обороти забиваше нос , Въпроса ми е ако са запушени инжекторите или филтъра , не трябва ли да се чуди така и на високи обороти ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сагата 1.4 12v
Collapse
X
-
Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
-
И така и никой не се нави на въпроса до колко хиляди оборота не е вредно да вдигам двигателя (пример на 5500 ако го дигна 6 - 7 пъти ще бъде ли вредно за него?)Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Естествено е че високите обороти са вредни, но така или иначе колата си има прекъсяач(няма понятие до колко об/мин са безопасни по принцип опасните са в червено), но това съвсем не значи че трябва да мъчиш двигателя на 1000-1500об/мин! лично според мен колата трябва да се кара в обороти близки до мах върт. момент и без излишно подаване на газ.FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJT '09
FIAT BRAVO 1.6 16V '97
Коментар
-
masterkar , относно загряването - и моята е по същия начин , нормално е защото един приятел кара брава от 2 години и казва че с него също е така ...... Ей сега я изкарах да я покажа моята на един приятел , че нали скоро я взех и не всички са я виждали и я вдигнахме на 4500 - 5000 оборота на всяка предавка - колата върви перфектно , пича ме нави да се дърпаме и го откъснах с една дължина (говорим за мондео 1.8 115 коня комби) , та мисълта ми е че на високи обороти бачка супер , обаче като почна да я карам на 1800 - 2500 оборота (на 2500 сменям) и като и дам газ и почва да се чуди , карам е с redex за почистване на инжектори вече 150 км , и ако не се лъжа преди и на високите обороти забиваше нос , Въпроса ми е ако са запушени инжекторите или филтъра , не трябва ли да се чуди така и на високи обороти ? Въпроса ми е аналогичен като на Rezko,как трябва да се кара една кола за да е наи икономична, a мойта не е от най-икономичните бензин- 8/100 при 100-120 и 13-14/100 софийско повече от 2800 оборота градско не е вдигам ,защото тогава разхода отива,доста нагоре,е вярно 4е все пак е зима и съм с 15-ки джанти,но не е само от това...... Например, ако я карам,Brava 1.6 16.V EL ( впрочен някои имали представа каква е раликата между EL i SX напримерно) извунградско с 90 -100 на пета като на баирите например педала на гаста е натистат доста и и тя е на 5-та около 2200 оборота като очевидно се мъчи,не е ли по икономично на 4-та на 3200 да кажем, педала на газта е еднакво натиснат, интересува ме подаването на гориво тогава едно и също ли е ?? Забелязах че като я карам с 120-130 напримерно ми дава по малък разход като че ли,което не е логично!!. Rezko имали някакъв положителен резултат от Redex-a защото и при мене има като че ли едно зачудване на ниските обороти,говоря за 1800-2500 оборота!Brava 1.6 16V 96
Коментар
-
ами аз колата я карам еджа 150 километра с него но , резултат по4на да се забелязва вече във високите обороти (от 3000 нататък не се чуди въобще) , на ниските обаче проблема все още не е отстранен , но мисля че все пак със 15о километра каране добавката не може да си свърши работата и се нуждае от повече третиране . Със сигурност ще мога да кажа дали има резултат след поне още 100тина километра . (За мен въпроса с оборотите остав все още недоизяснен. Може ли да се ангажира някой с конкретни обороти в които като я караш колата да е икономична (знам че на ниски обороти пак се зори двигателя ) и обороти до които не е вредно за двигателя?)Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Rezko написа:masterkar , относно загряването - и моята е по същия начин , нормално е защото един приятел кара брава от 2 години и казва че с него също е така ......Ей сега я изкарах да я покажа моята на един приятел , че нали скоро я взех и не всички са я виждали и я вдигнахме на 4500 - 5000 оборота на всяка предавка - колата върви перфектно , пича ме нави да се дърпаме и го откъснах с една дължина (говорим за мондео 1.8 115 коня комби) , та мисълта ми е че на високи обороти бачка супер , обаче като почна да я карам на 1800 - 2500 оборота (на 2500 сменям) и като и дам газ и почва да се чуди , карам е с redex за почистване на инжектори вече 150 км , и ако не се лъжа преди и на високите обороти забиваше нос , Въпроса ми е ако са запушени инжекторите или филтъра , не трябва ли да се чуди така и на високи обороти ?danzkix написа:Например, ако я карам,Brava 1.6 16.V EL извънградско с 90 -100 на пета като на баирите например педала на газта е натистат доста и тя е на 5-та около 2200 оборота като очевидно се мъчи,не е ли по икономично на 4-та на 3200 да кажем, педала на газта е еднакво натиснат, интересува ме подаването на гориво тогава едно и също ли е ?? Забелязах че като я карам с 120-130 напримерно ми дава по малък разход като че ли,което не е логично!!.jqb написа:Естествено е че високите обороти са вредни, но така или иначе колата си има прекъсвач(няма понятие до колко об/мин са безопасни по принцип опасните са в червено), но това съвсем не значи че трябва да мъчиш двигателя на 1000-1500об/мин! Лично според мен колата трябва да се кара в обороти близки до мах върт. момент и без излишно подаване на газ.
Коментар
-
Тази тема я обърнахте в съвсем друга посока от това което е заглавието и мисля, че става безмислена!П.П.А това на какви обороти сменяте почти няма значение, защото може да сменяте и на 2000об/мин, а газта да е натисната до дупка, дали ще икономична тогава? Всичко зависи от какъв режим на ускорение сте вкарали колата и до колко сте натиснали педала, оборотите са следствие, а не причина за големия разход.FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJT '09
FIAT BRAVO 1.6 16V '97
Коментар
-
jqb , съгласен съм че доста се отплеснахме от самото заглавие , но на мен лично темата ми е доста полезна - зададох си въпросите на които търсех отговор и съм удовлетворен от това че решенията са почти на лице А сега за оборотите - последно колата е добре да се кара на обороти близки до максималния въртящ момент , което за 1.4 означава 2750 така ли е ?Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Rezko написа:jqb , съгласен съм че доста се отплеснахме от самото заглавие , но на мен лично темата ми е доста полезна - зададох си въпросите на които търсех отговор и съм удовлетворен от това че решенията са почти на лице А сега за оборотите - последно колата е добре да се кара на обороти близки до максималния въртящ момент , което за 1.4 означава 2750 така ли е ?Rezko написа:Въпроса ми е ако са запушени инжекторите или филтъра , не трябва ли да се чуди така и на високи обороти ?1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
nadq благодаря ти много за информацията , беше ми много полезна , отговорих си на доста въпроси благодаря и на другите ое форума че ми търпяхте досадните(за вас знаещите) въпроси в тази тема. наистина ми беше полезна .Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
jqb написа:А това на какви обороти сменяте почти няма значение, защото може да сменяте и на 2000об/мин, а газта да е натисната до дупка, дали ще икономична тогава? Всичко зависи от какъв режим на ускорение сте вкарали колата и до колко сте натиснали педала, оборотите са следствие, а не причина за големия разход.Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Коментар
-
Orcinus
iko79 написа:А да ви кажа че една лада ме е късала и то с Тойота Корола ( аз бях със 180 а ладата вървеше пред мен и ускоряваше........)
Коментар
-
Paparac написа:iko79 написа:А да ви кажа че една лада ме е късала и то с Тойота Корола ( аз бях със 180 а ладата вървеше пред мен и ускоряваше........)Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Коментар
-
Чак сега видяах тази тема и като притежател на фиат браво 14 12V 96 та немога да не се изкажа по нея.Значи имам бравото от една година без няколко дни вече,също така съм млад шофиор на 19 години,точно заради това баща ми заяви че кола над 100 коня няма на ми се взима .Та относно разхода градско 9 извън градско 7 не ми хареса това че при много бурзо каране 160-170 расхода се вдига видимо някаде до към 13-14.Относно чупенето е ми да ремонтира се от време на време но тиа проблеми де ги има като гледам голям прицент от фиатаджите тук във форома също ги имат.И по третата тема вървежа ми дърпах се с един Голф 1 кабрио 75 коня това на божурище и го бия с малко.Също и с Голф 2 турбо дизел 90 коня с него бяхме на кантар.И третия случаи наи интаресня веднъж на прибиране от перник на двулентовото карах в бързата лента и някъв киселяк също с браво ми се беше разсветкал и ме изпревари аз набих третата и започна една гонитба :D значи вапросното браво не можа да ми иЗбяга до OMV то малко преди софия там отби и се видехме,неговото беше 1.6 16 ка и беше много очуден как не е оспял да ми избяга,единственото от което мен ме хвана срам бяха двата зачервени предн спирачни диска които пушеха като за световно ,е личеше си че съм малко по тромав,но не пък и чак толко бавен :D ,та които изка да си зима фиатка като моита да гледа състоианието и изминатите киометри,ако те са в нормите всичко ще им е OK.
Коментар
-
kikoto написа:малко по тромав,но не пък и чак толко бавен :D ,та които изка да си зима фиатка като моита да гледа състоианието и изминатите киометри,ако те са в нормите всичко ще им е OK.1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар