Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сагата 1.4 12v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сагата 1.4 12v

    Колеги днес отидох до един сервиз за да ми погледнат бравото и дойде един от механиците и ме направи за 2 стотинки зитирам го : " как можа да си купиш браво с тоя смотан двигател - тези двигатели са изведени извън производство защото са дефектни ще ти гори 12 бензин градско и ще хвърлиш вала след нколко хиляди километра , да не говорим за вървенето - сложи го с някоя лада и ще го изяде " и това без въобще да е отворил капака - само видя надписа. та въпроса ми е кое от думите му е вярно у кое не ? И има ли основание да се притеснявам за валове и т. н. при условие че я карам с селениа голд и всички части които сменям по нея са наи добрите ?
    Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
    части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
    части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
    тел. 0883437022

    #2
    за друго незнам на 100% но за вървенето и возията няма нищо общо с лада,лично на мен ми харесва много как върви 1.4 12в,имам приятел с такова,няма никакви проблеми,търкаля го вече над 100 000км,редовна смяна на масло,филтри и т.н.

    Коментар


      #3
      Майстора е абсолютно прав, колата е спъната за 80 коня дето уж ги има. Не знам колко тежи ладата, обаче баща ми със стария Фиат 125 ще ме изяде на старта отвсякъде. И за вала е вярно, ако не сменяш маслото навреме. Иначе един вал е 230лв (колкото две средно хубави гуми) - не са милиони все пак Но например един термостат за 1.4 е 35 лв, а за 1.6 - около 85, да не говорим за ремъци, ролки и т.н. че става лошо
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        Двигателят е добър, не се впрягай на "майстори"! Аман от разбирачи! Сравнително прост е мотора, лесно се поддържа и доста евтино. Карал съм Брава с такъв мотор и бих казал, че си ускорява добре!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Майстора е прав защото за разлика от другите мотори на Брава и Браво този/ 1.4 / е спрян и заменен с /1.2/ а 1.6 , 1.8 и 2.0 се монтират до последния произведен автомобил.Така че този мотор не е от най добрите.Това което ти е казал Майстора съм го чувал от много хора и сигурно има известен процент истина,защо не може да се чуе същото за 1.6 и 1.8 .

          Коментар


            #6
            Виждам че има много противоречиви менения за този двигател... ще покарам пък ще видим какво ще излезне
            Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
            части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
            части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
            тел. 0883437022

            Коментар


              #7
              Rezko написа:
              Виждам че има много противоречиви менения за този двигател... ще покарам пък ще видим какво ще излезне
              Според мен е много по-важно в какво състояние е двигателят по принцип, а не това, че е именно 1.4! Бъди сигурен, че, ако е поддържан добре и навреме му е сменяно маслото ще изкара много повече от някои лошо стопанисван 1.6 екземпляр например. От цялата гама мотори за Брава/Браво този наистина се слави с най-слабото си изпълнение, но честно казано не ми се струва собствениците на останалите мотори да имат по-малко проблеми! Карай си спокойно и се радвай, че двигателя лесно се поддържа и има къде да бръкнеш, или да поставиш сирената на алармата например!
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                [quote="spark"]Майстора е абсолютно прав, колата е спъната за 80 коня дето уж ги има. [/url] Това са абсолютни глупости.Въпроса опира до редовно сменяне на маслото,филтри и всички консумативи;дай ми само нещо друго 1.4 от тия години не италианско да видиш на кво ще го направя с тези 1010 килца От месец и половина го имам мойто бебче,навъртях му 2000км и по двигателя няма грам петънце освен прахта от улиците,пали безотказно,стабилно-винаги го паля и покарвам на бензин,но напоследък повечко го ръчкам с супер100(аз от както го купих само с VPower или супер100 го карам) и си набира супер.Не съм забелязал каквито и да било дефекто по двг,освен една дребна агу грешка(буквално),отстранена с просто реле А,че фиат 125 си бега,е ясно,то и ладичките си развиват обороти,на петичката ми й дават шейсет и малко к.с от 1.3л мотор..
                1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                Коментар


                  #9
                  Аве не ви знам случаите какви са и не ми се занимава, че съм писал стотици мнения по въпроса и нещо взе да ми писва да ги чета тия глупости За пореден път ще кажа какви са моите наблюдения за над година каране:Разход - 7-8-9 л/градско в зависимост от сезона и задръстванията (ако някой толкова се оплаква че му е огромен разхода да заповяда да го науча как се кара..., знам че дори по някои книжки го пише повече но е факт за изминатите километри и зареденото гориво!)Вървеж - аз карам бавно и спокойно и моите приятели си мислеха че наистина е спъната количката до един момент когато реших да надбягам един и просто натиснах педала додолу - ефекта беше много добър, даже аз се очудих (ако някой не вярва - да заповяда да го повозя!)За поддръжката - ми евтино ми излиза (ако някой иска да не дава и лев за поддръжка - да си купи немско ве! )Та това е... калпави коли - всякакви! Поне за 1.4 можете да знаете че не е юркана от предишния й собственик, за разлика от по-мощните РЕЗАЧКИИИ А и да кажа предимството на тоя двигател: Макс мощност достига при по-ниски обороти, което го прави по-добър и по-икономичен автомобил за градско каране!
                  FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                  Коментар


                    #10
                    :D Ами наистина не вярвам че ако двигателя е изправен ще дава 12/100... А всичко друго са глупости. 1.4л. двигател е ценово ориентиран и не е нормално да се състезаваш с него. Една лада 2107 може и да те скъса на старт но това ли е най важното ? А и да не забравяме че 69К.С от една лада не са = на 80 от новите коли, имаш катализатор, климатик серво на волан и спирачки по-голяма електроконсумация ... е всичко това изяжда 10-15 кончета Още нещо аз много време съм карал ЛАДА 1300 от старите и тя е с много къси скорости . просто това я прави много пъргава на старт. За пример ще дам че под моста на НДК до края на кръстовището (1ва кола на стоп линията динамичен старт), вече съм в обороти на 3та 55-60км. Това е за времето си е било супер ама по магистралата със 80 на 4та ... не че не може повече ама там е икономична и що годе тиха така, че сега с типото същото ми е на 130 км/ч има лека разлика.
                    Fiat Tipo 1.6 DOHC

                    Коментар


                      #11
                      @Mazgarev: Може и да си прав, моето мнение е малко субективно, защото съм с метанова уредба (+100кг товар) и 15-ки джанти (185/60/15) при препоръчван размер (175/65/14) откъдето идва 2см разлика в диаметъра на гумите. От това ми се вдига разхода градско и се спъва наемането.Иначе колата е на 185000км и ядове с мотора съм нямал.
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #12
                        spark написа:
                        Майстора е абсолютно прав, колата е спъната за 80 коня дето уж ги има. Не знам колко тежи ладата, обаче баща ми със стария Фиат 125 ще ме изяде на старта отвсякъде. И за вала е вярно, ако не сменяш маслото навреме. Иначе един вал е 230лв (колкото две средно хубави гуми) - не са милиони все пак Но например един термостат за 1.4 е 35 лв, а за 1.6 - около 85, да не говорим за ремъци, ролки и т.н. че става лошо
                        Е нормално да те бие с полския фиат с тва метанче Неможе хем да върви хем да се возиш за без пари
                        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                        Коментар


                          #13
                          Re: 1.4 12v - защо го плюят толкова ?

                          За техническата страна на въпроса вижте тук http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=9111--постовете на колегата mme
                          Ex. Grande Punto Driver

                          Коментар


                            #14
                            Колеги, какви са тези щуротии където ги говорите, някаква си Лада ще изядела Фиата с 1.4 двигателя.Просто по характеристики 2107 Ладата я дават за ускорение 17 секунди срещу 13.8 за Фиата.Това е все едно да казваме, че Фиата с 1.6 двигателя ще скъса една Делата Интеграле - което ми се струва малко смешно. Е вярно, че ако турбината въобще не работи на Интегралето и инжекцията се е прецакала има възможност, ама нека си говорим за коли, които в нормално съпоставимо положение са в относително еднакво техническо състояние.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              Mazgarev написа:
                              Аве не ви знам случаите какви са и не ми се занимава, че съм писал стотици мнения по въпроса и нещо взе да ми писва да ги чета тия глупости За пореден път ще кажа какви са моите наблюдения за над година каране:Разход - 7-8-9 л/градско в зависимост от сезона и задръстванията (ако някой толкова се оплаква че му е огромен разхода да заповяда да го науча как се кара..., знам че дори по някои книжки го пише повече но е факт за изминатите километри и зареденото гориво!)За поддръжката - ми евтино ми излиза (ако някой иска да не дава и лев за поддръжка - да си купи немско ве! )Та това е... калпави коли - всякакви! Поне за 1.4 можете да знаете че не е юркана от предишния й собственик, за разлика от по-мощните РЕЗАЧКИИИ А и да кажа предимството на тоя двигател: Макс мощност достига при по-ниски обороти, което го прави по-добър и по-икономичен автомобил за градско каране!
                              Напълно съм съгласен с теб и ще добавя че, данъка е с около 100 лв. по-малко от 1.6!
                              FIAT Brava 1.4 12V, FIAT Punto 1.7 TD
                              FIAT Stilo 1.9 Jtd, FIAT Brava 1.2 16V CNG
                              FIAT Stilo 1.2 16V LPG

                              Коментар

                              Working...
                              X