Имам мареа седан 1,6 и комби 1,8.Разликата във вървежа в полза на 1,8 е пренебрежимо малка.Освен това с г.и. извън града си гори около 9 газ.Компа на 1,8 е Хитачи и се самонастройва и когато не е перфектно настроен г.и. почва много скоро проблеми с палене и вървене на бензин.С две думи ако искаш малък данък и добър вървеж търси 1,6 90 коня ии 1,2 16 в.Ако искаш да върви направо скачай на HGT VIS Мотора 154 коня.Освен всичко друго на 1,8 бубините са му консуматив ,добре че вече ги има евтини,картера е алуминиев и е ниско долу и лесно се чупи ,и водната помпа е на ангренажа което оскъпява обслужването.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 1.8 ili 1.6 16v
Collapse
X
-
Комбито е по-тежко май. Мареа седан 1.8 с газов инжекцион извънградско гори около 7.5-8.0 при мен. Не знам защо при теб е 9. Между другото, какъв е тоя мотор 1.6-90 коня с малкия данък ? 1.6 не беше ли 103 коня и данъка му е, като на 1.8 - 113 коня ?
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
Май се води 182.АН, не съм сигурен точно, но има.Мисля, че разликата им е в скоростната кутияOpenGL написа:Комбито е по-тежко май. Мареа седан 1.8 с газов инжекцион извънградско гори около 7.5-8.0 при мен. Не знам защо при теб е 9. Между другото, какъв е тоя мотор 1.6-90 коня с малкия данък ? 1.6 не беше ли 103 коня и данъка му е, като на 1.8 - 113 коня ?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Има 1.6 90коня, но само на Браво и Брава, Мареа с такъв мотор няма, или поне никога не съм виждал и срещал. А и то, ще си е мъка, с Мареа и то комби с под 100 коня, че и на газ или метан.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Абе може и да има. Понеже на Мареа седан са слагали 1,4 12в, но само износ за Франция.kal0yanch40 написа:Има 1.6 90коня, но само на Браво и Брава, Мареа с такъв мотор няма, или поне никога не съм виждал и срещал. А и то, ще си е мъка, с Мареа и то комби с под 100 коня, че и на газ или метан.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Един Фиат Мареа не може да направи съществен разход. За мен е важно колата да ми допадне. Дали ще дам на година +1000 лева няма никакво значение.biker_81 написа:Имам мареа седан 1,6 и комби 1,8.Разликата във вървежа в полза на 1,8 е пренебрежимо малка.Освен това с г.и. извън града си гори около 9 газ.Компа на 1,8 е Хитачи и се самонастройва и когато не е перфектно настроен г.и. почва много скоро проблеми с палене и вървене на бензин.С две думи ако искаш малък данък и добър вървеж търси 1,6 90 коня ии 1,2 16 в.Ако искаш да върви направо скачай на HGT VIS Мотора 154 коня.Освен всичко друго на 1,8 бубините са му консуматив ,добре че вече ги има евтини,картера е алуминиев и е ниско долу и лесно се чупи ,и водната помпа е на ангренажа което оскъпява обслужването.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Момци,не мога да разбера едно нещо. Темата е за браво,а вие намесвате мареа. За браво 1.6 си е напълно достатъчен мотор.И за двата има писано доста. 1.6 си е легенда за браво. Към автора на темата;Колега,ако си решил да караш браво на газ със ГИ ,по добрият избор за мен лично е 1,8.Ако си решил да караш на бензин или с обикновена газова си вземи 1,6.Аз съм с мареа 1.8 и от 2009 съм на газ ГИ АГ Зенит. До момента не съм имал някакви проблеми ,като изключим една адаптация след сваляне на акумулатор.Останалото е пълнене на газ и каране.Имам и приятел с Браво със 1,8 и същият ГИ от близо 2 години и до сега не ми се е оплакал.Имам и приятели със 1,6 с прословутият F49 и все са брали ядове със адаптации на газ.
Коментар
-
Чакай аз да питам. Какво включваше ремонта и колко ти се върза финансово ?Сега шумен ли е мотора ти, че битува мнението, че няма безщумен 1.8 и всичките тракат.Може да ми отговориш и на лично, ако прецениш, че не е по темата.alvanovo написа:Аз съм с 1,8 мотор. Правих му основен ремонт преди три години вече. Доволен съм от колата, върви добре, не бих я сменил.
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
винаги съм бил фиат фен и до момента съм имал фиат браво 1.6 фиат мареа 1.9 фиат мареа 1.6(карам я и в момента) фиат мареа 1.9 тд фиат мареа 1.9jtd фиат пунто 1.7тд(карам го и до ден днешен само на олио и е бетон)а сега си купих и фиат барчета 1.8(със счупен мотор)мареите 1.9 и 1.6 бяха служебни и съм ги карал по няколко години.според мен след всичкото това возене най добрия мотор на фиат е точно 1.6.правил съм си такива гаври с служебната но така и не я счупих.една сутрин на минус 10 градуса настъпих педала на газта до край и запалих.30-тина сек. беше на прекъсвач но и тогава не успях.просто за да го счупиш трябва без масло да го оставиш.мнението си е мое и не ангажирам никого с негоfiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Сменях всички лагери, профилактика на главата и след това всички семеринги и гарнитури. Бутала и сегменти не, защото бяха в добро състояние.Преди това въобще не съм се заслушвал в мотора. Сега ми се струва шумен, но не, че трака нещо. Карам без катализатор, а с тръба направо, от там повече шуми. Но и самият мотор не ми изглежда много тих.Относно бобините - след 130 000 км смених едната с друго втора употреба. Колата винаги е вървяла много. Аз по принцип доста я карам на късо и винаги мотора е студен, предполагам, че с годините това си оказа влияние, за да стигна до ремонта. Колата няма никаква ръжда и затова я поддържам. Карам я на бензин, никога не съм слагал газ, проблеми с електроника и др подобни не ми е правила. Доста ремонти съм и направил - някой от тях повече за профилактика отколкото наложителни.OpenGL написа:Чакай аз да питам. Какво включваше ремонта и колко ти се върза финансово ?Сега шумен ли е мотора ти, че битува мнението, че няма безщумен 1.8 и всичките тракат.Може да ми отговориш и на лично, ако прецениш, че не е по темата.alvanovo написа:Аз съм с 1,8 мотор. Правих му основен ремонт преди три години вече. Доволен съм от колата, върви добре, не бих я сменил.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Моят мотор, също е с основен ремонт, но аз сменях и сегменти. И смея да твърдя, че е техичък. Когато е студена, има един по специфичен звук, от повдигачите, но когато загрее е добре, а когато работи на метан е още по тиха, защото дюзите не работят.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Ами, на мен ми се наложи, защото предният собственик, не е сменял маслото и ми се разтрака мотора, във високи обр. Мислех че е повдигач и смених още веднъж маслото, ама тракането не изчезна и ме остави на магистралата, преди Бургас. Оказа се после, че от износен биелен лагер, се счупва биелата и всичко става мармалад, картер и блок с дупки колкото юмрук. Тогава, колегата krasio_79bs дойде, да ме издърпа. Иначе аз само частите си платих, около 600лв (нови лагери и сегменти, масла филтри, блок с вал и бутала 2-ра ръка 200лв.).OpenGL написа:kal0yanch40, alvanovo :А какво ви накара да правите основен ремонт въобще ? Лагери ли са се били разтракали, блокирали, масло ли са харчели, какво ?Не казахте и горе-долу какви пари ви се върза услугата.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар