Как ами легендарният спортист "иноишес" е най-бързият двигател и супер икономичен. А сега сериозно: Вземи 1.8 защото разхода е същият, вървежа малко по добър, разходите за обслужване не са много по-големи от тези на 1.6, така че вземи най-доброто на пазара (по възможност 1.
.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 1.8 ili 1.6 16v
Collapse
X
-
Re: Fiat Bravo 1.8 ili 1.6 16v
1.6 16V - 90 коня, преди 98-ма - малък данък, метални колектори, може сложиш обикновена газова / рама 182A6.000 - трябва да е внос от Германия1.6 16V - 103 коня, преди 98-ма - голям данък, метални колектори, може сложиш обикновена газова / рама 182A4.000 1.6 16V - 103 коня, след 98-ма - голям данък, пластмасови колектори, само ГИ / рама 182B6.000 - Euro 3 , след facelift 1.8 16V си е един, нямам наблюдения и аз съм ги чувал като се разтракат и може би за това. Явно е по-капризен към маслото.dogydog написа:Здравейте колеги мисля да сменям пунтото от подписа със браво,но се чудя със кой двигател да е 1.8 или 1.6 Бихте ли ми помогнали със избора като ми изброите "+"и"-" на двата двигателя.Благодаря предварително
Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
Citroen Berlingo 1.4/8v (04)
Коментар
-
Айде стига с тоя 1.8, в сайтовете за обяви колко такива има с блокирал мотор гледали ли сте? 1.6 е в пъти по-безпроблемен и здрав, а и изборът от тях е по-голям. Нередки случаи има на 1.8 с правен мотор и пак изтрака я колянов вал, я направо целия блок заминава.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
И аз си харесвам 1.6
Промяната в скоростите след 98-99 е наистина приятно осезаема, но пък трябва да се сложи ГИ.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Ами и ти си прав, но знаеш и причината за това нали? - Майстори им викатpi4_s_bravo написа:Айде стига с тоя 1.8, в сайтовете за обяви колко такива има с блокирал мотор гледали ли сте? 1.6 е в пъти по-безпроблемен и здрав, а и изборът от тях е по-голям. Нередки случаи има на 1.8 с правен мотор и пак изтрака я колянов вал, я направо целия блок заминава.
Сменяй си маслото и филтрите редовно, промивай двигателя от време на време и се радвай на колата.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
При така поставен избор бих избрал 1.6 с метален колектор, ако не те притеснява годината. Карах такава над 6г. Двигателят сам по себе си е наистина корав и непретенциозен. Минус е климатика, който охлажда отлично, но като го пуснеш и колата едва отлепя. Даже на дълъг път пречи при изпреварване. След това е добре да му сложиш само 5-та скорост от кутия на 1.6 с пластмасов колектор, ако често караш на магистрала. Аз я карах с АГУ и ламбда контрол с разходи по газовата едни мембрани за 20лв. за 6г.
Коментар
-
По-скоро между 1.8 и 2.0.Дава доволно дефекти при Пунто МК2, където е доста по-разпространен за разлика от Браво/а.wwalker написа:Съгласен с подредбата. Само бих мушнал 1.2 16в след 2.0 20в"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Бих сложил 2,0 след 1,4. Не, че са толкова калпави, а понеже за кола на годинки с доста коне, повечето екземпляри са измъчени до неузнаваемост
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Това на база дългогодишен опит с двата мотора ли е? Повярвай ми 1,8 ЕКУ - то е по читаво и дуракоустойчиво, Коша е организиран доста по удобноМотора и по здрав но е капризен на масло- това за маслото важи за всичко след ЮМЗ и КировецДоста от отделните възли са измислени по добре и по лесни за подържка. - Стъпков мотор - Дебитомер -Бобини- Ремъчно задвижванеdavidov написа:Разхода на 1.6 16в 103 кс е с около литър надолу. Мотора е по здрав . Разлика при вървежа няма осезаема ако са поддържани добреКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Опит имам с 1.6 а наблюдения над 1.8. Работя в магазин за авточасти и сервиз много по често се ремонтира двигател на 1.8 на 1.6 само консумативи но все пак всичко е относително , иначе си прав за ремъчното задвижване, но бобината при 1.6 е по добра за дебитомера и стъпковия мотор немога да коментирамS_BANKOV написа:Това на база дългогодишен опит с двата мотора ли е? Повярвай ми 1,8 ЕКУ - то е по читаво и дуракоустойчиво, Коша е организиран доста по удобноМотора и по здрав но е капризен на масло- това за маслото важи за всичко след ЮМЗ и КировецДоста от отделните възли са измислени по добре и по лесни за подържка. - Стъпков мотор - Дебитомер -Бобина- Ремъчно задвижванеdavidov написа:Разхода на 1.6 16в 103 кс е с около литър надолу. Мотора е по здрав . Разлика при вървежа няма осезаема ако са поддържани добреBravo 1.6 16v 103hp
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар