Зависи на каква кола ще попаднеш и как са я стопанисвали и после как ти ще я си гледаш и караш. 1,4 наистина е най-бъгав, но на мен кой знае какви проблеми не ми е правил. Бързо осъзнат, че не е за натискане тоя двигател с малко коне и къси скорости и го карам кротичко. Общо взето в моите ръце над 4500оборота почти не е виждала. Така, че по добр си отваряй очите на 10, когато се оглежда дадена кола, а ако е някой като мен , който не разбира много- вземи някой друг да си отваря очите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 1.8 ili 1.6 16v
Collapse
X
-
9.9 секунди е много време за това ускорение. и точно мотора е идиотоустойчивdavidov написа:Колко ти гори на теб 1.8 ? На мен ми гори 8.6 градско и 7 извън 1.6 16в 103 за 1.7 секунди от 0 до 100 неможе да се коментира колата не я взимаш а за състезания важното е мотора да е по лесен за поддръжка и както казаха колегите да е "Идиотоустойчив"OpenGL написа:Разхода по каталог на двата мотора е еднакъв - 6.5 л./100 км. извънградско. На практика също се оказва еднакъв- имам познат с 1.6, аз съм с 1.8 и сме си говорили за разходи. За вървежа - Мареа, седан за пример.1.6, ускорение от 0 до 100 км/ч - 11.6 сек.1.8, ускорение от 0 до 100 км/ч - 9.9 сек.Това за мен е доста осезаема разлика.Бобините са 4, което предполага по-добра искра и съпътстващите ефекти върху вървежа и окономията от това. Хитачито е желязно ЕКУ. Може би е по-езкзотично за диагностика, което е минус.davidov написа:Разхода на 1.6 16в 103 кс е с около литър надолу. Мотора е по здрав . Разлика при вървежа няма осезаема ако са поддържани добреКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
хаха колега споко влизам и чета,но просто няма какво да кажа и двата двигателя са ми непознати само знам,че на пунто 1.2 16в е много здрав :D Утре ще ходя да гледам едно браво 1.6 стискайте палци да е читавоsvetli4a написа:Колеги пак някъв адски спор настана, а колегата пита простичко предимства и недостатъци. Така като гледам не е влизал и писал в темата бая време и си мисля че вече си е зел некое бързо 1.4 12v и си свирка
Коментар
-
Съдя по обяви има доста които се продават и пише че не палят..и колата която щях да ходя утре да я гледам човека ми звънна и вика нещо и стана върти не пали бил смъкнал акумулатора да го зареди и като го сложил забравил да затегне клемите нещо преизкряло и до там нещяла да пали ... късмет хаха
Коментар
-
Пич оправи ми насторението за цялата седмицаwwalker написа:Такъв проблем на 1.6 16V няма. Преди като карах такава зимата на -30 батерията беше паднала до състояние да не ми сработи централното, но колата запали.dogydog написа:Колеги я кажете какъв е този за мене масов проблем с браво върти ама не пали на какво се дължи
Всъщонст проблема е че 1,6 си омазва адаптацията от много неща, основно кофти газова, но не само.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Да ама това важи само за тези след 99-та .S_BANKOV написа:Пич оправи ми насторението за цялата седмицаwwalker написа:Такъв проблем на 1.6 16V няма. Преди като карах такава зимата на -30 батерията беше паднала до състояние да не ми сработи централното, но колата запали.dogydog написа:Колеги я кажете какъв е този за мене масов проблем с браво върти ама не пали на какво се дължи
Всъщонст проблема е че 1,6 си омазва адаптацията от много неща, основно кофти газова, но не само.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Как се оправя после тази адаптация ..какво се прави ?S_BANKOV написа:Пич оправи ми насторението за цялата седмицаwwalker написа:Такъв проблем на 1.6 16V няма. Преди като карах такава зимата на -30 батерията беше паднала до състояние да не ми сработи централното, но колата запали.dogydog написа:Колеги я кажете какъв е този за мене масов проблем с браво върти ама не пали на какво се дължи
Всъщонст проблема е че 1,6 си омазва адаптацията от много неща, основно кофти газова, но не само.
Коментар
-
Ресетваш като откачаш акумулатора или с диагностика, палиш и караш на бензин някакви километри и тва е."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Да ОБАЧЕ има малък проблем Това е все едно да треснеш някой с талпа в главата зада му предизвикаш амнезия. И след някой друг ден проблема отново е на лице. Просто трябва да да се изясни причината защо колата е променила параметрите на работа, дали ще е от налягане или качество на горивото, дали някой датчик вече се предава или не и стига въздух или има проблем с тока, просто трябва да се изясни. Реално непаленето е защита на колата срещу по голям проблем, а ние с адаптацията буквално и казваме това са ти параметрите и почвай да работиш. Колата поработи открие си проблема и хоп пак проблема е на лице. При Хитачито обаче е малко по различно, то преди палене си проверява всички датчици и титнтири минтири и ако има проблем и сто адаптации да му направиш все тая докато не отстраниш проблема.M5kov написа:Ресетваш като откачаш акумулатора или с диагностика, палиш и караш на бензин някакви километри и тва е.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Той колегата пита само как се прави адаптацията, това, че няма да му оправи неработещ датчик е пределно ясно
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар