Не мисля, че 1.2 при брава и при пунто 1 са еднакви. За самото желязо - не знам, но периферията няма нищо общо.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 1.8 ili 1.6 16v
Collapse
X
-
Разхода по каталог на двата мотора е еднакъв - 6.5 л./100 км. извънградско. На практика също се оказва еднакъв- имам познат с 1.6, аз съм с 1.8 и сме си говорили за разходи. За вървежа - Мареа, седан за пример.1.6, ускорение от 0 до 100 км/ч - 11.6 сек.1.8, ускорение от 0 до 100 км/ч - 9.9 сек.Това за мен е доста осезаема разлика.Бобините са 4, което предполага по-добра искра и съпътстващите ефекти върху вървежа и окономията от това. Хитачито е желязно ЕКУ. Може би е по-езкзотично за диагностика, което е минус.davidov написа:Разхода на 1.6 16в 103 кс е с около литър надолу. Мотора е по здрав . Разлика при вървежа няма осезаема ако са поддържани добре
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
Здравейте. Извинявам се за тъпия въпрос, но какво означава ремъчно задвижване?S_BANKOV написа:Това на база дългогодишен опит с двата мотора ли е? Повярвай ми 1,8 ЕКУ - то е по читаво и дуракоустойчиво, Коша е организиран доста по удобноМотора и по здрав но е капризен на масло- това за маслото важи за всичко след ЮМЗ и КировецДоста от отделните възли са измислени по добре и по лесни за подържка. - Стъпков мотор - Дебитомер -Бобини- Ремъчно задвижванеdavidov написа:Разхода на 1.6 16в 103 кс е с около литър надолу. Мотора е по здрав . Разлика при вървежа няма осезаема ако са поддържани добре
Коментар
-
Аз пък съм на обратното мнение - стъпковия мотор на 1.8 ако се повреди е много по-скъп от този на 1.6 ; Дебитомера е по-проблеме от МАП сензора който е при 1.6 ; ремъчното задвижване също не е по-добро при 1.8 , имаш водна помпа която се задвижва от ангренажа ,докато при 1.6 си е външна, имаш и скъпа обтяжна ролка при 1.8 ,докато при 1.6 се обтяга ръчно всеки от ремъците. Всяка от 4-те бобини на 1.8 струва колкото цялата бобина за 1.6 тъй че и там работата не е в полза на 1.8.S_BANKOV написа:- Стъпков мотор - Дебитомер -Бобини- Ремъчно задвижванеФиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Само да вметна, като чета темата констатирам едно нещо, който кара 1.8 държи за 1.8 и съответно, който кара 1.6 предпочита 1.6. И аз бях пред този избор, но избрах 1.8 и съм доволен. Недоволен съм ,че не случих на продавач и на поддържана кола (все пак евтини коли търсим), но колата си ми харесва и си я вкарах в пътя. Така и така се плаща голям данък, ако се вземе 1.6 103к.с., по-добре 1.8. Във всяко положение е по-добре, да има някой, друг кон в повече. Но всичко е въпрос на гледна точка. Не съм карал 1.6, но предпочитам 1.8, доволен съм много от мощността, динамиката и разхода на метан :D, a звука след 4000обр. е доста приятен.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Този феномен е обект на психологията и в основата си е защитна реакция. Народа го е казал - "всеки хвали това, с което се е пре*бал".kal0yanch40 написа:Само да вметна, като чета темата констатирам едно нещо, който кара 1.8 държи за 1.8 и съответно, който кара 1.6 предпочита 1.6.
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
Моето гардже си е най-хубавото. Гласувам за 1.8!На този автомобил стъпковия мотор НЕ се разваля! Колкото пъти да съм имал проблеми с него само накисвам долната част в бензин и после в обезмаслител, изсушавам, монтирам и оборотите на празен ход пак спят. MAF - а вече 5та година се разбира с обикновенната газова. ТПС - а също не съм го сменял. Бобините и те си работят (пу! да не чуе дявола). Ина един гаден клапан (завит на дросела), който се разпада по някога и оборотите на празен ход започват да играят нагоре - надолу. Абе с две думи електрониката на този двигател за мен си е чук и баница (демег добре). А съвсем тих двигател 1.8 113 съм чувал само един и той е на колегата S_BANKOV1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
Колко ти гори на теб 1.8 ? На мен ми гори 8.6 градско и 7 извън 1.6 16в 103 за 1.7 секунди от 0 до 100 неможе да се коментира колата не я взимаш а за състезания важното е мотора да е по лесен за поддръжка и както казаха колегите да е "Идиотоустойчив"OpenGL написа:Разхода по каталог на двата мотора е еднакъв - 6.5 л./100 км. извънградско. На практика също се оказва еднакъв- имам познат с 1.6, аз съм с 1.8 и сме си говорили за разходи. За вървежа - Мареа, седан за пример.1.6, ускорение от 0 до 100 км/ч - 11.6 сек.1.8, ускорение от 0 до 100 км/ч - 9.9 сек.Това за мен е доста осезаема разлика.Бобините са 4, което предполага по-добра искра и съпътстващите ефекти върху вървежа и окономията от това. Хитачито е желязно ЕКУ. Може би е по-езкзотично за диагностика, което е минус.davidov написа:Разхода на 1.6 16в 103 кс е с около литър надолу. Мотора е по здрав . Разлика при вървежа няма осезаема ако са поддържани добреBravo 1.6 16v 103hp
Коментар
Реклама
Collapse


Punto
Коментар