До колкото помня тефлон-а е полимер. Май беше PTFE- Политетрафлуоретилен ~...Колега "jenti", писал съм ти, че има теми за подмяна. Отваря се охлюва, подменя се тефлоновия пръстен/колегата препоръчваше да се сложи хостафан между витките на пружината/ и затваряне на охлюва на струг. Щом не си го отворил до сега значи не си стругар......Освен това тефлона май го продават само на големи листи и ще ти легне скъпо.До колегата с оригиналните части. Дано си попаднал на късметлийска щото всичките са "Дайко".Тава в кутията "Рикамби дрън-дрън" също е афтърмаркет, ако ме разбираш.........
Със сигурност не съм стругар колега В крайна сметка като обобщих, няма значение каква е, всичките ще изкарат горе-долу еднакво, така че ще се купува най-евтината която може да се намери, пък колкото изкара /сегашната е Ruville и изкара около 30 000/. В случая просто си говорим за "консуматив", който щем - нещем се подменя по-често отколкото ни се иска.Относно ремонтирането и, ми се струва непрактично като идея. Такива сплави изобщо си нямам на идея откаде да търся, пък и едва ли някой майстор, стругар ще ми се върже на акъла да се разправя с това. Благодаря колеги.
http://drive.bg/index.php?ModelId=19314&cPath=10116_10182-Има и други производители.А относно старата мисля че Ferarista ще ти помогне.http://polyurethan.me/warranty.htm.Успех.
колега четеш ли какво е писано по-напред в темата-обтяжния механизъм винаги е дайко,а ролката(по-точно лагера им)има и други като:ина,скф и др
За 75,000 км. съм сменил въпросната ролка 3 пъти (първият път при първоначалното обслужване).Нито един път не съм гледал каква марка купувам. Просто си купувам една рокла. Според мен причината, ролката бързо да сдава багажа, е че нямам кора под мотора.По този начин ролката се мокри постоянно с вода, кал и прах.
За 75,000 км. съм сменил въпросната ролка 3 пъти (първият път при първоначалното обслужване).Нито един път не съм гледал каква марка купувам. Просто си купувам една рокла. Според мен причината, ролката бързо да сдава багажа, е че нямам кора под мотора.По този начин ролката се мокри постоянно с вода, кал и прах.
причините обтяжния механизъм да здава багажа са:-демферна шайба-разбити лагери на компресора на климатика-разбити лагери на генератора-блокирала(съединителя не действа) на криво ролка на генераторав следствие на някой проблем механизма постоянно играе(трепти) и въпросната втулка се скапва за норматив
причините обтяжния механизъм да здава багажа са:-демферна шайба-разбити лагери на компресора на климатика-разбити лагери на генератора-блокирала(съединителя не действа) на криво ролка на генераторав следствие на някой проблем механизма постоянно играе(трепти) и въпросната втулка се скапва за норматив
На теория е добре казано,но на практика нещата са коренно различни.Особено когато става въпрос за недобро качество на въпросният елемент.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
причините обтяжния механизъм да здава багажа са:-демферна шайба-разбити лагери на компресора на климатика-разбити лагери на генератора-блокирала(съединителя не действа) на криво ролка на генераторав следствие на някой проблем механизма постоянно играе(трепти) и въпросната втулка се скапва за норматив
На теория е добре казано,но на практика нещата са коренно различни.Особено когато става въпрос за недобро качество на въпросният елемент.
на всички въпросни елементи качеството е еднакво поради простата причина че производителят е единствен
купувате си части ментате за това не държат... дайко са афтърмаркет аз бях с такава и на 2рата седмица се разсвири извадих 70лв и си купих цялата Фиат Рикамби от вносителия директно и вече няма спомен от свирене ..... с трици маймуни не се ловат
Хахаха, браво бе колега, ние се мъчим с тия ролки от 5-6 години, ама ти откри топлата вода с рикамби. Кой точно е вносителя на оригиналните части на фиат. Нали се сещаш че всички са китайски боклуци и фиат не е чувал за тях. Сменил съм 7 или 8 ролки от 25 до 80 лв и всичко е Дайко независимо от марката на кутийката, последната я поръчах от Англия и пак дойде Дайко. Просто друг не произвежда вече за този двигател.
Колега за какви 30 000 говориш, може да го смениш и на 1000. Само на Дайко е механизма за съжаление и афтърмаркет-а не е особенно сполучлив. Имаше тема за рециклаж, но ти трябват познания за да можеш добре да обясниш и стругар за да го изпълни.Поздрави!!!
спрямо рециклажа-трябва да се розглоби механизма,вътре има една пласмасова втулка(която е изключително тънка)която се износва от едната страна вседствие на което механизма се изкривява и започва да изхвърля ремъка на вън и започват да се късат пистите една по еднасменяваш втулката и си с едни 50лв на "печалба"
Как става разглобяването на механизма? И аз мислех да си поиграя с него...
Fiat Multipla 1.9jtd 81 kW - м'глата, вече с полиуретан
купувате си части ментате за това не държат... дайко са афтърмаркет аз бях с такава и на 2рата седмица се разсвири извадих 70лв и си купих цялата Фиат Рикамби от вносителия директно и вече няма спомен от свирене ..... с трици маймуни не се ловат
Хахаха, браво бе колега, ние се мъчим с тия ролки от 5-6 години, ама ти откри топлата вода с рикамби. Кой точно е вносителя на оригиналните части на фиат. Нали се сещаш че всички са китайски боклуци и фиат не е чувал за тях. Сменил съм 7 или 8 ролки от 25 до 80 лв и всичко е Дайко независимо от марката на кутийката, последната я поръчах от Англия и пак дойде Дайко. Просто друг не произвежда вече за този двигател.
Истината е една и се каза по-горе - проблема не е в механизма, а в това, че нещо по възлите на ремъка не е наред.Когато всичко е наред, тогава и въпросния механизъм няма да сдава багажа.
...Истината е една и се каза по-горе - проблема не е в механизма, а в това, че нещо по възлите на ремъка не е наред.Когато всичко е наред, тогава и въпросния механизъм няма да сдава багажа.
Бо, той механизма не сдава багажа. Сдава багажа тоя тефлоновия разделител и от там се посуква целия ремък. Но при мен нямаше как да е различно - механизма беше оригиналния или поне такъв произведен 1999-та, а ролката беше тази, която бях сложил през 2007ма. Мисля, че пазя стария - ако даде времето - ще направя снимки да видиш как се е изчекнал.
Колко от вас с проблемните оптяжни механизми имат кора под ДВГ!Според мен проблема е в липсата на такава и механизмът се пълни със пепел и кал и тем подобни мизерии!
...Истината е една и се каза по-горе - проблема не е в механизма, а в това, че нещо по възлите на ремъка не е наред.Когато всичко е наред, тогава и въпросния механизъм няма да сдава багажа.
Бо, той механизма не сдава багажа. Сдава багажа тоя тефлоновия разделител и от там се посуква целия ремък. Но при мен нямаше как да е различно - механизма беше оригиналния или поне такъв произведен 1999-та, а ролката беше тази, която бях сложил през 2007ма. Мисля, че пазя стария - ако даде времето - ще направя снимки да видиш как се е изчекнал.
Много добре знам кое се скапва.И това се скапва ако има дефект по агрегатите, а не защото просто си работи, както съм написал по-горе.
Колко от вас с проблемните оптяжни механизми имат кора под ДВГ!Според мен проблема е в липсата на такава и механизмът се пълни със пепел и кал и тем подобни мизерии!
Имам 4 JTD-та и на 4-те всичко им е ОК-включително и кори под двигателите(здрави!) Ако механизма изкара 10000-12000 км. без да се обади се чувствам късметлия.Смених такъв и на стотния километър след закупуването му-демек 2 дни.Приеха рекламацията с голяма лекота,което значи,че не им е за пръв път.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар