zim написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обтяжна ролка на пистовия ремък на Bravo JTD
Collapse
X
-
Щом Дайко е производителя на обтяжния механизъм на всички ролки ,то значи и на оригиналните е той,но пък те изкарват доста километри и от тук следва,че качеството е различно за различните фирми.Който плаща получава, който иска да мине тънко получава и по лошо качество.Оригиналния механизъм доставен от Италия е два,три пъти по скъп от закупените по нашите магазини.Все пак подкрепям мнението на колегата BO,че бързото разрушаване на механизма идва от неизправни елементи в целия възел,вследствие на които се получават силни пулсаций в него.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Колеги мисля, че въпроса ми има мног общо дискусията тук. С Либра съм, но пистовия ремък и механизмите са същите. Та имам един звук, който повече е дрънчене а не щурец. Въпросната ролка играе много като я погледна. Ще кажа само, че някога в Италия е сменена ролката на алтернатора с нелагерувана. А май за този двигател AR32302 трябва да е със. А ето и точно моя звук:http://www.youtube.com/watch?v=4wq2Ay_BJY4 (колегата да ме извини, че му ползвам темата)Щях да забравя. Демпверната шайба няма видими дефекти.Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес
Коментар
-
Най-новите ми впечатления: Звукът спря за момента, двигателя мърка направо и няма и помен от щурец и всичко това откакто се затопли времето. Изводите ми са в общи линий че колата пали по-леко в мекото време, не пускам парното да ми духа веднага като запаля, даже и с фаровете не бързам като е слънчице /карам основно кратък участък без "куки" по него/. Та следователно и алтернатора не се товари толкова след като липсват основните консуматори - следователно напрежението върху ремъка е по-слабо и мехънизма не се зори толкова и успява да удържи вибрацийте когато са по-леки и не скърца. Което обаче не изключва факта че всичко е от него и си е пътник де! :D
Fiat Bravo JTD '99
Коментар
-
Което пказва, че проблема не е в онтяжната ролка. А като при мен - ролка на алтернатора.jenti написа:
Най-новите ми впечатления: Звукът спря за момента, двигателя мърка направо и няма и помен от щурец и всичко това откакто се затопли времето. Изводите ми са в общи линий че колата пали по-леко в мекото време, не пускам парното да ми духа веднага като запаля, даже и с фаровете не бързам като е слънчице /карам основно кратък участък без "куки" по него/. Та следователно и алтернатора не се товари толкова след като липсват основните консуматори - следователно напрежението върху ремъка е по-слабо и мехънизма не се зори толкова и успява да удържи вибрацийте когато са по-леки и не скърца. Което обаче не изключва факта че всичко е от него и си е пътник де! :DLancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес
Коментар
-
И при мен преди 1 г. свиреше щуреца,даже като заредих климатика ремъка направо прескачаше при включването му и естествено веднага ми казаха,че е блокирал компресора.Я си вземи фреончето му викам на специалиста и след 3 часа ще го презаредиме отново.Смених ролката на алтернатора за норматив и му я закарах нарочно при него.Гледаше ме като облъчен от радиация.Аз съм с ролките и ремъка с които колата дойде от Италия и вече съм минал близо 70 000к и нямам никакви проблеми,така,че Дайко смятам са си качествени обтегачи,просо качеството е според цената.Вижте ролките на ШВАГ какви са цените и предполагам,че обтегача пак е Дайко,да не говорим за оригиналните от Италия.Качествено и евтино това са несъвместими понятия.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Ок, тогава ми кажи като опънеш ремъка с ръка поддава ли ти лесно и чува ли се чаткане все едно е трисчотка, защото при мен това го има и след това упражнение звука изчезва за малко?!Deqn написа:Което пказва, че проблема не е в онтяжната ролка. А като при мен - ролка на алтернатора.jenti написа:
Най-новите ми впечатления: Звукът спря за момента, двигателя мърка направо и няма и помен от щурец и всичко това откакто се затопли времето. Изводите ми са в общи линий че колата пали по-леко в мекото време, не пускам парното да ми духа веднага като запаля, даже и с фаровете не бързам като е слънчице /карам основно кратък участък без "куки" по него/. Та следователно и алтернатора не се товари толкова след като липсват основните консуматори - следователно напрежението върху ремъка е по-слабо и мехънизма не се зори толкова и успява да удържи вибрацийте когато са по-леки и не скърца. Което обаче не изключва факта че всичко е от него и си е пътник де! :DFiat Bravo JTD '99
Коментар
-
охлаби болта който държи механизма към двигателя и опъни ремъка да видиш дали ще чаткаjenti написа:Ок, тогава ми кажи като опънеш ремъка с ръка поддава ли ти лесно и чува ли се чаткане все едно е трисчотка, защото при мен това го има и след това упражнение звука изчезва за малко?!Deqn написа:Което пказва, че проблема не е в онтяжната ролка. А като при мен - ролка на алтернатора.jenti написа:
Най-новите ми впечатления: Звукът спря за момента, двигателя мърка направо и няма и помен от щурец и всичко това откакто се затопли времето. Изводите ми са в общи линий че колата пали по-леко в мекото време, не пускам парното да ми духа веднага като запаля, даже и с фаровете не бързам като е слънчице /карам основно кратък участък без "куки" по него/. Та следователно и алтернатора не се товари толкова след като липсват основните консуматори - следователно напрежението върху ремъка е по-слабо и мехънизма не се зори толкова и успява да удържи вибрацийте когато са по-леки и не скърца. Което обаче не изключва факта че всичко е от него и си е пътник де! :DBravo 1.9d 97г
Коментар
-
А ето и малко информация от мен. Днес реших да сваля корите и да огледам. На празен ход обтяжната ролка така играе, че ти се размазва пред очите. Направих и втори тест. Начертах с маркер димаетър на демпферната шайба. След като двигателя малко поработи и загасих белезите не се бяха разминали. Хванах обтяжната ролка като беше така с ремъка и я поразклатих. Играе си милата в лагерчето на самата ролка.Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес
Коментар
-
На няколко пъти е споменато че причината за това играене на обтегача в повечето случаи е заради проблем във свободния ход на шайбата на генератора.Потвърждавам го от опит като се смени шайбата на генератора и обтегача спира да играе.Виждам че колегите се заиграват да ремонтират обтегача.Няма лошо но според мен не си заслужава освен ей така просто за спорта,при положение че обтегача със ролката струва 60 лв. :D Успех!
Коментар
-
При мен генератора няма свободен ход. Просто шайбата му не е съединител. Незнам така ли е заводски или някой я е сменял. Гледах по епер, че в началото на производство на този двигател на Либра са били с нелагерувани. Алтернатор Марели 100А.specialista написа:На няколко пъти е споменато че причината за това играене на обтегача в повечето случаи е заради проблем във свободния ход на шайбата на генератора.Потвърждавам го от опит като се смени шайбата на генератора и обтегача спира да играе.Виждам че колегите се заиграват да ремонтират обтегача.Няма лошо но според мен не си заслужава освен ей така просто за спорта,при положение че обтегача със ролката струва 60 лв. :D Успех!Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар