Здравейте колеги, знам че е много писано по темата за "щуреца" и дойде време че и при мен се появи. Проблема ми идва от обтяжния механизъм така че няма да ви питам защо ми свири, от кое може да е и т.н. :DВъпроса ми е към колегите които са го изстрадали вече тоя проблем, коя марка обтяжна ролка с механизъм ще ми препоръчате да си купя, коя се оказва най-издръжлива и издържа най-много време от всичките?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обтяжна ролка на пистовия ремък на Bravo JTD
Collapse
X
-
както колегите вече са написали дайко е единствения производител на оптяжния механизъм затова отиваш в магазина и взимаш най-евтинатаогледай всички ролки и най вече тази на генератора-тя е с "съединител" и кагато блокира накриво прави мизериите за скапване на оптяжния мех,другия проблем е демферната шайбаBravo 1.9d 97г
Коментар
-
Всичко друго по това задвижването на пистовия ремък е напълно изрядно сменено, 100% съм сигурен, че е обтегача (при напъване на гайката се оправя за известно време и после пак почва, също така като дръпна ремъка с ръка си прищраква от него), за това питам аджеба дали някой е попадал на по-сполучливи от другите или да взимам най-евтиното и след 30 000 пак да сменявам.nsn написа:както колегите вече са написали дайко е единствения производител на оптяжния механизъм затова отиваш в магазина и взимаш най-евтинатаогледай всички ролки и най вече тази на генератора-тя е с "съединител" и кагато блокира накриво прави мизериите за скапване на оптяжния мех,другия проблем е демферната шайбаFiat Bravo JTD '99
Коментар
-
Re: Обтяжна ролка на пистовия ремък на Bravo JTD
Присъединявам се към колегите - силно препоръчвам DAYCO. В каквато и да е опаковка. Други просто няма.jenti написа:коя марка обтяжна ролка с механизъм ще ми препоръчате да си купя, коя се оказва най-издръжлива и издържа най-много време от всичките?
Коментар
-
спрямо рециклажа-трябва да се розглоби механизма,вътре има една пласмасова втулка(която е изключително тънка)която се износва от едната страна вседствие на което механизма се изкривява и започва да изхвърля ремъка на вън и започват да се късат пистите една по еднасменяваш втулката и си с едни 50лв на "печалба"robs написа:Колега за какви 30 000 говориш, може да го смениш и на 1000. Само на Дайко е механизма за съжаление и афтърмаркет-а не е особенно сполучлив. Имаше тема за рециклаж, но ти трябват познания за да можеш добре да обясниш и стругар за да го изпълни.Поздрави!!!Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Смея да твърдя че съм изчел доста по въпроса за обтяжната ролка и ми е напълно ясно, че проблема идва не толкова от самата ролка, колкото от механизма. Който както всички знаем независимо от марката ролка е винаги Дайко. Мисълта ми беше да споделите кой каква е купувал като е сменял до момента, за да изясним дали ще се окаже че някой издържат повече време отколкото другите, колеги
Не ми е проблем да си купя и оригинална Фиат, но какъв ще е смисъла ако се разсвири след същия период на експлоатация като евтинджоса Дайко, който е някви 50лв?!
Fiat Bravo JTD '99
Коментар
-
Втулка се продава или трябва да си измисля да намеря от нещо?! И цялата операция сложна ли е като за човек който не се е захващал никога с сменяване на ремъци и ролки сам?nsn написа:спрямо рециклажа-трябва да се розглоби механизма,вътре има една пласмасова втулка(която е изключително тънка)която се износва от едната страна вседствие на което механизма се изкривява и започва да изхвърля ремъка на вън и започват да се късат пистите една по еднасменяваш втулката и си с едни 50лв на "печалба"robs написа:Колега за какви 30 000 говориш, може да го смениш и на 1000. Само на Дайко е механизма за съжаление и афтърмаркет-а не е особенно сполучлив. Имаше тема за рециклаж, но ти трябват познания за да можеш добре да обясниш и стругар за да го изпълни.Поздрави!!!Fiat Bravo JTD '99
Коментар
-
Купил си си ти - шикалки. Разбираш ли, че няма други, освен Dayco? От кой вносител точно си купи "цялата Фиат Рикамби", каквото и да значи това? Така като пишеш, заблуждаваш хората и някой ще си помисли, че може да намери нещо друго. Все едно аз да кажа, че си купих носач АС Метал за Брава, а такова нещо никога не е произвеждано.Bravo 1.9 JTD написа:купувате си части ментате за това не държат... дайко са афтърмаркет аз бях с такава и на 2рата седмица се разсвири извадих 70лв и си купих цялата Фиат Рикамби от вносителия директно и вече няма спомен от свирене ..... с трици маймуни не се ловат
Коментар
-
втулката се прави от стругар,а дали можеш сам да се справиш можеш единствено ТИ да си отговориш на въпросаjenti написа:Втулка се продава или трябва да си измисля да намеря от нещо?! И цялата операция сложна ли е като за човек който не се е захващал никога с сменяване на ремъци и ролки сам?nsn написа:спрямо рециклажа-трябва да се розглоби механизма,вътре има една пласмасова втулка(която е изключително тънка)която се износва от едната страна вседствие на което механизма се изкривява и започва да изхвърля ремъка на вън и започват да се късат пистите една по еднасменяваш втулката и си с едни 50лв на "печалба"robs написа:Колега за какви 30 000 говориш, може да го смениш и на 1000. Само на Дайко е механизма за съжаление и афтърмаркет-а не е особенно сполучлив. Имаше тема за рециклаж, но ти трябват познания за да можеш добре да обясниш и стругар за да го изпълни.Поздрави!!!Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
До колкото помня тефлон-а е полимер. Май беше PTFE- Политетрафлуоретилен ~...Колега "jenti", писал съм ти, че има теми за подмяна. Отваря се охлюва, подменя се тефлоновия пръстен/колегата препоръчваше да се сложи хостафан между витките на пружината/ и затваряне на охлюва на струг. Щом не си го отворил до сега значи не си стругар......Освен това тефлона май го продават само на големи листи и ще ти легне скъпо.До колегата с оригиналните части. Дано си попаднал на късметлийска щото всичките са "Дайко".Тава в кутията "Рикамби дрън-дрън" също е афтърмаркет, ако ме разбираш.........Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар