Аз видях и 8
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
До какво напрежение е допустимо да пада акумулатора при пале
Collapse
X
-
не съм доливал, той е запечатан ама истински запечатан, не с тапи и лепенка отгоре, а си е цял капак.Danchojn написа:Така е щото не го зареждаш. Тока си тече през акумулатора, без да трупа в химическа енергия. Явно става съвсем зле! Да не си доливал някога дистилирана вода или чешмяна?
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Да има 8 вижда се.Но да ли е 8 или 8 и нещо,неможе да се разбере.Но 8-та не се задържа,появи се за съвсем кратко.И ако е по-малко от 8,да ли няма да покаже 7?
На клипа не може да се види,това което аз видях,по време на измерването,телефона прави много куци клипове.
Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
За съжаление не - техникът обслужващ гаранционно акумулатора просто реши, че този е с малък капацитет и заяви, че поради тази причина остава постоянно недозареден!? Аз не съм ел. техник - строителен инженер съм, но разсъждавайки логично считам довода му за малоумен.Ще опитам сам да го замеря с наличните уреди, с който разполагам.Danchojn написа:Аз не разбрах, някой замерил ли е заряда и какво показва?venco67 написа:В тази тема прочетох доста обосновани твърдения. Хайде да поразсъждаваме малко и върху моя проблем, пряко свързан с темата........................Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
Действай да видим какво ще стане.venco67 написа:За съжаление не - техникът обслужващ гаранционно акумулатора просто реши, че този е с малък капацитет и заяви, че поради тази причина остава постоянно недозареден!? Аз не съм ел. техник - строителен инженер съм, но разсъждавайки логично считам довода му за малоумен.Ще опитам сам да го замеря с наличните уреди, с който разполагам.Danchojn написа:Аз не разбрах, някой замерил ли е заряда и какво показва?venco67 написа:В тази тема прочетох доста обосновани твърдения. Хайде да поразсъждаваме малко и върху моя проблем, пряко свързан с темата........................Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
аз преди малко сложих новото аку. 74 ампера, 640 стартов ток, старата варта е пак 74 ампера, но 680 стартов.По-скоро е била... Вярно, че го пробвах само на топла кола, но върти като изоглавен. Измерих го и беше 12,9В преди да го сложа.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Коя година е бил произведен стария акумулатор?Че някъде съм чел, че тия Либри са излизали от завода с Варта, да не се окаже набор на колата макар, че тези години са доооста, за да оцелее.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
нямам предтава, има някакви номера, но дот не видях. И аз изказах предположение, че е възможно да е заводския, макар и на мен 12 години да ми се виждат доста...BO написа:Коя година е бил произведен стария акумулатор?Че някъде съм чел, че тия Либри са излизали от завода с Варта, да не се окаже набор на колата макар, че тези години са доооста, за да оцелее.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар