[quote="chaveto"]С Подобен уред човек където продава акумулатори, преди година и малко ми каза, че моят акумулатор е пътник. Вкара параметрите на акумулатора, накара ме да запаля, пуснах и фаровете и каза гаси. Показа ми, че пусковият ток е към ~250А.[quote="chaveto"]имаш предвид за сегашния ти акумулатор, че е казал, че е пътник, или след теста си го сменил?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
До какво напрежение е допустимо да пада акумулатора при пале
Collapse
X
-
Само немога да разбера защо омайвате хората,акумулатора му пада до 7.5 волта и вие му викате карай бре.Вие знаете ли че на ЕКУ-то на ЖТД-то си му трябва доста приличен ток,все пак им кондензатори да пълни,за мен на ЖТД акумулатор падне ли под 10.5 волта е чао...................................Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Акумулатора с който купих колата, този който е в момента засега няма яд а и има още една година гаранция :Dpakumba написа:имаш предвид за сегашния ти акумулатор, че е казал, че е пътник, или след теста си го сменил?Колега ти правиш ли разлика между волтове, ампери....... Колко АМПЕРА иска това ЕКУ, че да му трябва "доста приличен ток"Това пък с кондензаторите въобще няма да го коментирамMury написа:Само немога да разбера защо омайвате хората,акумулатора му пада до 7.5 волта и вие му викате карай бре.Вие знаете ли че на ЕКУ-то на ЖТД-то си му трябва доста приличен ток,все пак им кондензатори да пълни,за мен на ЖТД акумулатор падне ли под 10.5 волта е чао...................................
Да не говорим, че и уреда не се знае колко точно е отчел нещо което е било за много кратко време.Хубаво.800х3=2400об/м това при ниските обороти на двигателя.2000х3=6000об/м и тока е макс. за генератора. А после в останалите обороти на двигателя какво правиNVG написа:В заключение искам само да обърна внимание, че това са обороти на алтернатора, а не на коляновия вал. Имайки предвид разликата в диаметрите на демпферната шайба и тази на алтернатора, то оборотите на алтернатора са поне три пъти по-високи от тези на коляновия вал във всеки един момент.
само се върти
И така залудо го развъртаме до ~15к об/м нещо не ми се връзва.
Коментар
-
така, да споделя инфото, понеже някой ден може да е полезно за някого. Сега намерих калибриран уред, хем е профи, хем всяка година минава метрология, разликата при около 14 волта е 0,07В между моя и профито, демек в случая моя уред показваше зареждане 13,83, а профито 13,90. Е, сигурно грешката не е постоянна при различните стойности, но е толкова малка, че хич не ми дреме. Измерено с профи уреда, при 20 градуса навън преди 5 мин, при палена кола днес за 10тина минути, падна до 8,1В при палене. Проверих на бравото как е, скоро го бях угасил, при палене падна до 10,9в. Либрата при абсолютно всички консуматори включени без чистачки показва 13,76-13,86 зареждане, а бравото пада до 13,66 при всичко без чистачки пуснато, всичко е мерено на празен ход. При всички изключени консуматори бравото зарежда 14,2, а либрата 14,05. Звучи ми перфектно.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Акумулатора ти е пътник, дали ще го мъчиш още ти си знаеш.pakumba написа:така, да споделя инфото, понеже някой ден може да е полезно за някого. Сега намерих калибриран уред, хем е профи, хем всяка година минава метрология, разликата при около 14 волта е 0,07В между моя и профито, демек в случая моя уред показваше зареждане 13,83, а профито 13,90. Е, сигурно грешката не е постоянна при различните стойности, но е толкова малка, че хич не ми дреме. Измерено с профи уреда, при 20 градуса навън преди 5 мин, при палена кола днес за 10тина минути, падна до 8,1В при палене. Проверих на бравото как е, скоро го бях угасил, при палене падна до 10,9в. Либрата при абсолютно всички консуматори включени без чистачки показва 13,76-13,86 зареждане, а бравото пада до 13,66 при всичко без чистачки пуснато, всичко е мерено на празен ход. При всички изключени консуматори бравото зарежда 14,2, а либрата 14,05. Звучи ми перфектно.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Това не може да се случи. Обяснявам защо! След старт, от акумулатора са черпени стотици ампери. Бил е сериозно натоварен, имало е спад на напрежение и т.н. Развърта се алтерантора и върху акумулатора имаме 14V. Факта, че ги има е достатъчен - това означава, че има добра нискоомна връзка между алтернатор и акумулатор. В противен случай, понеже акумулатора ще си дръпне доста заряден ток, при лоша връзка напрежението върху него няма да е 14V а по-ниско.chaveto написа:Зареждането ти от страна на напрежение може да е перфектно, но от страна на ток да не е.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
о, няма да го бавя, тази седмица ще мина една товарна вилка ей така и слагам нов и толковаDanchojn написа:Акумулатора ти е пътник, дали ще го мъчиш още ти си знаеш.pakumba написа:така, да споделя инфото, понеже някой ден може да е полезно за някого. Сега намерих калибриран уред, хем е профи, хем всяка година минава метрология, разликата при около 14 волта е 0,07В между моя и профито, демек в случая моя уред показваше зареждане 13,83, а профито 13,90. Е, сигурно грешката не е постоянна при различните стойности, но е толкова малка, че хич не ми дреме. Измерено с профи уреда, при 20 градуса навън преди 5 мин, при палена кола днес за 10тина минути, падна до 8,1В при палене. Проверих на бравото как е, скоро го бях угасил, при палене падна до 10,9в. Либрата при абсолютно всички консуматори включени без чистачки показва 13,76-13,86 зареждане, а бравото пада до 13,66 при всичко без чистачки пуснато, всичко е мерено на празен ход. При всички изключени консуматори бравото зарежда 14,2, а либрата 14,05. Звучи ми перфектно.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Никой не ти говори за нискоомни връзки..... говоря за това, че ако общата консумация на автомобила е 10А а генератора подава 9А, няма как да се зареди акумулатора. А разликата до 10А се взима от акумулатора и с времето няма палене...Това, че напрежението му пада до 8V също не означава, че АБ е пътник, може да не е заредена както трябва.....
Коментар
-
Не може от самото начало. Напълно зареден оловен акумулатор на празен ход има напрежение върху себе си 12.6-12.8V. Не може да го натовариш и да има 14V.Ако акумулатора е станал високоомен, алтернатора спира заряда при около 14V. Но в случая не става дума за по-високоомна батерия, а за закъсена частично.chaveto написа:Няма начин във времето, но не и от самото начало.ogi28b написа:Данчо иска да каже, предполагам, че ако колата ползва 20, а алтернаторът дава 19 - то няма начин напрежението върху акумулатора да е 14.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
батерия
Във всеки магазин където продават акумулатори имат товарна вилка. Плати си 1 лев и да ти го замеря. Ако падне под товар под 9.8-9,5 сменяй с нов но видях че колата ти е 2,4 и си за 80ah не за 75а, в противен случай ти се скапва стартер но бъди сигурен че и него трябва да погледнеш вече. Със слаба батерия си прецакваш стартер и блокове на управления на ред неща. ВЕФА ти е последна грижа/ няма да слушаш КЕДИКА как пее но трябва да палиш/.Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
Re: батерия
ще мина товарна вилка, това е сигурно. А стартера бих го профилкатирал с кеф, обаче е много наврян и няма да имам време преди зимата. Акуто по книжка го дават 74 А с поне 480 А стартов ток, съвременните са с поне 650 стартов от този калибърavent написа:Във всеки магазин където продават акумулатори имат товарна вилка. Плати си 1 лев и да ти го замеря. Ако падне под товар под 9.8-9,5 сменяй с нов но видях че колата ти е 2,4 и си за 80ah не за 75а, в противен случай ти се скапва стартер но бъди сигурен че и него трябва да погледнеш вече. Със слаба батерия си прецакваш стартер и блокове на управления на ред неща. ВЕФА ти е последна грижа/ няма да слушаш КЕДИКА как пее но трябва да палиш/.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Каквото дават по книга това е за маркова батерия/бош варта/ всички останали са не маркови и капацитета трябва да е поне с 5-10 горница. Мнението ми е недей слага БАНЕР. При нас нещо взеха доста да се дънят. Сега имат и калпави серии който не са ги и изтеглили от пазара. ЗАЩО ЛИ? През ден са за рекламация но това е друга тема.Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар