ЕКУ-то на жтд105 е едц15ц5, а на жтд100+жтд110+жтд115 е едц15ц7.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коментари по Проблеми с турбо при JTD. Грешка P0235...
Collapse
X
-
Какво ще речв с фиксирана геометрия.То като запечът лопатките на променливата геометрия от много гняз,става с фиксирана геометрия.Електронен контрол,но се пита на ВНТ или на гейта.TIP написа:От малко ровене в нета става ясно, че турбото на JTD 100 има електронен контрол на налягането за разлика от 105кс, но си остава фиксирана геометрия на турбото доколкото разбрах.
Коментар
-
Гейта предполагам.Stefan Hadjov написа:Какво ще речв с фиксирана геометрия.То като запечът лопатките на променливата геометрия от много гняз,става с фиксирана геометрия.Електронен контрол,но се пита на ВНТ или на гейта.TIP написа:От малко ровене в нета става ясно, че турбото на JTD 100 има електронен контрол на налягането за разлика от 105кс, но си остава фиксирана геометрия на турбото доколкото разбрах.Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Под фиксирана геометрия се има в предвид,че турбото няма лопатки,които да променят ъгъла си и от там газопотока на топлата част на турбината.Демек турбо с гейт като това на жтд105-ГТ1544
И да като запецне геометрията на внт турбина тя става един вид с фиксирана геометрия и в зависимост в какво положение са запецнали лопатките ще имаме или пренадуване или недостатъчен бууст.
Коментар
-
Абе като знам колко е яка пружината на гейта,малко ми се струва невероятно да се управлява с вакуумTIP написа:Гейта предполагам.Stefan Hadjov написа:Какво ще речв с фиксирана геометрия.То като запечът лопатките на променливата геометрия от много гняз,става с фиксирана геометрия.Електронен контрол,но се пита на ВНТ или на гейта.TIP написа:От малко ровене в нета става ясно, че турбото на JTD 100 има електронен контрол на налягането за разлика от 105кс, но си остава фиксирана геометрия на турбото доколкото разбрах.
Всичко ще се реши като се качат снимки от хората които твърдят че са с такива коли
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Щом може да се управлява гейта от надува,който е не повече от 1 бар,ще може да се управлява и от вакума,който е -0,8 бара.Въпрос на размерите на лостовата система.Mury написа:Абе като знам колко е яка пружината на гейта,малко ми се струва невероятно да се управлява с вакуумTIP написа:Гейта предполагам.Stefan Hadjov написа:Какво ще речв с фиксирана геометрия.То като запечът лопатките на променливата геометрия от много гняз,става с фиксирана геометрия.Електронен контрол,но се пита на ВНТ или на гейта.TIP написа:От малко ровене в нета става ясно, че турбото на JTD 100 има електронен контрол на налягането за разлика от 105кс, но си остава фиксирана геометрия на турбото доколкото разбрах.
Всичко ще се реши като се качат снимки от хората които твърдят че са с такива коли

Коментар
-
ЕВРО 3 не задължава ползване на турбина с променлива геометрия.Това е стандарт изрично за изпускателните газове в атмосверата.ЕВРО 3 за този двигател идва от основно различната система ЕЖР,както по управление,така и по съдържание на NO в изп.газове.Mury написа:ОК 100,110,115 са Евро 3,което не значи че са с геометрияjanyboy написа:ЕКУ-то на жтд105 е едц15ц5, а на жтд100+жтд110+жтд115 е едц15ц7.

Коментар
-
Това ми е ясно,друго имах впредвид,че колегите твърдят че ЖТД 100 е Евро 3,което значи че е с геометрияStefan Hadjov написа:ЕВРО 3 не задължава ползване на турбина с променлива геометрия.Това е стандарт изрично за изпускателните газове в атмосверата.ЕВРО 3 за този двигател идва от основно различната система ЕЖР,както по управление,така и по съдържание на NO в изп.газове.Mury написа:ОК 100,110,115 са Евро 3,което не значи че са с геометрияjanyboy написа:ЕКУ-то на жтд105 е едц15ц5, а на жтд100+жтд110+жтд115 е едц15ц7.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Абе,колега,ти вместо да ме подрепяш,ми опонирашMury написа:ОК 100,110,115 са Евро 3,което не значи че са с геометрия

Този пост беше във връзка с еку-тата и няма нищо общо с геометрията на турбините.Четете малко де
Точно така.Въпрос на техническо и конструктивно решение.Stefan Hadjov написа:Щом може да се управлява гейта от надува,който е не повече от 1 бар,ще може да се управлява и от вакума,който е -0,8 бара.Въпрос на размерите на лостовата система.Е това къде го видя?Хаджов го е обяснил стандарта Евро "?" какво значи.Четете кой какво е писал и кой кой цитира,че стават обърквацииMury написа:Това ми е ясно,друго имах впредвид,че колегите твърдят че ЖТД 100 е Евро 3,което значи че е с геометрия
Коментар
-
Ох нешо много се объркахме,я да изчакаме снимките да се увериме.janyboy написа:Абе,колега,ти вместо да ме подрепяш,ми опонирашMury написа:ОК 100,110,115 са Евро 3,което не значи че са с геометрия

Този пост беше във връзка с еку-тата и няма нищо общо с геометрията на турбините.Четете малко де
Точно така.Въпрос на техническо и конструктивно решение.Stefan Hadjov написа:Щом може да се управлява гейта от надува,който е не повече от 1 бар,ще може да се управлява и от вакума,който е -0,8 бара.Въпрос на размерите на лостовата система.Е това къде го видя?Хаджов го е обяснил стандарта Евро "?" какво значи.Четете кой какво е писал и кой кой цитира,че стават обърквацииMury написа:Това ми е ясно,друго имах впредвид,че колегите твърдят че ЖТД 100 е Евро 3,което значи че е с геометрия
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар