ЕКУ-то на жтд105 е едц15ц5, а на жтд100+жтд110+жтд115 е едц15ц7.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коментари по Проблеми с турбо при JTD. Грешка P0235...
Collapse
X
-
TIP написа:От малко ровене в нета става ясно, че турбото на JTD 100 има електронен контрол на налягането за разлика от 105кс, но си остава фиксирана геометрия на турбото доколкото разбрах.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:TIP написа:От малко ровене в нета става ясно, че турбото на JTD 100 има електронен контрол на налягането за разлика от 105кс, но си остава фиксирана геометрия на турбото доколкото разбрах.Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Под фиксирана геометрия се има в предвид,че турбото няма лопатки,които да променят ъгъла си и от там газопотока на топлата част на турбината.Демек турбо с гейт като това на жтд105-ГТ1544И да като запецне геометрията на внт турбина тя става един вид с фиксирана геометрия и в зависимост в какво положение са запецнали лопатките ще имаме или пренадуване или недостатъчен бууст.
Коментар
-
TIP написа:Stefan Hadjov написа:TIP написа:От малко ровене в нета става ясно, че турбото на JTD 100 има електронен контрол на налягането за разлика от 105кс, но си остава фиксирана геометрия на турбото доколкото разбрах.Всичко ще се реши като се качат снимки от хората които твърдят че са с такива коли
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Mury написа:TIP написа:Stefan Hadjov написа:TIP написа:От малко ровене в нета става ясно, че турбото на JTD 100 има електронен контрол на налягането за разлика от 105кс, но си остава фиксирана геометрия на турбото доколкото разбрах.Всичко ще се реши като се качат снимки от хората които твърдят че са с такива коли
Коментар
-
Mury написа:janyboy написа:ЕКУ-то на жтд105 е едц15ц5, а на жтд100+жтд110+жтд115 е едц15ц7.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Mury написа:janyboy написа:ЕКУ-то на жтд105 е едц15ц5, а на жтд100+жтд110+жтд115 е едц15ц7.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Mury написа:ОК 100,110,115 са Евро 3,което не значи че са с геометрияТози пост беше във връзка с еку-тата и няма нищо общо с геометрията на турбините.Четете малко де
Stefan Hadjov написа:Щом може да се управлява гейта от надува,който е не повече от 1 бар,ще може да се управлява и от вакума,който е -0,8 бара.Въпрос на размерите на лостовата система.Mury написа:Това ми е ясно,друго имах впредвид,че колегите твърдят че ЖТД 100 е Евро 3,което значи че е с геометрия
Коментар
-
janyboy написа:Mury написа:ОК 100,110,115 са Евро 3,което не значи че са с геометрияТози пост беше във връзка с еку-тата и няма нищо общо с геометрията на турбините.Четете малко де
Stefan Hadjov написа:Щом може да се управлява гейта от надува,който е не повече от 1 бар,ще може да се управлява и от вакума,който е -0,8 бара.Въпрос на размерите на лостовата система.Mury написа:Това ми е ясно,друго имах впредвид,че колегите твърдят че ЖТД 100 е Евро 3,което значи че е с геометрияFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар