Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коментари по Проблеми с турбо при JTD. Грешка P0235...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    ЕКУ-то на жтд105 е едц15ц5, а на жтд100+жтд110+жтд115 е едц15ц7.

    Коментар


      #77
      Да, 5 конекторно имах предвид, обърках се.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #78
        От малко ровене в нета става ясно, че турбото на JTD 100 има електронен контрол на налягането за разлика от 105кс, но си остава фиксирана геометрия на турбото доколкото разбрах.
        Marea Weekend HLX Jtd 110

        oO(_)____////____(_)Oo

        Коментар


          #79
          Това само намерих за клапана.Чакам снимки на турбината,за да мирясам
          Прикачени файлове

          Коментар


            #80
            TIP написа:
            От малко ровене в нета става ясно, че турбото на JTD 100 има електронен контрол на налягането за разлика от 105кс, но си остава фиксирана геометрия на турбото доколкото разбрах.
            Какво ще речв с фиксирана геометрия.То като запечът лопатките на променливата геометрия от много гняз,става с фиксирана геометрия.Електронен контрол,но се пита на ВНТ или на гейта.

            Коментар


              #81
              Stefan Hadjov написа:
              TIP написа:
              От малко ровене в нета става ясно, че турбото на JTD 100 има електронен контрол на налягането за разлика от 105кс, но си остава фиксирана геометрия на турбото доколкото разбрах.
              Какво ще речв с фиксирана геометрия.То като запечът лопатките на променливата геометрия от много гняз,става с фиксирана геометрия.Електронен контрол,но се пита на ВНТ или на гейта.
              Гейта предполагам.
              Marea Weekend HLX Jtd 110

              oO(_)____////____(_)Oo

              Коментар


                #82
                Под фиксирана геометрия се има в предвид,че турбото няма лопатки,които да променят ъгъла си и от там газопотока на топлата част на турбината.Демек турбо с гейт като това на жтд105-ГТ1544 И да като запецне геометрията на внт турбина тя става един вид с фиксирана геометрия и в зависимост в какво положение са запецнали лопатките ще имаме или пренадуване или недостатъчен бууст.

                Коментар


                  #83
                  TIP написа:
                  Stefan Hadjov написа:
                  TIP написа:
                  От малко ровене в нета става ясно, че турбото на JTD 100 има електронен контрол на налягането за разлика от 105кс, но си остава фиксирана геометрия на турбото доколкото разбрах.
                  Какво ще речв с фиксирана геометрия.То като запечът лопатките на променливата геометрия от много гняз,става с фиксирана геометрия.Електронен контрол,но се пита на ВНТ или на гейта.
                  Гейта предполагам.
                  Абе като знам колко е яка пружината на гейта,малко ми се струва невероятно да се управлява с вакуум Всичко ще се реши като се качат снимки от хората които твърдят че са с такива коли
                  Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                  Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                  Ventura garage

                  Коментар


                    #84
                    Stefan Hadjov написа:
                    Електронен контрол,но се пита на ВНТ или на гейта.
                    Точно това се пита.

                    Коментар


                      #85
                      janyboy написа:
                      ЕКУ-то на жтд105 е едц15ц5, а на жтд100+жтд110+жтд115 е едц15ц7.
                      ОК 100,110,115 са Евро 3,което не значи че са с геометрия
                      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                      Ventura garage

                      Коментар


                        #86
                        Mury написа:
                        TIP написа:
                        Stefan Hadjov написа:
                        TIP написа:
                        От малко ровене в нета става ясно, че турбото на JTD 100 има електронен контрол на налягането за разлика от 105кс, но си остава фиксирана геометрия на турбото доколкото разбрах.
                        Какво ще речв с фиксирана геометрия.То като запечът лопатките на променливата геометрия от много гняз,става с фиксирана геометрия.Електронен контрол,но се пита на ВНТ или на гейта.
                        Гейта предполагам.
                        Абе като знам колко е яка пружината на гейта,малко ми се струва невероятно да се управлява с вакуум Всичко ще се реши като се качат снимки от хората които твърдят че са с такива коли
                        Щом може да се управлява гейта от надува,който е не повече от 1 бар,ще може да се управлява и от вакума,който е -0,8 бара.Въпрос на размерите на лостовата система.

                        Коментар


                          #87
                          Mury написа:
                          janyboy написа:
                          ЕКУ-то на жтд105 е едц15ц5, а на жтд100+жтд110+жтд115 е едц15ц7.
                          ОК 100,110,115 са Евро 3,което не значи че са с геометрия
                          ЕВРО 3 не задължава ползване на турбина с променлива геометрия.Това е стандарт изрично за изпускателните газове в атмосверата.ЕВРО 3 за този двигател идва от основно различната система ЕЖР,както по управление,така и по съдържание на NO в изп.газове.

                          Коментар


                            #88
                            Stefan Hadjov написа:
                            Mury написа:
                            janyboy написа:
                            ЕКУ-то на жтд105 е едц15ц5, а на жтд100+жтд110+жтд115 е едц15ц7.
                            ОК 100,110,115 са Евро 3,което не значи че са с геометрия
                            ЕВРО 3 не задължава ползване на турбина с променлива геометрия.Това е стандарт изрично за изпускателните газове в атмосверата.ЕВРО 3 за този двигател идва от основно различната система ЕЖР,както по управление,така и по съдържание на NO в изп.газове.
                            Това ми е ясно,друго имах впредвид,че колегите твърдят че ЖТД 100 е Евро 3,което значи че е с геометрия
                            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                            Ventura garage

                            Коментар


                              #89
                              Mury написа:
                              ОК 100,110,115 са Евро 3,което не значи че са с геометрия
                              Абе,колега,ти вместо да ме подрепяш,ми опонираш Този пост беше във връзка с еку-тата и няма нищо общо с геометрията на турбините.Четете малко де
                              Stefan Hadjov написа:
                              Щом може да се управлява гейта от надува,който е не повече от 1 бар,ще може да се управлява и от вакума,който е -0,8 бара.Въпрос на размерите на лостовата система.
                              Точно така.Въпрос на техническо и конструктивно решение.
                              Mury написа:
                              Това ми е ясно,друго имах впредвид,че колегите твърдят че ЖТД 100 е Евро 3,което значи че е с геометрия
                              Е това къде го видя?Хаджов го е обяснил стандарта Евро "?" какво значи.Четете кой какво е писал и кой кой цитира,че стават обърквации

                              Коментар


                                #90
                                janyboy написа:
                                Mury написа:
                                ОК 100,110,115 са Евро 3,което не значи че са с геометрия
                                Абе,колега,ти вместо да ме подрепяш,ми опонираш Този пост беше във връзка с еку-тата и няма нищо общо с геометрията на турбините.Четете малко де
                                Stefan Hadjov написа:
                                Щом може да се управлява гейта от надува,който е не повече от 1 бар,ще може да се управлява и от вакума,който е -0,8 бара.Въпрос на размерите на лостовата система.
                                Точно така.Въпрос на техническо и конструктивно решение.
                                Mury написа:
                                Това ми е ясно,друго имах впредвид,че колегите твърдят че ЖТД 100 е Евро 3,което значи че е с геометрия
                                Е това къде го видя?Хаджов го е обяснил стандарта Евро "?" какво значи.Четете кой какво е писал и кой кой цитира,че стават обърквации
                                Ох нешо много се объркахме,я да изчакаме снимките да се увериме.
                                Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                                Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                                Ventura garage

                                Коментар

                                Working...
                                X