Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коментари по Проблеми с турбо при JTD. Грешка P0235...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Браво/а JTD100 са CF3 според ЕПЕР.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #92
      emzo написа:
      Браво/а JTD100 са CF3 според ЕПЕР.
      Да ги оставим на страна тези CF2,CF3,евро2,евро3 и според кой какво Няма да е лошо някой модератор да отдели този "дебат" за турбината на жтд100 в отделна тема,че доста се отплеснахме от на автора темата,за което лично му се извинявам

      Коментар


        #93
        Ама вие още малко ще ги изкарате, че не са !Аз на ЕПЕР имам повече вяра.А основното ми питане беше, къде се намира клапана, че да го разглобим на един колега и почистим !
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #94
          emzo написа:
          Ама вие още малко ще ги изкарате, че не са !Аз на ЕПЕР имам повече вяра.А основното ми питане беше, къде се намира клапана, че да го разглобим на един колега и почистим !
          Кои сме ние и ми посочи с цитат кой е казал че жтд100 не е CF3 или евро3.Тя темата се изроди доста.Качил съм снимка някаква на соленоида,ако можеш да разбереш къде точно се намира по нея-добре.Аз не мога.Плюс това ти трябва да знаеш къде се намира щом толкова убедено ми говориш за турбината и за снимки,нали.Толкова ли е трудно някой собственик на жтд100 да направи една,две снимки и да ни избави от гадаенето и предположенията.

          Коментар


            #95
            Трудно е явно. Имам при мен такава кола, ама снимките най-накрая Това трябва да е клапана:с епер номер 46767324Сега е момента някой с ЕПЕР да покаже диаграмата, защото нямам в момента.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #96
              emzo написа:
              А основното ми питане беше, къде се намира клапана, че да го разглобим на един колега и почистим !
              А не може ли на този твой колега да хвърлите едно око на турбината.Свалете предпазната ламарина.Тогава и снимка може да се направи.

              Коментар


                #97
                В Пловдив е колата, не мога да говоря от негово име, но имаше преди такива симптоми, затова диря клапана де е .--------Това само намирам в ЕПЕР:Тва не беше ли вакуум клапана ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #98
                  emzo написа:
                  Това трябва да е клапана:с епер номер 46767324
                  Да това е някакъв вакуумен клапан но така като гледам къде отиват изводите му(единия към егр клапана,а другия към вакуум резервоара) не ми прилича да е търсения клапан.Ама това си е пак гадаене.

                  Коментар


                    #99
                    С този междинен модел ЖТД 100 всичко е объркано-и в Аутодата и в ЕПЕР.Както е дадена схемата този клапан все едно управлява клапана на ЕЖР-а,което е безцмислено.П.С.Тази схема май е от ЖТД 105 с някаква добавка

                    Коментар


                      emzo написа:
                      В Пловдив е колата, не мога да говоря от негово име, но имаше преди такива симптоми, затова диря клапана де е .--------Това само намирам в ЕПЕР:Тва не беше ли вакуум клапана ?
                      Бате бях ти написал и по-нагоре,тръгни по вакуума който влиза в гейта,и ще намериш клапана,ако има такъв,не е мнохо трудно
                      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                      Ventura garage

                      Коментар


                        на jtd 100 турбото е с променлива геометрия а клапана се управлява електронно и е закачен на скоростната кутия отпред имам иснимки но немога да ги кача
                        брава jtd 100 01.

                        Коментар


                          stioan80 написа:
                          на jtd 100 турбото е с променлива геометрия а клапана се управлява електронно и е закачен на скоростната кутия отпред имам иснимки но немога да ги кача
                          Накарай някой който може да ги качи.Таман и ти ще разбереш как става.

                          Коментар


                            Какво стана със снимковия материал Още тръпнем в очакване

                            Коментар


                              грещка по235

                              Здравейте отново.След почистване на мап-а грещката изчезна за няколко дни и после пак отново.та вчера/неделя/ разглобих всичко от и до турбото и кам колектора кам мап-а.отворих всички ваздуховоди и ги изчистих много добре отван и отватре.След това смених всички скоби/оригиналните са много гадни/и открих ,че някой от тях не стягат добре.Почистих отново мап-а и всички конектори.Сглобих всичко и познайте какво??Засега няма грещка на двигателя и много интересно вибрацийте намаляха значително,педалат на газта стана по-чувствителен/преди имаще нещо като празен ход/.Та целта на този пост е,ако някой има подобни проблеми нека пробва този вариант,може да му помогне.Много Благодаря на колегите за помощта!!!!!!!
                              Ако нещо работи дори и не както трябва не се пипа за да не спре напълно./лично мнение/

                              Коментар


                                Не пипай повече МАП-а,ако не искаш да го развалиш.При проблемен МАП записва P0236.Щом записва 0235,турбината пренадува.Работи по клапана,както е писано в началните постове на темата.
                                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                                Kawasaki ER-6n'2012

                                Коментар

                                Working...
                                X