Обещавам да проверя уикенда .... ако не вали.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коментари по Проблеми с турбо при JTD. Грешка P0235...
Collapse
X
-
Казах че няма да пиша повече ама айде.Нали е форум все пак.Ми и аз.Аз моите твърдения ги подгрепих с доказателствен материал.Сега дали са вярни не се знае.Нали истината търсим.Mury написа:Странно,но аз никъде не видях доказателство.Както казах и преди,по мои виждания има клапан,но той управлява гейта чрез вакуум.Пак според мен това си е уест-гейтно турбо,а не vnt.Ма то е много лесно да се разбера каква е турбината.Само дайте една читава снимка.Mury написа:Добре бе,ако има такъв клапан се намира много лесно,просто се тръгва по вакуума от турбината и стигаш да клапана
Да не се окаже че е с геометрия,но се управлява от надува,като 2.4 136 коня
Също ако може номера на турбината и каква точно е тя.По каталози го дават GT1444S турбото с ори номер 46756155.
Коментар
-
Наистина има някаква загадка около тази турбина и съжалявам,че в момента нямам възможност на живо да проверя.В аутодата,като се чукне на елсхемата на контролера излиза и е ясно маркиран елемент Y116 под името "Turbocharger wastegate actuator",което значи че има control solenoid за управление на турбината.Но в същото време като се влезе в "Engine management Pin data" не излизат никакви данни за този клапан.Интересно ще бъде да се уточни този казус.Който има възможност да направи проверка на живо.Нали има колеги във форума на коли с този двигател.П.С.За двигател 1,9 ЖТД 110 знам със сигурност че има,защото съм го виждал.
Коментар
-
Прочетох написаното и искам да попитам дали моя проблем е такъв.Карам 1.9жтд пунто и преди 2-3 месеца ми направи подобен проблем като давам газ колата само се форсираше а нямаше сила...оставих я през нощта и на другия ден беше като преди без проблеми,мислех си че е от съединителя проблема , но преди 2 дни ми направи същия номер и тогава се заслушах и същност разбрах, че турбото ми изобщо не се пуска...някой да ме посъветва с нещо?Конете продават колата...въртящият момент печели съзтезания ! Fiat Punto 1.9 JTD
Коментар
-
Ми самото "Turbocharger wastegate actuator" на мен ми говори че турбината е с гейт,а не внт.Или?Не знам и на мен ми е много интересно.Stefan Hadjov написа:В аутодата,като се чукне на елсхемата на контролера излиза и е ясно маркиран елемент Y116 под името "Turbocharger wastegate actuator",което значи че има control solenoid за управление на турбината.
А че има соленоид има.Въпросът е какво управлява?Аз казвам че управлява гейта,а някои колеги казват че управлява променливата геометрия.Те това е дилемата
Коментар
-
На Стилото на същата схема по същия начин е означен клапана-Turbocharger wastegatejanyboy написа:Ми самото "Turbocharger wastegate actuator" на мен ми говори че турбината е с гейт,а не внт.Или?Не знам и на мен ми е много интересно.Stefan Hadjov написа:В аутодата,като се чукне на елсхемата на контролера излиза и е ясно маркиран елемент Y116 под името "Turbocharger wastegate actuator",което значи че има control solenoid за управление на турбината.
А че има соленоид има.Въпросът е какво управлява?Аз казвам че управлява гейта,а някои колеги казват че управлява променливата геометрия.Те това е дилемата 
Коментар
-
:D Много ясно че ще има разлика.Мога да сложа до тези и картата на Стило 115.Пак ще има разлика.Въпросът беше принципен.Аз исках да кажа че наличието на тази карта в софта на жтд100 по никакъв начин не значи че турбината е внт,тъй като има подобна карта и в софта на жтд105.И софтовете на жтд100,жтд105,жтд110,жтд115 са доста идентични.Нали всички са с ЕКУ-едц15.Stefan Hadjov написа:Има прилика,но има и разлики.Разликите са в полза на първата.
Коментар
-
Като гледам,то спора тръгна от въпроса на Емо къде е клапана на ЖТД 100,нямало го даже и в ЕПЕР.Някой каза че въобще няма клапан,но е ВНТ а се управлявала от надува,което за мене е най безсмисленото решение на конструкторите.Да направиш турбина с променлива геометрия и да я управляваш от надува.Нека се обадят колегите с този дввигател и направят справка-елементарно е.
Коментар
-
Искаш вероятно да кажеш 5 конекторно,а щом е с 2-конекторно,значи че е с контролер на Стило,но с друг софтуер.Абе много добре върви това ЖТД 100,някак си по плавно,по тихо и с по добър разход.В динамиката разлика не се усеща.emzo написа:@Stefan Hadjov - в Аутодата информацията за жтд100 е объркана, дори в 3.24 се води с ЕКУ като на жтд105 - 4 конекторното, а то е 2 конекторно.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар