За едни 1000лв може да се намери някое ударено и после само да се прехвърлят нещата от едната на другата. Така ще му останат и разни други чарколяци. За мен това е по добрият вариант от колкото да продава и да търси друга.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мотор от Браво JTD на браво TD
Collapse
X
-
Охо, да ти пусна мухата в главата.Намираш един 2.4 20 клапаново жтд и го "набутваш" в коша.Това е мой проект, който надявам се някой ден ще намери приложение. Ако имаш финанси най вече и ти се занимава, сега е момента да направиш една лека бегачка 250кс харчеща 5л/100км извънградскоextaz написа:Ами кефа се на такива неща
все пак не всеки ден се вижда Браво 2,4
) За средствата горе-долу каква сума трябва да приготва ? Свободно време имам .Знаня слабо но имам доста познати да помагат
пък и не мисля че ще е сложно да прехвърля всичко от другата кола на бравото .
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
дааааа!!!!!
Това е нещо върху, което и аз се замислям!!! На няколко пъти става въпрос във форума за подобна интервенция ,но досега няма готов проект. По принцип се оглеждам за ударени Марейки, но до колкото зная 2,4 JTD на Ланча /140кс ... не е ли това, за което говориш ВО / е мнооого по-добър двигател. Дано не греша, но приятел ми е разказвал за това...ВО ти вероятно имаш много повече информация. Иначе като идея какво ще е нужно за тази манипулация? За двигател+турбо, скорости, ЕКУ е ясно. Дали трябват обаче и другите прикачени агрегати: компресор за клима, алтернатор? Полуоски и носачи трябва ли да се сменят?п.п. дано не се счита за офтопик,но според мен това е в допълнение към питането на колегата extaz!!! И наистина ще се радвам ако има един поне, реализиран такъв проект...щото вторият ще е мояBO написа:Охо, да ти пусна мухата в главата.Намираш един 2.4 20 клапаново жтд и го "набутваш" в коша.Това е мой проект, който надявам се някой ден ще намери приложение. Ако имаш финанси най вече и ти се занимава, сега е момента да направиш една лека бегачка 250кс харчеща 5л/100км извънградскоextaz написа:Ами кефа се на такива неща
все пак не всеки ден се вижда Браво 2,4
) За средствата горе-долу каква сума трябва да приготва ? Свободно време имам .Знаня слабо но имам доста познати да помагат
пък и не мисля че ще е сложно да прехвърля всичко от другата кола на бравото .
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Re: дааааа!!!!!
Не, аз не говоря за двигател, който е 10 клапанов, а за по-новия му 20 клапанов брат. Може да се намери от 156-ца и по-новите му производни. Тези двигатели от Либра и 156-ца примерно са добри, но не до толкова до колкото нещото по интервенцията да се нарече "проект".Проект е това да се вземе един двигател от една 159-ка примерно, който спокойно и с Евро-4 си покрива 200-те конски сили. След това леко преди да се настани в коша на едно 1000кг браво се модват малко тук там някой неща и без абсолютно никакъв проблем се докарва до 250+кс. След това ще има доста работа (не кой знае колко де) с електрожена, за да се настани удобно двигателчето в купето на нищо неподозиращото Браво.От там остава само удоволствието от притежанието на въпросния автомобил, който няма да се счупи на 5к километра пробег и който ще харчи по 5л/100км. Какво по-добро от товаJimy написа:Това е нещо върху, което и аз се замислям!!! На няколко пъти става въпрос във форума за подобна интервенция ,но досега няма готов проект. По принцип се оглеждам за ударени Марейки, но до колкото зная 2,4 JTD на Ланча /140кс ... не е ли това, за което говориш ВО / е мнооого по-добър двигател. Дано не греша, но приятел ми е разказвал за това...ВО ти вероятно имаш много повече информация. Иначе като идея какво ще е нужно за тази манипулация? За двигател+турбо, скорости, ЕКУ е ясно. Дали трябват обаче и другите прикачени агрегати: компресор за клима, алтернатор? Полуоски и носачи трябва ли да се сменят?
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Главата дали става на 100% не знам(би трябвало),но ремъка е същия.Проекта е разкошен и с удоволствие бих участвал в нещо подобно.Сега остава да се разрови някой и да разбере какви тунинг части се предлагат за този мотор (и изобщо да ли се предлагат),имам предвид валове,то турбини,колери колкото щеш.Като се има в предвид че само с чип се догонват до към 240к.с. смятайте какво ще стане нататък.Имам братовчед с малко по-напомпана Алфа и се оплаква че му чупи вътрешни карета и че трудно си намира меракли и за гонка :D .Поздрави!!!chaveto написа:А случайно 20клапанова глава да става на мястото на 10клапанова без никакви проблеми. Е най вероятно ще трябва друг ремак.........
Коментар
-
240 само с чип много трудно ще стане, а каретата се чупят защото са си проблем при този двигател, не е заради мощността.Нещо различно от на предишните 2.4 което се сещам е че скоростната кутия е на опел (по-точно GM) и е F40. В същност и скоростите и полуоските са на GM.specialista написа:Главата дали става на 100% не знам(би трябвало),но ремъка е същия.Проекта е разкошен и с удоволствие бих участвал в нещо подобно.Сега остава да се разрови някой и да разбере какви тунинг части се предлагат за този мотор (и изобщо да ли се предлагат),имам предвид валове,то турбини,колери колкото щеш.Като се има в предвид че само с чип се догонват до към 240к.с. смятайте какво ще стане нататък.Имам братовчед с малко по-напомпана Алфа и се оплаква че му чупи вътрешни карета и че трудно си намира меракли и за гонка :D .Поздрави!!!
Коментар
-
Това дали е възможно...така де съответното ,но при JTD105 на Фиат? Алфа 145 1,9JTD не е ли 16V?chaveto написа:А случайно 20клапанова глава да става на мястото на 10клапанова без никакви проблеми. Е най вероятно ще трябва друг ремак.........Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар