Според наблюденията ми това са може би най-непретенциозните мотори, които слагат опел последно време, чест дефект наблюдавам в един маркуч на охладителната система и алтернаторите
Според наблюденията ми това са може би най-непретенциозните мотори, които слагат опел последно време, чест дефект наблюдавам в един маркуч на охладителната система и алтернаторите
Те алтернаторите обичат и ФИАТ. Поне аз си страдам хронично с тях. И то все с ФИАТ - ите си.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Всъшност се колебая между расат и мареа рструва ми се че астрата е дърво.Аз карам пунто всеки се габаркаше със мен но е доста издражлива кола.Кои от двата автомобила е за предпочитане приятелирот страна на подръжка и издражливост и естествено цена.Благодаря ви предварително
Става дума за пасат 1.9 тди 110кНо на кои от двата автомобила е по евтина подръжката и кои ие по издръжлив и надежден
Ако Пасата е от 4 генерация и нагоре са с алуминиево окачване като Аудитата тоест честито ....приготви си доооста парички ....
да така е и съм чувал 2400 лвчета за окачването понеже се сменя цялото.Служебния пасат го сменихме един път и сега вече трябва да го сменим пак ,обаче мотора е чук без ремонт е на 740000км ако искате вярвайте
Интересното при окачването е, че новите ОРИГИНАЛНИ части с щампи и всичкото му идват видимо в пъти по калпави от старите, които сваляме пасата е 5.5 генерация 2002ра
Става дума за пасат 1.9 тди 110кНо на кои от двата автомобила е по евтина подръжката и кои ие по издръжлив и надежден
Ако Пасата е от 4 генерация и нагоре са с алуминиево окачване като Аудитата тоест честито ....приготви си доооста парички ....
Уж тук не вярвате на митове...Ауди а4 1999 г. колегата го експлоатира зверски, строи къща и пренася почти всичко с него и то през огромни ями от 3 години нищо не е правил по колата, в началото кат ходихме за обслужване всеки вика" малиии с това алуминиево окачване"
И за това Астрата струва точно два пъти повече от Мареа ЖТД,независимо 1,9 или 2,4 и независимо, че не са в един клас.
Точно от един клас са. И то сегмент С - малък семеен автомобил. Там са всички - Астра и комби версиите й, Голф и комби версиите му + разните Венто, Бора, Джета и др., Фиат Браво/Брава и комби версиите Мареа, Пежо 306/7/8 + комби версиите им, Форд Фокус + комби версиите му и т.н. и т.н.И не са точно два пъти по-скъпи, а с около 50% отгоре Астрите. И ако се беше замислил, вероятно щеше да се сетиш защо това е така - основно поради факта, че Фиат Мареа е модел 95-96г., а Астра е модел 98-99г. Респективно, Мареа слиза от конвейра 2002г., а Астра - 2004г. Освен това, естествено, по дифолт българинът разсъждава, че всеки немски автомобил трябва задължително да е по-скъп от италианския. (Нека е така, аз обичам да си купувам хубави коли на нормални цени).Така или иначе, като сме зачекнали темата за класовете на автомобилите, следва дебело да се подчертае, че Мареа и Пасат са от различни сегменти - Пасат е от по-висок клас. Всъщност, някои хора се объркват по отношение на Мареа Уикенд и я причисляват към по-висок клас заради ширината и простора й. Въпреки това, Пасата е малко по-широк, има повече място за краката, малко повече багажник и изобщо - повече пространство навсякъде. Този вид Пасати, кък които си се ориентирал, са първите с приличен външен вид. Разбира се, подръжката на Пасат е над тази на Мареа, за цената да не говорим - действително двойна. И ако някой ти каже, че немското и японското не се чупят - "само сипваш и караш"... Ако искаш вярвай... Колегата ми кара точно такъв Пасат от 1 година, вярно 2.5 6-цилиндров - смяна на ремък и ролки му искат 2000. За 1.9 ще е много по-евтино, но... Освен това, наскоро му отказа цялата електроника наведнъж - парно, осветление, всичко. Само двигателят работеше. И не беше някакво бушонче - два дни му ръчкаха нещо из колата, не знам какво. Естествено, това не ми дава право на генерални заключения, просто споменавам. Така че - преценявай си. Ние в този форум сме си направили нашия избор
She was only a whisky maker but he loved her still.
Астра и Мареа,никога не са били в един клас коли.Астрата е винаги в класа на Браво/а,Голф,а Мареата е винаги в класа на Вектра и Пасат.Откъдето и да се разглеждат е така.
Астра и Мареа,никога не са били в един клас коли.Астрата е винаги в класа на Браво/а,Голф,а Мареата е винаги в класа на Вектра и Пасат.Откъдето и да се разглеждат е така.
Така са ги замислили в завода уж,но реално разлика в браво/брава и мареа освен в багажника няма.Вътрешното пространство е еднакво ,интериора е еднакъв.Реално мареа си е точно в клас Астра ,а вектра и пасат са по големи и по направени вътре от астрите и голфовете.
Астра и Мареа,никога не са били в един клас коли.Астрата е винаги в класа на Браво/а,Голф,а Мареата е винаги в класа на Вектра и Пасат.Откъдето и да се разглеждат е така.
Ами не е така.Виж по какво се класифицират сегментите на колите и определено ще се убедиш, че грешиш.По тази логика както сравняваш Вектра и Пасат, то примерно Голф-4 комби в кой клас е? Или щом от хечбек става комби и минава в друг клас Или друг пример ако трябва да сравняваме Омегата с кой ще я сравниш във ВАГ групата?
Астра и Мареа,никога не са били в един клас коли.Астрата е винаги в класа на Браво/а,Голф,а Мареата е винаги в класа на Вектра и Пасат.Откъдето и да се разглеждат е така.
Така са ги замислили в завода уж,но реално разлика в браво/брава и мареа освен в багажника няма.Вътрешното пространство е еднакво ,интериора е еднакъв.Реално мареа си е точно в клас Астра ,а вектра и пасат са по големи и по направени вътре от астрите и голфовете.
И Мареа са по направени от вътре от Браво/а,ако това ти определя в кой клас е.Освен това не знам на Брава да се слага двигател 2,4 ЖТД или 2,4/20V.Във всяко отношение Мареа е клас над Браво/а и е винаги класирана с Вектра и Пасат.
Коментар