[/quote]Фиатовия мотор който ползва Опел е 1,3 mJET и не се слага на никаква Астра. Опел ползва и 1.9 mJET и се слага на Астра,Вектра,Зафира,Сигнум....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat marea 1.9 jtd, Vw passat 1.9 tdi или opel astra 1.7 tdi
Collapse
X
-
TIP написа:Мареата е в по висок клас от Брово/Блава, но е в по нисък от Пасата.Marea- family carPasat - Large family carStefan Hadjov написа:В кой клас е една кола не се определя по размера на базата и колеята на осите,а по габаритите и обема на двигателите и обема на багажника. Мареа,Вектра,Пасат-дължина 4500 мм;Обем на багажника около 500мл .На Браво/а всичко е по малко.И колеите са различниот тези на Браво.На Мареа се слага двигател 2,4 ЖТД ,на Браво не .Това веднага извежда Мареата в по-висок клас.Ако не си съгласен постави я тогава в класа на Пунто.
Коментар
-
Фиатовия мотор който ползва Опел е 1,3 mJET и не се слага на никаква Астра. Опел ползва и 1.9 mJET и се слага на Астра,Вектра,Зафира,Сигнум....[/quote]Да,така е но се слагат на Астра -H и то след 2005 год.До сега говорихме за Астра -G във връзка с двигателя на Исузо,който се слага от 2000 год.
Коментар
-
Нищо не ти е ясно на тебе.Новата Крома се роди след като погребаха Мареа и сле две години панахиди.Кромата запълни липсата на класа на Мареа.Но за тебе щом ти го казваш значи не е така.Къде си видял на Браво/а да слагат двигател 2,4 ЖТД.Слага се само на по високия клас.Тези академични класации дето се просвещаваш от уикипедия нямат общо с търговските и технически класификации на колите.Браво и Мареа били в един клас,недей ще ти се смеят и малките деца.gantcho написа:Така е. И е така с всички комбита построени на базата на хачбакове целящи заплването на малко по-високата ниша на семеен автомобил. Такива комбита, обаче, остават разновидност на по-малкия автомобил, върху който са проектирани. Впрочем, ето в дъното на този линк са моделите на Фиат и тяхната класификация. http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_StiloКолега Airfan, от един друг спор със Стефан Хаджов знам, че нищо не е в състояние да го убеди. Щом той казва, че са важни единствено двигателите и багажника, значи е така. ФИат са глупаци - слагат двигател 2.0 на Браво и Мареа, а забравят Брава - значи Браво и Мареа са в един клас, а Брава се е произвеждала за китайските пазари, където властват неведоми критерии. И Брава е в различен класTIP написа:Мареата е в по висок клас от Брово/Блава, но е в по нисък от Пасата.Marea- family carPasat - Large family carStefan Hadjov написа:В кой клас е една кола не се определя по размера на базата и колеята на осите,а по габаритите и обема на двигателите и обема на багажника. Мареа,Вектра,Пасат-дължина 2500 мм;Обем на багажника около 500мл .На Браво/а всичко е по малко.И колеите са различниот тези на Браво.На Мареа се слага двигател 2,4 ЖТД ,на Браво не .Това веднага извежда Мареата в по-висок клас.Ако не си съгласен постави я тогава в класа на Пунто.
Ето и още един линк, макар да знам, че за Стефан Хаджов уикипедия вероятно са кокошкари. Предполагам, че според него новата Крома не е от класа на Пасат, а дели мегдан с Туарег...http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification
Коментар
-
Да смениш хапчетата че много започна да се излагаш ти!В този сегмент празнота през последните години не е имало. Никоя фирма не може да си позволи празнота в най-популярния автомобилен клас. Преди Мареа е Темпра, след Мареа е Стило, след Стило е Линеа. Само дето не знам в момента дали Линеа има комби версия. Именно комби версията е тази, от която италианците са решили да се лишат при наличието на вече наистина голям семеен автомобил Крома 2. Но дори и да имаше Линеа комби, тя би била от класа на Мареа и Стило и от по-нисък клас от Крома 2.Ето уикипедия отново:The Fiat Marea is a family car available as a saloon and an estate (Fiat Marea Weekend), produced by the Italian automaker Fiat. Launched in 1996, the Marea models were essentially different body styles of Fiat’s hatchback offerings, the Bravo and Brava. The Marea replaced the earlier Tipo-based Fiat Tempra. While the Fiat Stilo Multiwagon is the successor of the Marea Weekend, the Fiat Linea is scheduled to replace the saloon version in 2007.Превод:Фиат Мареа е семеен автомобил във версии седан и комби ()Фиат Мареа Уикенд, произвеждан от италианският производител Фиат. Въведени на пазара през 1996 година, моделите на Мареа представляват основно различни стилистични версии базирани на Хачбаковете на Фиат Браво и Брава. Мареа замести базираният си на Типо предшественик Темпра и на свой ред Уикенд версията бе заместена от Фиат Стило Мултивагън. Очаква се през 2007 година Фиат Линеа да замести седан версията на Стило. Но както вече уточнихме, уикипедия са кокошкари. Прав е единствено ХаджовStefan Hadjov написа:...Нищо не ти е ясно на тебе.Новата Крома се роди след като погребаха Мареа и сле две години панахиди.Кромата запълни липсата на класа на Мареа.Но за тебе щом ти го казваш значи не е така.Къде си видял на Браво/а да слагат двигател 2,4 ЖТД.Слага се само на по високия клас.Тези академични класации дето се просвещаваш от уикипедия нямат общо с търговските и технически класификации на колите.Браво и Мареа били в един клас,недей ще ти се смеят и малките деца.
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Такава мешаница ти е в мозъка,и толкова много не са ти ясни нещата в техниката че непрекъснато ръсиш карашлъци.Защо се забъркваш в спорове по теми за които си на светлинни години от истината.Това че един модел кола е базирана на друга,това не в прави от същия клас на другата.Но явно за тебе е така.Чети си уикипедията,но това не ти е достатъчно.До там ли си стигнал в изучаване на автомобилите.Има и други източници за знания.На следващия етап се захвани с тях.gantcho написа:Да смениш хапчетата че много започна да се излагаш ти!В този сегмент празнота през последните години не е имало. Никоя фирма не може да си позволи празнота в най-популярния автомобилен клас. Преди Мареа е Темпра, след Мареа е Стило, след Стило е Линеа. Само дето не знам в момента дали Линеа има комби версия. Именно комби версията е тази, от която италианците са решили да се лишат при наличието на вече наистина голям семеен автомобил Крома 2. Но дори и да имаше Линеа комби, тя би била от класа на Мареа и Стило и от по-нисък клас от Крома 2.Ето уикипедия отново:The Fiat Marea is a family car available as a saloon and an estate (Fiat Marea Weekend), produced by the Italian automaker Fiat. Launched in 1996, the Marea models were essentially different body styles of Fiat’s hatchback offerings, the Bravo and Brava. The Marea replaced the earlier Tipo-based Fiat Tempra. While the Fiat Stilo Multiwagon is the successor of the Marea Weekend, the Fiat Linea is scheduled to replace the saloon version in 2007.Превод:Фиат Мареа е семеен автомобил във версии седан и комби ()Фиат Мареа Уикенд, произвеждан от италианският производител Фиат. Въведени на пазара през 1996 година, моделите на Мареа представляват основно различни стилистични версии базирани на Хачбаковете на Фиат Браво и Брава. Мареа замести базираният си на Типо предшественик Темпра и на свой ред Уикенд версията бе заместена от Фиат Стило Мултивагън. Очаква се през 2007 година Фиат Линеа да замести седан версията на Стило. Но както вече уточнихме, уикипедия са кокошкари. Прав е единствено ХаджовStefan Hadjov написа:...Нищо не ти е ясно на тебе.Новата Крома се роди след като погребаха Мареа и сле две години панахиди.Кромата запълни липсата на класа на Мареа.Но за тебе щом ти го казваш значи не е така.Къде си видял на Браво/а да слагат двигател 2,4 ЖТД.Слага се само на по високия клас.Тези академични класации дето се просвещаваш от уикипедия нямат общо с търговските и технически класификации на колите.Браво и Мареа били в един клас,недей ще ти се смеят и малките деца.
Коментар
-
Разходи се назад из темата и виж дали има поне още един, който е съгласен с теб, технически ми генийо!Но нека помислим какво свързва автомобили ката Мареа Уикенд, Алфа 166 и Ланча Тезис в началото на десетилетието. Познахте - това е двигателят 2.4 JTD, на който техническият капацитет Хаджов базира класификацията на автомобилите. Хайде обясни на всички, Хаджов, Мареа дали е в един клас с Алфа 166 или с Ланча Тезис?Stefan Hadjov написа:Такава мешаница ти е в мозъка,и толкова много не са ти ясни нещата в техниката че непрекъснато ръсиш карашлъци.Защо се забъркваш в спорове по теми за които си на светлинни години от истината.Това че един модел кола е базирана на друга,това не в прави от същия клас на другата.Но явно за тебе е така.Чети си уикипедията,но това не ти е достатъчно.До там ли си стигнал в изучаване на автомобилите.Има и други източници за знания.На следващия етап се захвани с тях.
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Това въобще не трябва да те очудва.Ако си следил редовно постовете ми в този форум, те 95 % се различават значително от исказаните от други,особено подобни на теб.Но това въобще не ме притеснява или да е повод да си променя мнението.Точно обратното,самочувствието ми се повдига особено като чета постове подобни на твоите.БРАВО е в един КЛАС с МАРЕА.Продължавай да го твърдиш.Това е достатъчно.И продължавай с уикипедия.gantcho написа:Разходи се назад из темата и виж дали има поне още един, който е съгласен с теб, технически ми генийо!Stefan Hadjov написа:Такава мешаница ти е в мозъка,и толкова много не са ти ясни нещата в техниката че непрекъснато ръсиш карашлъци.Защо се забъркваш в спорове по теми за които си на светлинни години от истината.Това че един модел кола е базирана на друга,това не в прави от същия клас на другата.Но явно за тебе е така.Чети си уикипедията,но това не ти е достатъчно.До там ли си стигнал в изучаване на автомобилите.Има и други източници за знания.На следващия етап се захвани с тях.
Коментар
-
Абе остави багажника.Това не е най главното.Важни са размерите на колата и какви агрегати и се поставят.И сега няма да правиме анализ на класовете коли на всички фирми производители.Спора беше БРАВО в един КЛАС ли е с МАРЕА.Аз твърдя че не са и продължавам.То като погледнем всички коли на Алфа,Ланча и Фиат,се базират на една компановка като шаси със съвършено аналогична конструкция като концепсия,но това не ги прави от един клас.Airfan написа:Добре де, Алфа 156 спорт вагон от кой клас е? Монтира им се 2.4 литров агрегат, обаче багажника е скромните 300 л, колкото е на Брава.
Коментар
-
Винаги съм подозирал, че проблемът е в самочувствието тиStefan Hadjov написа:Това въобще не трябва да те очудва.Ако си следил редовно постовете ми в този форум, те 95 % се различават значително от исказаните от други,особено подобни на теб.Но това въобще не ме притеснява или да е повод да си променя мнението.Точно обратното,самочувствието ми се повдига особено като чета постове подобни на твоите.БРАВО е в един КЛАС с МАРЕА.Продължавай да го твърдиш.Това е достатъчно.И продължавай с уикипедия.
Така и не разбрах според теб Мареа и Тезис дали са в един клас, след като им слагат двигател 2.4?
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Явно търсиш изход от ситуацията в която сам се набута.БРАВО е в един КЛАС с МАРЕА.При това твърдение губа желание за спор,освен от чисто статистическа гледна точка.gantcho написа:Винаги съм подозирал, че проблемът е в самочувствието тиStefan Hadjov написа:Това въобще не трябва да те очудва.Ако си следил редовно постовете ми в този форум, те 95 % се различават значително от исказаните от други,особено подобни на теб.Но това въобще не ме притеснява или да е повод да си променя мнението.Точно обратното,самочувствието ми се повдига особено като чета постове подобни на твоите.БРАВО е в един КЛАС с МАРЕА.Продължавай да го твърдиш.Това е достатъчно.И продължавай с уикипедия.
Така и не разбрах според теб Мареа и Тезис дали са в един клас, след като им слагат двигател 2.4?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар