Настройват се налягания в дюзата, може да се клати по ел. път но налягането си движи силовата част (така да го нарека) Както и при другите дюзи се подлагат пулове така и при тези. Но ако ползваме само корпуса на стара дюза и сменим вътре всичко (ако има такъв ремонтен комплект) за мен не трябва да има нужда от настройка. Иначе би трябвало всяка една нова дюза да минава на проверка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коментари по темата - демонтаж-монтаж на JTD инжектори
Collapse
X
-
Недейте да бъркате непрекъснато начина на работа на дюзите на двигатели комонрайл и тези на конвенционалните с предкамерно впръскване или на TDI моделите.Принципа на работа е съвършенно различен.При обикновените дюзи те се управляват изцяло от помпата.Тя определя цикловото количество гориво и дюзите се отварят в резултат на определено налягане което се получава от помпата.При тях има настройки по налягане и подлагане на подложни шайби за да се получи точната настройка от който зависи точния момент на отваряне.При комонреайл дюзите нещата са съвсем различни.Помпата си дава непрекъснато налягане между 300 и 1300 бара според режима на работа на двигателя,дюзата не се отваря от налягането а от импулс електрически който определя колко време да е отворена, в което време се шприцва горивото с налягането което е определила помпата за дадения момент.Цикловото количество шприцвано гориво се определя не от помпата а от времето на отворено състояние на дюзата.При комонреал дюзите няма подложни шайби и не се налага настройка по налягане.Принципа на работа може да се сведе до следното:отключва се електрически дюзата и налягането действащо в момента я отваря толкова продължително колкото време действа ел.импулс приложен на дюзата.Преминалото през това време количество гориво определя цикловата порция за дадения цилиндър.Тези настройки които се правят при старите дюзи не се правят при електрическите,но при тях се правят следните проверки които се извършват на подходящ стенд: 1.Проверка за формата и симетричноста на шприцваното гориво 2.Проверка за разпрашаване на горивото и превръщането му в реално шприцвана мъгла.Много важно условие за меката работа на двигателя и добрата му работа,липса на пушене и т.н. 3.Проверка за прокапване на дюзата или както се казва проверка за херметичност или добро затваряне.В разтояние на 30 сек не трябва да излиза никакво гориво от дюзата при подадено работно налягане. 4.Проверка за вътрешна херметичност или провека за вътрешна износеност на елементите и.Проверява се чреа количеството обратна нафта. 5.Проверка на количеството шприцвано гориво за даден импулс от време през което е отворена дюзата. 6.И още някои дребни неща.Всичко това са проверки,но не настройки.Нередовните неща се подменят и не подлежат на настройки.Но проверката е задължителна за да е знае какво се слага на двигателя и какви са разликите между отделните дюзи.chaveto написа:Настройват се налягания в дюзата, може да се клати по ел. път но налягането си движи силовата част (така да го нарека) Както и при другите дюзи се подлагат пулове така и при тези.
Коментар
-
Добре описано. Поздравления.Stefan Hadjov написа:Недейте да бъркате непрекъснато начина на работа на дюзите на двигатели комонрайл и тези на конвенционалните с предкамерно впръскване или на TDI моделите.Принципа на работа е съвършенно различен.При обикновените дюзи те се управляват изцяло от помпата.Тя определя цикловото количество гориво и дюзите се отварят в резултат на определено налягане което се получава от помпата.При тях има настройки по налягане и подлагане на подложни шайби за да се получи точната настройка от който зависи точния момент на отваряне.При комонреайл дюзите нещата са съвсем различни.Помпата си дава непрекъснато налягане между 300 и 1300 бара според режима на работа на двигателя,дюзата не се отваря от налягането а от импулс електрически който определя колко време да е отворена, в което време се шприцва горивото с налягането което е определила помпата за дадения момент.Цикловото количество шприцвано гориво се определя не от помпата а от времето на отворено състояние на дюзата.При комонреал дюзите няма подложни шайби и не се налага настройка по налягане.Принципа на работа може да се сведе до следното:отключва се електрически дюзата и налягането действащо в момента я отваря толкова продължително колкото време действа ел.импулс приложен на дюзата.Преминалото през това време количество гориво определя цикловата порция за дадения цилиндър.Тези настройки които се правят при старите дюзи не се правят при електрическите,но при тях се правят следните проверки които се извършват на подходящ стенд: 1.Проверка за формата и симетричноста на шприцваното гориво 2.Проверка за разпрашаване на горивото и превръщането му в реално шприцвана мъгла.Много важно условие за меката работа на двигателя и добрата му работа,липса на пушене и т.н. 3.Проверка за прокапване на дюзата или както се казва проверка за херметичност или добро затваряне.В разтояние на 30 сек не трябва да излиза никакво гориво от дюзата при подадено работно налягане. 4.Проверка за вътрешна херметичност или провека за вътрешна износеност на елементите и.Проверява се чреа количеството обратна нафта. 5.Проверка на количеството шприцвано гориво за даден импулс от време през което е отворена дюзата. 6.И още някои дребни неща.Всичко това са проверки,но не настройки.Нередовните неща се подменят и не подлежат на настройки.Но проверката е задължителна за да е знае какво се слага на двигателя и какви са разликите между отделните дюзи.chaveto написа:Настройват се налягания в дюзата, може да се клати по ел. път но налягането си движи силовата част (така да го нарека) Както и при другите дюзи се подлагат пулове така и при тези.
п.п. Напоследък чета какви ли не невероятни измислици и шедьоври.Не знам как да напиша нещо и дали има смисъл да се обясняват нещата, при положение, че ще ме убеждават в някакви теории на някой си.Сега като чета се чудя защо карам на дизелово гориво.Да взема да си направя една смес от 30% рафинирано олио, 10% отработено автомобилно масло, 10% спирачна течност, 20% бензин А95, 10% бензин Карера 100 от ОМВ, 10% керосин, и 11% (за да остане и за мен) гроздова ракия 55 грдусова
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Значи чистата ти печалба грубо е 1960000лв без ддс-тоemzo написа:Днес получих цена за разпръсквач DSLA 145 P 763За 20 000 бройки ги дават на 1$ парчето.За справка тук е 100лв без ДДС.
Взех да се замислям
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Колега @Stefan Hadjov Електрическата част на тази дюза не управлява директно впръсканото гориво. Ел. частта управлява един вид мини дюза която на своя страна управлява другата част (силовата) Никъде не съм казал, че налагането както при другите дюзи определя момента на отваряне. Просто тази бубинка няма нужната сила да клати самостоятелно дюзата. Има доста клипчета в нета как точно стават отварянията и затварянията на дюзата. Това за настройката и подлагането на пулове в коман рейл дюза не съм го написал просто ей така, казали са ми го хора които го правят по цял ден.
Коментар
-
Момчета много ги разглобявате тия дюзи ама само на компютъра май!Понякога самоувереноста е лош съветник.Който иска нека пробва,но от мен съвет първо да пита как става и от къде се почва.Сигурно за никой не е тайна че съм правил и това,и ви казвам че нужно доста подготовка и внимание.Още с развиване на долната част на корпуса и може да се увреди фиксиращите щифтове на разпръсквача и после става неизползваема дюзата.Сега сигурно някой ще подскочи как така неизползваема?Няма да има кой да фиксира разпръсквача в строго определеното му положение,което прави дюзата по-скоро вредна за мотора отколкото добра със смяната на разпръсквача.Вие сте на ход и Успех!!!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар