Добре щом е нормално да фучи, защо при новите возила не се чува фученето?
Хич даже не се чуват. Колегите са ти писали, но ще ти спомена най-фучащите турбини: VW Passat 5, Audi Q7 (фучи яко, особено като те изпреварва), AUDI TT (бензинка е, по-старите ТТ-та са с толкова недъгаво проектирана турбинка, че от вибрациите и се разхлабват болтовете и през месец си в бокса), AUDI 6 2.5TDi, Мерцедес - ако чуеш турбината, значи швабите за сефте са постигнали нисък шум на двигателя... GL550, 4.4L бензин - турбото се чува като зъболекарска машинка. Като цяло - направило ми е впечатление, че швабските возила като че ли са по-шумни от Фиата ми...П.П. За колегата дето се притеснява за турбината си - нормално е на ниски обороти да не я чуваш, но като вдигнеш 2200 - тя е вдигнала поне 10000 и ... няма как да не "резонира" с въздуха, който преминава с бясна скорост през перките и. И хора, стига с това "кога се включва турбото"... то си е постоянно включено
Ами на моето punto 1.7td 99г. не се чува, но се усеща.Какво означава това?
Явно не слушаш както трябва Спри касетофона, отвори прозореца, спри, дръпни ръчната, освободи от скорост и настъпи газта да вдигнеш около 2000-2250 оборота. Задръж... Свистенето като зъболекарска машина чуваш ли го???
Ами на моето punto 1.7td 99г. не се чува, но се усеща.Какво означава това?
Явно не слушаш както трябва Спри касетофона, отвори прозореца, спри, дръпни ръчната, освободи от скорост и настъпи газта да вдигнеш около 2000-2250 оборота. Задръж... Свистенето като зъболекарска машина чуваш ли го???
А за по- сигурно като вдигне 3000 об. включи на 2-ра и пусни съединителя рязко, ще има и допълнително озвучаване :D :D :DP.S. Шегувам се, ама си е така.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
ох, направо забравих ква беше темата, има хора дето определено трупат мнения и си пииишат ей така, чували там нещо. Според мен от етична гл. точка, като не споделяш проблема на ТЕМОДАТЕЛЯ и нямаш определено и утвърдено мнение и факт, с който да го подкрепиш, ами не вземай участие м.. м. д.ба.Колегата с темата, кой беше ти... При мен, колата от аватара ТД100 --> на студено и на топло - първия звук от турбото долавям на 1500 об./мин. ОБАЧЕ, звукът на студено е по-добре откроен, маслото ми е 15W40, сега никой да не превръща темата в масла, че е зима, че е гъсто и т.н. До момента все си въобразявам, че звука е свързан със температурата на маслото, но... нека да оставим теоретичната обосновка на баш писачите, сега ще видиш, че те знаят ВСИЧКО.А да Fullscreen е колегата, поздрави за 10-те мнения от 2005 година регистрация
Ами на моето punto 1.7td 99г. не се чува, но се усеща.Какво означава това?
Май така е най-добре, колега! Скоро бях във Варна, приемах един регулатор на скорост, пак на турбина, ама парна. Та двете фирми занимаващи се с турбини(и автомобилни) са една до друга. Зададох въпроса за просвирването на турбината. Май по-добре е да не вдига шум, не че мойта не се чува
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Абре а я кажете в софия добър сервиз за преглед на турбо - ма да знаете че са точни и добри...Че на нашата като ходихме във ванто и казаха имате по малко налягане от турбината...
Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Абре а я кажете в софия добър сервиз за преглед на турбо - ма да знаете че са точни и добри... Че на нашата като ходихме във ванто и казаха имате по малко налягане от турбината...@nasty За мерене налягането на турбината, четох във Форума, много добре написано, но не помня от кого - как и при какви условия трябва да се правят измервания, под товар и т.н. да не цитирам колегата. Ползвай търсачката, намери и после си спомни така ли точно мериха или не. Защото и аз съм ги гледал как мерят, колата качена на подемника и 0,3 -0,4 и - турбината ти не работииии!
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Във ванто не пускат вътре Тва и аз го знам и заради това искам съвет за някой читав сервиз и диагностика да правят и ако се наложи и ремонт да правят добър
Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
здравей те, и аз имам същия проблем.само че на Фиат браво TD100 от извесно време започна да се чува някакво виене на турбината чува се още на 1300 оборота .преди 5 дни я карах със 200км. и от тогава започна да се чува.може ли да се е прецакало турбото ?
здравей те и аз имам същия проблем.само че на Фиат браво TD100 от извесно време започна да се чува някакво виене на турбината чува се още на 1300 оборота .преди 5 дни я карах със 200км. и от тогава започна да се чува.може ли да се е прецакало турбото ?
Абе на новите коли като се чуват турбините... дане би да ги продават със скапани турбини По- скоро твоето се е развъртяло.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
здравей те и аз имам същия проблем.само че на Фиат браво TD100 от извесно време започна да се чува някакво виене на турбината чува се още на 1300 оборота .преди 5 дни я карах със 200км. и от тогава започна да се чува.може ли да се е прецакало турбото ?
Поизчистил си го малко от саждите и сега е по-добре. :P
Я да си кажем,моето турбо се чува съвсем лекичко и при ниски обороти.Студено топло няма значение,НО имали начин да се разбере без сервиз,дали някъде по нагнетателната ситема/лаик съм и се извинявам за неточните изрази,ако са такива .../на турбото има пробив и тя издиша??Въпроса ми е във връзка с това ,че нещо над 2300-2400 оборота сякаш "спира" колата,а аз очаквам точно там да се "изстрелям".
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
Коментар