IGG написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За турбото
Collapse
X
-
Хич даже не се чуват. Колегите са ти писали, но ще ти спомена най-фучащите турбини: VW Passat 5, Audi Q7 (фучи яко, особено като те изпреварва), AUDI TT (бензинка е, по-старите ТТ-та са с толкова недъгаво проектирана турбинка, че от вибрациите и се разхлабват болтовете и през месец си в бокса), AUDI 6 2.5TDi, Мерцедес - ако чуеш турбината, значи швабите за сефте са постигнали нисък шум на двигателя... GL550, 4.4L бензин - турбото се чува като зъболекарска машинка. Като цяло - направило ми е впечатление, че швабските возила като че ли са по-шумни от Фиата ми...П.П. За колегата дето се притеснява за турбината си - нормално е на ниски обороти да не я чуваш, но като вдигнеш 2200 - тя е вдигнала поне 10000 и ... няма как да не "резонира" с въздуха, който преминава с бясна скорост през перките и. И хора, стига с това "кога се включва турбото"... то си е постоянно включено
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
-
Явно не слушаш както трябваigrata1 написа:Ами на моето punto 1.7td 99г. не се чува, но се усеща.Какво означава това?
Спри касетофона, отвори прозореца, спри, дръпни ръчната, освободи от скорост и настъпи газта да вдигнеш около 2000-2250 оборота. Задръж... Свистенето като зъболекарска машина чуваш ли го???
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
А за по- сигурно като вдигне 3000 об. включи на 2-ра и пусни съединителя рязко, ще има и допълнително озвучаване :D :D :DP.S. Шегувам се, ама си е така.jenshen73 написа:Явно не слушаш както трябваigrata1 написа:Ами на моето punto 1.7td 99г. не се чува, но се усеща.Какво означава това?
Спри касетофона, отвори прозореца, спри, дръпни ръчната, освободи от скорост и настъпи газта да вдигнеш около 2000-2250 оборота. Задръж... Свистенето като зъболекарска машина чуваш ли го???Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ох, направо забравих ква беше темата, има хора дето определено трупат мнения и си пииишат ей така, чували там нещо. Според мен от етична гл. точка, като не споделяш проблема на ТЕМОДАТЕЛЯ и нямаш определено и утвърдено мнение и факт, с който да го подкрепиш, ами не вземай участие м.. м. д.ба.Колегата с темата, кой беше ти... При мен, колата от аватара ТД100 --> на студено и на топло - първия звук от турбото долавям на 1500 об./мин. ОБАЧЕ, звукът на студено е по-добре откроен, маслото ми е 15W40, сега никой да не превръща темата в масла, че е зима, че е гъсто и т.н. До момента все си въобразявам, че звука е свързан със температурата на маслото, но... нека да оставим теоретичната обосновка на баш писачите, сега ще видиш, че те знаят ВСИЧКО.А да Fullscreen е колегата, поздрави за 10-те мнения от 2005 година регистрация
TD_100, че е кръгло число.
Коментар
-
Май така е най-добре, колега! Скоро бях във Варна, приемах един регулатор на скорост, пак на турбина, ама парна. Та двете фирми занимаващи се с турбини(и автомобилни) са една до друга. Зададох въпроса за просвирването на турбината. Май по-добре е да не вдига шум, не че мойта не се чуваigrata1 написа:Ами на моето punto 1.7td 99г. не се чува, но се усеща.Какво означава това?
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Абре а я кажете в софия добър сервиз за преглед на турбо - ма да знаете че са точни и добри... Че на нашата като ходихме във ванто и казаха имате по малко налягане от турбината...@nasty За мерене налягането на турбината, четох във Форума, много добре написано, но не помня от кого - как и при какви условия трябва да се правят измервания, под товар и т.н. да не цитирам колегата. Ползвай търсачката, намери и после си спомни така ли точно мериха или не. Защото и аз съм ги гледал как мерят, колата качена на подемника и 0,3 -0,4 и - турбината ти не работииии!FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Re: За турбото
Абе на новите коли като се чуват турбините... дане би да ги продават със скапани турбиниmarin_7805 написа:здравей те и аз имам същия проблем.само че на Фиат браво TD100 от извесно време започна да се чува някакво виене на турбината чува се още на 1300 оборота .преди 5 дни я карах със 200км. и от тогава започна да се чува.може ли да се е прецакало турбото ?
По- скоро твоето се е развъртяло.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Re: За турбото
Поизчистил си го малко от саждите и сега е по-добре. :Pmarin_7805 написа:здравей те и аз имам същия проблем.само че на Фиат браво TD100 от извесно време започна да се чува някакво виене на турбината чува се още на 1300 оборота .преди 5 дни я карах със 200км. и от тогава започна да се чува.може ли да се е прецакало турбото ?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Я да си кажем,моето турбо се чува съвсем лекичко и при ниски обороти.Студено топло няма значение,НО имали начин да се разбере без сервиз,дали някъде по нагнетателната ситема/лаик съм и се извинявам за неточните изрази,ако са такива .../на турбото има пробив и тя издиша??Въпроса ми е във връзка с това ,че нещо над 2300-2400 оборота сякаш "спира" колата,а аз очаквам точно там да се "изстрелям".Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар