emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пуши ли черно вашият дизел ?
Collapse
X
-
Не виждам защо ти е толкова чудно аз също много не ми се вярваше но след сваляне на катализатор и изтърбушване на задно гърне направо не мога да си позная колата все едно имам два чипа и пушека го забелязвам на огледалото като настъпя как изпушва явно някъде са се задържали саждите по гърнетата, кой знае...Теоритиците си лаят, голфа си върви!
-
Ей толкова ли силно се усеща при дизела изтърбушването на задното гърне? Може саждите да се задържат в средното и от ма да се получавал проблема.Valiosport написа:Не виждам защо ти е толкова чудно аз също много не ми се вярваше но след сваляне на катализатор и изтърбушване на задно гърне направо не мога да си позная колата все едно имам два чипа и пушека го забелязвам на огледалото като настъпя как изпушва явно някъде са се задържали саждите по гърнетата, кой знае...emzo написа:Поправям се ! Последната част от изречението !
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Усеща се изтърбушването само ако е запушено в случая както при мен имаше парчета от катализатора, а средно нямам, само катализатор и задно...Преди колата имаше тяга до 3000 оборота сега набира до края на обортомера, ще направя клип как върви стрелката на километража сега и преди но ефекта е голям ако има запушване по тръбитеS_BANKOV написа:Ей толкова ли силно се усеща при дизела изтърбушването на задното гърне? Може саждите да се задържат в средното и от ма да се получавал проблема.Valiosport написа:Не виждам защо ти е толкова чудно аз също много не ми се вярваше но след сваляне на катализатор и изтърбушване на задно гърне направо не мога да си позная колата все едно имам два чипа и пушека го забелязвам на огледалото като настъпя как изпушва явно някъде са се задържали саждите по гърнетата, кой знае...emzo написа:Поправям се ! Последната част от изречението !
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Ей сега ще хвана за изтърбуша и мойте гърнета, или още по добре да сложа по големи гърнета да не се зъдрастват, а как мислиш дали ще има ефект?Valiosport написа:Усеща се изтърбушването само ако е запушено в случая както при мен имаше парчета от катализатора, а средно нямам, само катализатор и задно...Преди колата имаше тяга до 3000 оборота сега набира до края на обортомера, ще направя клип как върви стрелката на километража сега и преди но ефекта е голям ако има запушване по тръбитеS_BANKOV написа:Ей толкова ли силно се усеща при дизела изтърбушването на задното гърне? Може саждите да се задържат в средното и от ма да се получавал проблема.Valiosport написа:Не виждам защо ти е толкова чудно аз също много не ми се вярваше но след сваляне на катализатор и изтърбушване на задно гърне направо не мога да си позная колата все едно имам два чипа и пушека го забелязвам на огледалото като настъпя как изпушва явно някъде са се задържали саждите по гърнетата, кой знае...emzo написа:Поправям се ! Последната част от изречението !
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колега p.b.stoyanov, понеже се загледах по снимките ти, да те питам - имаше ли на твоя мотор топлообменник, понеже гледам, че си затапил фланеца директно откъм колектора. При Либра, газовете минават през топлообменник и затова се затапва на входа на ЕГР-а, за да загрява по-бързо, т.е. функцията на топлообменника се запазва.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Това е като ефекта на обратния клапан на бойлера- като пипнеш до клапана е топлоchaveto написа:Я обяснете как тази функция се запазва, че ми стана интересно.emzo написа:Тука има един човек, който твърди, че НЕ се запазваD. Stanev написа:т.е. функцията на топлообменника се запазва.
Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар