wwalker написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пуши ли черно вашият дизел ?
Collapse
X
-
Аз казвам динамиката.Стокова 335д пада до под 14:1 при ниски обороти. Ако се подготвя за драг, спокойно се кара на 12-ка. При 17:1 направо може да си се кара с ДПФ-а без проблем. Къде отиваш ти може би.:D По същата логика да те питам - а ако кажем 20:1?А ако кажем 30:1. А ако кажем 40:1?Отговори ми на въпроса - с колко оборота трябва да ми се върти колелото докато карам? С 20 оборота или с 30 оборота? А ако е с 32 оборота? 31 оборота по-добър показател ли е от 29 оборота?Докато не схванете какво питате, до тогава няма да разберете и какъв отговор да очаквате.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Като "закротиш" в някакъв режим нищо не пречи да е 17 и тогава никаква динамика не се губиBO написа:Аз казвам динамиката.Стокова 335д пада до под 14:1 при ниски обороти. Ако се подготвя за драг, спокойно се кара на 12-ка. При 17:1 направо може да си се кара с ДПФ-а без проблем. Къде отиваш ти може би.:D
Коментар
-
Стокова 335д работи на високи обороти на 18-ка. При 2000 оборота слиза на около 13.8.Както казах при пипане само на софтуера работи спокойно с ДПФ-и под 17-ка. Около 16-ка. И съответно спокойно се сваля под 15-ка без кадене. Каденето започва да става под 14-ки при манометрично налягане над 2. И обикновено каденето става, в преходен режим на турбото, преди да влезе в овърбууст. След това дори при 14-ка на високи обороти може да не пуши. Освен, ако не се направи на 12-ка за някоя гонка.А разликата между 17-ка и 13-ка е около 50 метра на драг - горе долу 2 автовоза. Въобще не се губи никаква динамика.chaveto написа:Като "закротиш" в някакъв режим нищо не пречи да е 17 и тогава никаква динамика не се губиBO написа:Аз казвам динамиката.Стокова 335д пада до под 14:1 при ниски обороти. Ако се подготвя за драг, спокойно се кара на 12-ка. При 17:1 направо може да си се кара с ДПФ-а без проблем. Къде отиваш ти може би.:D
Ама забравих от къде тръгнахме - при дизела няма АФР. Той не се гледа и въобще не ни интересува.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
За кьорфишеците не се ли разбрахме?Ади пак на темата - казваш на драг падаш на 12 в ниските и къди и върви, нали? Дали няма да върви също толкова динамично, ако при същото количество дизел надуе повече въздух, да кажем пак до същите тея 17? Аз казвам, че ще върви поне толкова добре, както при 12.BO написа:Ама забравих от къде тръгнахме - при дизела няма АФР. Той не се гледа и въобще не ни интересува.
Коментар
-
Не, не знам. И не искам да ми обясняваш. Остави ме неосведомен.wwalker написа:За кьорфишеците не се ли разбрахме?Ади пак на темата - казваш на драг падаш на 12 в ниските и къди и върви, нали? Знаеш ли защо?Чувстваш ли как сам се оборваш?BO написа:Ама забравих от къде тръгнахме - при дизела няма АФР. Той не се гледа и въобще не ни интересува.
Нещо не ми отговаряш на въпроса, който ти зададох - с колко оборота трябва да ми се върти гумата докато карам? Имам съмнение, че ми се въртят по-бързо и искам да разбера дали е така.До колкото съм чувал за дизела не е важно с колко оборота ми се въртят колелата докато карам.Винаги е по-добре да се въртят по-бързо от колкото трябва.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Тя така няма да изпуши пробвай когато е под товар във движение например на трета скорост или втора от ниски обороти и намачкай педала до долу примерно от 1200 оборота докато не е развъртяло турбото първите 1-2 секунди няма как да не изпуши, ако не изпуши може да имаш някакво запушване на изпускателната системаjenshen73 написа:Явно ще ви синмам клип и с моята Мареа. Днес заради тая тема виках приятел да форсира и нали колата е чужда - и скочи на врата да дигне обороти колко може - на 4200 издуха листата, но не ме е опушила - бях залегнал зад аспуха да видя цвета на саждите.. Ми нямаше - все още съм си рус... Все пак Dodo 155 - виждам, че въпреки всичко - подкрепяш мнението ми. НЕ е НОРМАЛНО да пуши
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Не те знам къде ги къртиш тия мивки, но няма да е лошо да уточниш коя част от изречението съм сбъркал гледам много ги знаеш нещата, но дали наистина е така?Черния пушек е богата смес вече на какво се дължи е отделен въпрос няма да се впускам в обеснения за възможни причини, но при рязко настъпване трябва да изпуши в началото.Моята кола например на място като и давам газ не пуши но в движение настъпя ли изпушва, може би ти ще ни отговориш защо е така?emzo написа:
последното изречение кърти миФки.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Машала за цепката! Ей така се прави, а не някакви дребни и незначителни спуквания. :Dtyson написа:Вече не пуши моята мастия. Оказа се, че имало причина за каденето като параход. Без катализатор съм с ремап, и прави само едно леко облаче при рязък кик даун.jenshen73 гледай клипа да е под товар (в движение на баир) :DA20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар