tomsan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пуши ли черно вашият дизел ?
Collapse
X
-
Да, новите дизели не изхвърлят грам сажда, ама не трябва да са пипани от нашите пишман-майстори :D Тук са свикнали да "поправят" ДВГ, като махат филтри за твърди чстици, ЕГР, Катализатори, правят "чип-тунинг" ... Е че те тия нови ДВГ започват да работят като ДВГ на трактор Беларус от ’53 година, после твърдят, че няма дизел дето не пуши
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Предполагам пишеш за новите от завода дизели...Защото нашите "нови", които си купуваме на по 200- 300 000 км. отдавна са се разделили с пълната си изрядност. Аз лично работещ, чист и НЕпречещ на динамиката ЕГР или филтър за твърди частици не бих премахнал, но пусто, когато очакваме от 100++ кончета да теглят подобаващо, а ние "яздим" само половината от тях е логично да търсим причините за "мързела" на останалите...И какъв по-евтин вариант ни остава на нас, освен да възраждаме стара динамика чрез...разграждане на механика. :PХората са го казали: Хубавите неща са простите неща. Кви са тук тези ЕГР, МАФ, МАП, ДПФ и другите му там щадящи озона трибуквени абревиатури ???Dido_Lyubenov написа:Да, новите дизели не изхвърлят грам сажда, ама не трябва да са пипани от нашите пишман-майстори :D Тук са свикнали да "поправят" ДВГ, като махат филтри за твърди чстици, ЕГР, Катализатори, правят "чип-тунинг" ... Е че те тия нови ДВГ започват да работят като ДВГ на трактор Беларус от ’53 година, после твърдят, че няма дизел дето не пуши
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Щадят трънки.Ма това е друга тема.Баш пък DPFа е една голяма измама. Събира саждите, събира, накрая се опитва да ги изгори и пак в крайна сметка навън излизат. Само че наведнъж.И да, Дидо Любенов, ти би ли си купил нов DPF срещу скромните 3000 лв?Махаме ги, щото сме бедни. Ама като гледам и английския ФИАТ Форум е пълен с теми за премахване...Тъй че... Еко - меко... у киреча!ntodorov написа:щадящи озона трибуквени абревиатури ???
Коментар
-
Възможно ли е от самата commonrail система там дюзи и т.н. колата да пуши ? Събота сипах една добавка похвалена от техко специална за commonrail двг . От Вчера вечерта както и днеска наблюдавам сигурно 50% по малко черни пушеци . Примерно преди като запалех колата и тръгна и намачкам газта ставаше доста черно направо като облаче отзад . А сега леко съвсем леко пуши при натискане на газта ако е така и за напред и се оправи . Ще ви напиша марката на добавката със цел да помогна на колега а не реклама само ще кажа ,че струва 28 лв , за сега мисля ,че си заслужава .Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
Ако е ремапвана колата зависи как е направен файла, имаш ли пушилка нафтата е в излишък . При мен файла на Кромата след 3-тия или 4-тия път остана окончателен докато му хареса на Oem , при пълна газ има едва доловимо пушене при първото смачкване, с първия файл си пушеше осезаемо затова го и преправя.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Не не е ремапвана а предстой ремапpi4_s_bravo написа:Ако е ремапвана колата зависи как е направен файла, имаш ли пушилка нафтата е в излишък . При мен файла на Кромата след 3-тия или 4-тия път остана окончателен докато му хареса на Oem , при пълна газ има едва доловимо пушене при първото смачкване, с първия файл си пушеше осезаемо затова го и преправя.
Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
Ако саждите излизат наведнъж тогава ауспуха щеше да е черен. Аз досега не съм виждал изряден дизел с черен ауспух.Също така на мен не ми е приятно отпред някой да хвърля сажди... затова гледам и аз да съм изряден.П.С. защо махна филтъра на твоята?Immortal написа:Щадят трънки.Ма това е друга тема.Баш пък DPFа е една голяма измама. Събира саждите, събира, накрая се опитва да ги изгори и пак в крайна сметка навън излизат. Само че наведнъж.И да, Дидо Любенов, ти би ли си купил нов DPF срещу скромните 3000 лв?Махаме ги, щото сме бедни. Ама като гледам и английския ФИАТ Форум е пълен с теми за премахване...Тъй че... Еко - меко... у киреча!ntodorov написа:щадящи озона трибуквени абревиатури ???
Коментар
-
Те не излизат през ауспуха, излизат като изхвърлиш DPF-a, рано или късно.Махнах го, щото след регенерация оставаше на 70% запушен. Колата върви МНОГО по-добре без него.За какво да я мъча да бяга със запушен нос?chaveto написа:Ако саждите излизат наведнъж тогава ауспуха щеше да е черен. Аз досега не съм виждал изряден дизел с черен ауспух.Също така на мен не ми е приятно отпред някой да хвърля сажди... затова гледам и аз да съм изряден.П.С. защо махна филтъра на твоята?
И друго - пак за екологията - знаете ли, че само ТЕЦ-2 на Марица Изток на ден бълва повече боклуци, отколкото всички коли в България взети заедно?!?До моя дизел опряха вече, за да е чист въздуха... Айде, холан.
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар