Air Fuel Ratio
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пуши ли черно вашият дизел ?
Collapse
X
-
Личното ми мнение:AFR-a при дизела е пълна глупост. Това да не е бензинов мотор, за да се опитваш да докараш АФР-а на 14 ?!?На дизела афр-а при малко натоварване е голям: много въздух малко гориво.При голямо натоварване АФР-а пада. Дизеловия мотор с колкото повече въздух работи, толкова по-добре.Тоест, афр-а трябва да е възможно най-голям. Колкото повече въздух толкова по-малко сажди.Би ми се искало да чуя и на Емзо мнението по въпроса, но малко по-подробно
04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Тоест ако примерно има колата челен кулер и има повече въздух . То тя ще върви повече , но пък няма да пуши повече ? А няма ли да е лагава примерно? (не знам от какво се дължи самия лаг ?)vgeorgiev написа:Личното ми мнение:AFR-a при дизела е пълна глупост. Това да не е бензинов мотор, за да се опитваш да докараш АФР-а на 14 ?!?На дизела афр-а при малко натоварване е голям: много въздух малко гориво.При голямо натоварване АФР-а пада. Дизеловия мотор с колкото повече въздух работи, толкова по-добре.Тоест, афр-а трябва да е възможно най-голям. Колкото повече въздух толкова по-малко сажди.Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
Дизела живее на АФР. Това е единствения и най-важен параметър, за да може да върви въобще.Ако на дизела АФР-а е глупост, то на бензиновите коли скоростната кутия е глупост. Нещо от този род звучи изказването.wwalker написа:Долу-горе е така, при едно условие - при дизел въздуха е добре винаги да е повече от достатъчно.Както по-долу и ти си написал, но така е кратко и ясноvgeorgiev написа:AFR-a при дизела е пълна глупост.
п.п. Ако вашия дизел не пуши, значи не е направен да върви колкото може.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Демек какво каза?Че единия двигател работи на количествена смес, другата на качествена?А единия двигател като работи на качествена смес, за да го развратиш както искаш (търсиш)?И той въобще не е глупост. Това, че не може да счупиш двигателя с грешен АФР (отново грешно мислене по принцип), това не означава, че това е "глупост".За това дадох и аналогията - ако при бензиновата кола скоростната кутия е глупост, то може и АФР-а при дизела да е глупост. :Dvgeorgiev написа:Ако на бензиновия мотор му сбъркаш АФР-а, например повече въздух и по-малко бензин, тогава сместа става бедна и колата губи мощност, топи бутала и т.н.Ако на дизела направиш същото (вкараш повече въздух) нищо лошо няма да се случи, точно обраното.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
А колко трябва да съм висок? Горе долу така ми звучи въпроса.Знаеш ли как работи дизеловия двигател?vgeorgiev написа:Добре де колко трябва да е афр-а на дизела тогава ?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Мисля, че ме занасяш! Отговаряш ми с друг въпрос.Това, колко си висок, няма отношение към това дали можеш да съществуваш!Ето ти конкретен отговор за бензинов мотор АФР-а трябва да е 14.Питам те за дизела. Ти беше, този който оспори мнението ми. Обоснови се!BO написа:А колко трябва да съм висок? Горе долу така ми звучи въпроса.Знаеш ли как работи дизеловия двигател?vgeorgiev написа:Добре де колко трябва да е афр-а на дизела тогава ?04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Не мисля да се обосновавам с нищо. Особено като е сложен удивителен знак накрая.Докато карам колата с колко оборота трябва да ми се въртят гумите?Не знам дали се занасям, ама щом питаш такива въпроси, то очевидно не знаеш как работи дизеловия двигател и защо АФР-а също е толкова важен при него.Може би също така не правиш разлика между количествено и качествено смесообразуване.vgeorgiev написа:Мисля, че ме занасяш! Отговаряш ми с друг въпрос.Това, колко си висок, няма отношение към това дали можеш да съществуваш!Ето ти конкретен отговор за бензинов мотор АФР-а трябва да е 14.Питам те за дизела. Ти беше, този който оспори мнението ми. Обоснови се!BO написа:А колко трябва да съм висок? Горе долу така ми звучи въпроса.Знаеш ли как работи дизеловия двигател?vgeorgiev написа:Добре де колко трябва да е афр-а на дизела тогава ?
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
То какво има да те оборвам?Аз казвам, че АФР-а трябва да бъде точно 14.5 да речем. Тогава нямаме никакъв излишък на въздух и съответно може да постигнеш едни от най-добрите показатели. Хайде ти ме обори, че не съм прав.wwalker написа:@BO: Не виждам да ме оборваш. Кьорфишеци не приемам.wwalker написа:при дизел въздуха е добре винаги да е повече от достатъчно.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Лага е плод на недостатъчно газове да развъртат турбината-това е най-общо казано.Ibiza написа:Тоест ако примерно има колата челен кулер и има повече въздух . То тя ще върви повече , но пък няма да пуши повече ? А няма ли да е лагава примерно? (не знам от какво се дължи самия лаг ?)Bravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар