WhitePower написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за вихрови клапи на 1,9 Mjet 150 коня
Collapse
X
-
Да аз така го правя при Мерцедес, не вярвам тук да е по-различно. Освен по моторчето, по нищо друго не може да разбере че клапите не работят.noriaga написа:Добре де, при положение, че сега това моторче върти клапата само на 3ти цилиндър и другите така или иначе не функционират и нямам индикация за грешки, ако се откачи и 3тата клапа, а моторчето продължи да си върти в нищото, защо ще даде грешка?Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
И аз съм чел в БМВ форума,че на фейслифтовете т.е на модела със 150к.с,не клапите биват засмукани,ами болтчетата,които държат клапите.И пак става едно мазало.Там също обясняват,че клапите служат единствено и само като загасиш двигателя той да загасне така да се каже "по-меко",а не да се тресе цялото купе
.Незнам,но всяко нещо добавено в един съвременен мотор работи в ъщърб собственика му
.В тази никога няма да забравя думите на един велик инженер,който беше казал..Един двигател е най-добър не когато има какво да се добавя към него,а когато няма какво да се махне
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Поне на 2.2 CDI и 2.7 CDI Euro 2, 3 няма нищо по самата шина, което да казва къде са клапите. Единствено си търси моторчето, на което както казах му оставяш само оста - разкачаш всичко останало. При работеща система като дадеш рязко газ веднага се вижда как дръпва шината в крайно положение - отваря максимално клапите. Специално при CDI съм забелязал, че в случай че моторчето не работи или запъва, след малко спира да подава и команда към електромагнитният клапан за вакуума на ЕГР-а и влиза в авариен режим. Ако всичко работи при затваряне на клапите при празен ход се наблюдава и максимален пад на напрежението на дебитомера - в този момент и ЕГР-а е максимално отворен.Най-добре изолиране на ЕГР-а и премахване на клапите, като се оставя само моторчето.FGRC написа:А няма ли крайни позиций по които компа да следи кога са отворени и кога са затворени.Може би компа ги отваря когато се иска голяма мощност при рязко натоварване.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Само за ЕГР-а, за клапите си работи без да се пипа софтуера, само оставяш включено моторчето. Пробвано е на 2.2 CDI Euro 2 и 3, както и на 2.7 CDI Euro 3.ivel написа:да ,обаче не забравяйте,че и cdi-тата си искат софтуерна намеса след горепосочените интервенцииFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Като свалиш колектора ако няма нещо счупено по клапите, просто връзваш шината в крайно положение "отворени клапи" и я откачаш от моторчето. Връщаш си колектора на място и това е. Ако са разбити ги махаш и запушваш отворите на осите на клапите в колектора.WhitePower написа:добре де , да обобщим Значи всички ли са съгласни ,че клапите трябва да се премахнат хардуерно от колектора а не само да се откачат от лостчетатаFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
То и аз тази логика следвах,като продадох Мареа-та ЖТД и взех Вектрата на метан.Мареата-демпферен съединител,за 5 кончета във високия данък,скъпа нафта,турбина и още новости на техникатаemzo написа:Затва мжет 140 и ще ви е мирна главата, ама само в алфите го има тоз мАтор.
.Вектрата поне данъка и е 30лв,няма ново поколение съединители,горивото еххх беше на сметка метана като беше 1/1 с газта
,турбини няма.По тая логика,кога ли ще дойде денят отново да се кача на Москвича
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар