WhitePower написа:
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Въпрос за вихрови клапи на 1,9 Mjet 150 коня
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Да аз така го правя при Мерцедес, не вярвам тук да е по-различно. Освен по моторчето, по нищо друго не може да разбере че клапите не работят.noriaga написа:Добре де, при положение, че сега това моторче върти клапата само на 3ти цилиндър и другите така или иначе не функционират и нямам индикация за грешки, ако се откачи и 3тата клапа, а моторчето продължи да си върти в нищото, защо ще даде грешка?Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
 Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И аз съм чел в БМВ форума,че на фейслифтовете т.е на модела със 150к.с,не клапите биват засмукани,ами болтчетата,които държат клапите.И пак става едно мазало.Там също обясняват,че клапите служат единствено и само като загасиш двигателя той да загасне така да се каже "по-меко",а не да се тресе цялото купе .Незнам,но всяко нещо добавено в един съвременен мотор работи в ъщърб собственика му .Незнам,но всяко нещо добавено в един съвременен мотор работи в ъщърб собственика му .В тази никога няма да забравя думите на един велик инженер,който беше казал..Един двигател е най-добър не когато има какво да се добавя към него,а когато няма какво да се махне .В тази никога няма да забравя думите на един велик инженер,който беше казал..Един двигател е най-добър не когато има какво да се добавя към него,а когато няма какво да се махне EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Поне на 2.2 CDI и 2.7 CDI Euro 2, 3 няма нищо по самата шина, което да казва къде са клапите. Единствено си търси моторчето, на което както казах му оставяш само оста - разкачаш всичко останало. При работеща система като дадеш рязко газ веднага се вижда как дръпва шината в крайно положение - отваря максимално клапите. Специално при CDI съм забелязал, че в случай че моторчето не работи или запъва, след малко спира да подава и команда към електромагнитният клапан за вакуума на ЕГР-а и влиза в авариен режим. Ако всичко работи при затваряне на клапите при празен ход се наблюдава и максимален пад на напрежението на дебитомера - в този момент и ЕГР-а е максимално отворен.Най-добре изолиране на ЕГР-а и премахване на клапите, като се оставя само моторчето.FGRC написа:А няма ли крайни позиций по които компа да следи кога са отворени и кога са затворени.Може би компа ги отваря когато се иска голяма мощност при рязко натоварване.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
 Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Само за ЕГР-а, за клапите си работи без да се пипа софтуера, само оставяш включено моторчето. Пробвано е на 2.2 CDI Euro 2 и 3, както и на 2.7 CDI Euro 3.ivel написа:да ,обаче не забравяйте,че и cdi-тата си искат софтуерна намеса след горепосочените интервенцииFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
 Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Като свалиш колектора ако няма нещо счупено по клапите, просто връзваш шината в крайно положение "отворени клапи" и я откачаш от моторчето. Връщаш си колектора на място и това е. Ако са разбити ги махаш и запушваш отворите на осите на клапите в колектора.WhitePower написа:добре де , да обобщим Значи всички ли са съгласни ,че клапите трябва да се премахнат хардуерно от колектора а не само да се откачат от лостчетатаFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
 Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 То и аз тази логика следвах,като продадох Мареа-та ЖТД и взех Вектрата на метан.Мареата-демпферен съединител,за 5 кончета във високия данък,скъпа нафта,турбина и още новости на техникатаemzo написа:Затва мжет 140 и ще ви е мирна главата, ама само в алфите го има тоз мАтор. .Вектрата поне данъка и е 30лв,няма ново поколение съединители,горивото еххх беше на сметка метана като беше 1/1 с газта .Вектрата поне данъка и е 30лв,няма ново поколение съединители,горивото еххх беше на сметка метана като беше 1/1 с газта ,турбини няма.По тая логика,кога ли ще дойде денят отново да се кача на Москвича ,турбини няма.По тая логика,кога ли ще дойде денят отново да се кача на Москвича EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 Сваляш колектора, махаш всичко, затапваш отворите, слагаш моторчето и му включваш буксата. Така компютъра го върти само него и всичко е 6 точки. Колектора е свободен, караш и се кефиш. Последно есента правих една Е220CDI - изолиране на ЕГР, махане на клапите и оставяне само на моторчето. В софтуера не пипаш.
 Сваляш колектора, махаш всичко, затапваш отворите, слагаш моторчето и му включваш буксата. Така компютъра го върти само него и всичко е 6 точки. Колектора е свободен, караш и се кефиш. Последно есента правих една Е220CDI - изолиране на ЕГР, махане на клапите и оставяне само на моторчето. В софтуера не пипаш. без софтуерна намесаИ при Сааб става без фост но алфите си искали и свекал чека , но то не пречи да се опита и без софт и да се поквали ако става
без софтуерна намесаИ при Сааб става без фост но алфите си искали и свекал чека , но то не пречи да се опита и без софт и да се поквали ако става
Коментар