emzo написа:
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Въпрос за вихрови клапи на 1,9 Mjet 150 коня
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Тая сутрин погледнах и корекциите на дюзите при студен старт.. всичките бяха под 1, за разлика от предния път. Преди махането на клапите и почистване на колектора - корекцията на 1-ви цилиндър беше +3.20 а на втори - 2,40 на трети -1,50 а на четвърти +1,30. От тази сутрин На първи +0,8 на втори -0,97 на трети -0,42 на четвърти +0,37.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Здравейте, така и така гледам че става дума за конкретния мотор който е и при мен нс бравото от подписа, та да попитам на колко хищяди ги дава проблемите с тия клапи и респективно алед какви километри е добре да се проверят.Ако някой знае колко е ремонтния комплект като пари моля да сподели. Поздрави нс всички: -)Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
 Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Махни кората на двигателя и виж отгоре всмукателния колектор, ако рейката си е на мястото и нямаш омасляване около капачките на клапите би трябвало да са ОК. И все пак може да видиш докато някой подава газ на място дали се върти нормално рейката.asus написа:Здравейте, така и така гледам че става дума за конкретния мотор който е и при мен нс бравото от подписа, та да попитам на колко хищяди ги дава проблемите с тия клапи и респективно алед какви километри е добре да се проверят.Ако някой знае колко е ремонтния комплект като пари моля да сподели. Поздрави нс всички: -)Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Върнах се пак на темата в началото и гледам че има линк към на opel форума и има вариант с месингови или алуминиеви втулки.Интересно че го има комплекта с месинговите втулки директно монтирани на рейката , но като дам съвместимост казва че не е съвместимо за моя двигател.Двигателита на кромата/Алфата 939A2000 и този на бравото 937А5000 не са ли напълно еднакви ?Мойта е от средата на 2007 годинаnoriaga написа:Махни кората на двигателя и виж отгоре всмукателния колектор, ако рейката си е на мястото и нямаш омасляване около капачките на клапите би трябвало да са ОК. И все пак може да видиш докато някой подава газ на място дали се върти нормално рейката.asus написа:Здравейте, така и така гледам че става дума за конкретния мотор който е и при мен нс бравото от подписа, та да попитам на колко хищяди ги дава проблемите с тия клапи и респективно алед какви километри е добре да се проверят.Ако някой знае колко е ремонтния комплект като пари моля да сподели. Поздрави нс всички: -) Идеята е че ако имам проблем а то ако не сега неминуем понататък явно ще го има сиакм да позлвам варианта с месингови втулки.
							
						Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007 Идеята е че ако имам проблем а то ако не сега неминуем понататък явно ще го има сиакм да позлвам варианта с месингови втулки.
							
						Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
 Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Здравей Emzo , ако отговора ти е към мен , да ама лошото е че го смених скоро преди 7к километра.Другото което е дали двигателите са еднакви това което питах в горния пост?Поздравиemzo написа:Варианта е на смяна на агренаж, да ги разкараш. Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007 Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
 Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Виж си колектора колега, ако е пластмасовия, значи визуално няма как да видиш дали има проблем с клапите.asus написа:Здравей Emzo , ако отговора ти е към мен , да ама лошото е че го смених скоро преди 7к километра.Другото което е дали двигателите са еднакви това което питах в горния пост?Поздравиemzo написа:Варианта е на смяна на агренаж, да ги разкараш. Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Тъй като имах път към АутоИталия за други неща и попитах за моя двигател дали има вихрови клапи.Оказа се , че този двигател няма такива вихрови клапи, като разбирасе си имам едно наум , че може и да грешат но няколко пъти ги питах и убедително потвърдиха че няма.Поздрави Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007 Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
 Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Здравейте!
 Нов съм във форума и от седмица съм собственик на Крома 1,9 150 кс.
 Моя мотор е с пластмасов всмукателен колектор на който не виждам да има въпросните вихрови клапи. Гледаха я в сервиз където сменях масло и филтри( още не съм сменял ангренаж), но и там казаха че не се вижда да има такива. Има ли двигатели без тези вихрови клапи и дали съм късметлия? Търсих в нета, но не откривам нужната информация.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Имаш клапи,но не са видими като на металния колектор. При теб са малко по-страшни клапите ,понеже са метални и при попадане в мотора става весело. Премахването им е доста по-лесно- сваля се колектора, късат се клапите от осите, изваждат се осите и се нарязва резба 6мм там където са били осите на клапите и се навиват болтове.Моторчето се оставя включено но реално не върти нищо, не светят и грешки.Фиат Крома 1.9 16v+
 Фиат Браво 1.6 16v
 Фиат Мареа 1.6 16v
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Здравейте. От достоверен източник съм чул, че моторите на Крома 1,9 150 кс. имат вихрови клапи, други пък нямат. Не може да се разбере ясно кои имат и кои не. Не са монтирани до дадена година или след нея. Не се знае какъв е критерия да имат или да нямат клапи. Но щом в ауто италия са казали, че няма мисля че можеш да им се довериш. Другото хубаво нещо, което ми казаха е , че категорично, клапите като се счупят физически я няма възможността да попаднат в цилиндрите и да нанесат сериозни поражения. Така било само на мерцедес. Моторите на Крома дизел 120к.с. конструктивно нямат заложени вихрови клапи, те са без клапи
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Физически незнам дали я няма възможността ама практически 100% минават през цилиндъра.
 Да има мотор който е 150 коня без клапи но е много рядък. Виждал съм го монтиран само на крома автомат и на браво автомат.
 Колектор става да се ползва от 140жтд и влиза без проблем.
 
 https://youtu.be/3KulR1q_Wao
 А това им го покажи на АИ. Щото там са такива спецове че...Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
 (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
 Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 Мани го тва IC, дай АC и АS
 Мани го тва IC, дай АC и АS 

Коментар