Ами явно ще ги разкарвам тези клапи, ама ще е по-нататък. Като самостоятелен ремонт ще ми дойде скъпо... Другия вариант е да пробвам да изкарам известно време с ремонтен комплект, като сменя рейката с друга с алуминиеви или месингови капачки, ама пък от 2 от клапите изпуска въздух.. та не знам дали да се занимавам изобщо.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Въпрос за вихрови клапи на 1,9 Mjet 150 коня
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И при мен го има усещането за мудност- след махане на ДПФ ,затапване на ЕГР ,изключване на клапи и ремап - до 2000 набира плавно след това "избухва" и едвам се удържа. Какви пари ти излезе упражнението с физическото премахване на клапите?Фиат Крома 1.9 16v+
 Фиат Браво 1.6 16v
 Фиат Мареа 1.6 16v
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Да определно след 2000 оборота се усеща разлика в динамиката, по-добре ускорява и някак по-леко. Но според мен разликата идва не от махането на клапите, а от почистването на колектора и от това, че 2 от клапите изпускаха налягане.pi4_s_bravo написа:А на практика някаква разлика има ли преди и след махането? В смисъл откъм динамика усещаш ли различно нещо?Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Е аз след 2000 оборота определено нямам проблеми с вървенето, по сметки е около 190к.с и 400нм ,като въртящия момент е ограничен заради съединителя. За мен това е кола направена за извънградско- уникално тиха и удобна. Снимката е от събота по тракия- на равен път с климатик и 3-ма човекаФиат Крома 1.9 16v+
 Фиат Браво 1.6 16v
 Фиат Мареа 1.6 16v
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Е както написах под 2000 не усещам някаква реална разлика, ама то и не би трябвало, нали уж клапите подобрявали динамиката в ниските...Иначе моята е сток, а и за другото си прав... Като я купувах за 1 ден направих 550км и не ги усетих. При мен със 130 е малко над 1800 оборота и скоростта не се усеща. Преди с бравата на 130 имах чувството, че карам Зил :DГледам по километраж сме на еднакви километри, само дето реалните при мен са x2 Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ic - instant consumption ?Искаш ли клип с автопилот на 130 по надолнище и разход 2.0pi4_s_bravo написа:Е аз след 2000 оборота определено нямам проблеми с вървенето, по сметки е около 190к.с и 400нм ,като въртящия момент е ограничен заради съединителя. За мен това е кола направена за извънградско- уникално тиха и удобна. Снимката е от събота по тракия- на равен път с климатик и 3-ма човека Мани го тва IC, дай АC и АS Мани го тва IC, дай АC и АS F9Q750 @ 151hp/332.2Nm F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 
							
						
Коментар