Danchojn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ГИ за Панда 2 4х4
Collapse
X
-
Освен това ламбдата се отчита само при постоянна газ Какво искаш да кажеш с това?Верно че ГИ-то сменя само леко времената на инжекторите от бензиновия и с това?Ако имаш разминаване на бензиновите времена при бензин и газ, то ГИ-то ти не е настроено оптимално. Ако имаш предвид,че само коригира бензиновите времена,като ги мултиплицира с някакъв коефицент,то тук не си прав. ГИ-то взима предвид инфото от датчиците ( темп. на газта, темп на охл. течност, налягане на газта, МАП и напрежение на ел.система), като в зависимост от всички тези стойности определя коефицента, с който да мултиплицира бензиновото инжекторно време.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
-
Имах предвид бензиновия комп. Той не взема под внимание при смесообразуването ламбдата в режим на ускорение например, къде си е чисто богата сместа или в режим ППХ където си е бедна. В корекцията на сместа участва като се кротнеш с постоянна скорост или подобните режими. Иначе няма как. Това имах предвид.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Я пусни FES , после наблюдавай графиката на ламбдата няколко километра докато шофираш и ще видиш ,че това дето си го написал не е така.Danchojn написа:Имах предвид бензиновия комп. Той не взема под внимание при смесообразуването ламбдата в режим на ускорение например, къде си е чисто богата сместа или в режим ППХ където си е бедна. В корекцията на сместа участва като се кротнеш с постоянна скорост или подобните режими. Иначе няма как. Това имах предвид.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Да де, като БРЦ "плуг енд драив", ма аз говорех за неговата система която нема ОБД. До де не седнем всички на бира нема се разберем с тея газовиdudulia написа:Точно така Слави, ламбда сондата се закача за мониторинг. За самоадаптацията мисля,че не си прав. Вярно е,че ЕКУ-то на колата се адаптира,но новите модели ГИ (не съм сигурен дали всички са така),който са вързани по ОБД имат опция да се самоадаптират, така че изместването в бензиновото ЕКУ да е минимално.Slavi_Lancia написа:Да я гледат на монитора кво показва при настроиките, бачка ли, как бачка, общо взето чисто диагностично. Искам да кажа че кабелчето закачено за нея не играе роля за смесообразуването. Ся не претендриам че съм запознат с Стаг но принципно закачането на сондата е само за мониторинг. Моята на Бравото беше вързана, откачих я и карах без нея щото си мислех да не би газовия комп нещо да и влияе и от там и бензиновия да се обърква (търсеики решение на проблемите ми с работата на бензин) нищо не се промени, просто на дисплея спря да я отчита, сещате се ако тя играе рола кво щеше да се случи с разход вървеж и тем подобни. На Хондата въобще не е връзвана. А постояната адаптация е квото каже бензиновия това е , а тои си се адаптира постояно, съответно към него се адаптира и газовия.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Не ти трябва да ги следи. ГИ си има собствени датчици, но за образуването на сместта разчита явно на бензиновото. Всъщност ГИ има датчик за температура, има датчик за налягане .......Абе сега ще пусна картинката на Стаг 300. Сега, ако колата е карбуратор става ама малко сложно и затова не се прави. Има друга система за карбуратор. Не съм напълно запознат.S_BANKOV написа:Добре де ако примерно тоя ГИ, го сложа на моята кола, как ще ми следи, Дебитомера, ламбдата, Детонационния датчик.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Всъщост, и моя ГИ има датчик за температурата на изпарителя, 2 бр МАП сензори, термо датчик за газта, датчик за налягането на газта, но въпреки това се съобразява с и с другите датчици МАФ, детонационнен, ламбда сонда, Ще ти дам един съвет, закачи успоредно два лаптопа, единия на ГИ и другия на диагностичната букса на колата и гледай, променяи данните на бензиновото ЕКУ и наблюдавай работата на ГИ, тогава ще разбереш ко ползва и ко не ползва.Живеем близо, ако имаш желание мога да ти покажа как е направен ФОБОС-а и как работи
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
u_bo -
Имам още наблюдения. Ще ги споделя.Бенз компа, дето мери разходите, ги мери на база инжекторните времена и дебита им. Нали така. В момента ми показва среден разход на бензин 6.8/100. Ако приемем, че на газ е 8 то разликата е точно 15%. Някои газаджии казват - като по учебник. Дали е като по учебник не знам, но бензиновия разход ми е нормален за тежкия сезон дето мина. Верно че е усреднен от 1000км, но те си бяха в снега и ниските температури. Въпросът, е че щом бенз комп е сметнал разхода, както преди, ГИ е настроен перфектно или по-скоро се е самообучил перфектно. В крайна сметка бензиновото ЕКУ не знае че е газифицирано
но газта му е дала правилните числа. Това имам в предвид.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Има нещо вярно, но не съвсем. Ламбдата се взема под внимание при ускорение, но до определен ъгъл на TPS. След това се пренебрегва, но тук става въпрос за рязко ускорение. Също и над определени обороти се пренебрегва. В общият случай при нормално каране до около 140 км/ч (различно за различните автомобили, разбира се) без рязко ускорение ламбдата се взема под внимание. При ППХ няма как да се взема под внимание, защото ъгълът на TPS е 0 градуса и още повече, че няма и горене при ППХ.Danchojn написа:Имах предвид бензиновия комп. Той не взема под внимание при смесообразуването ламбдата в режим на ускорение например, къде си е чисто богата сместа или в режим ППХ където си е бедна. В корекцията на сместа участва като се кротнеш с постоянна скорост или подобните режими. Иначе няма как. Това имах предвид.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар