За протокола, моето не е панда но е със същия двигател, градско в Пловдив 9,6 последната засечка. Много беееее, ма кво е многото тя бензин гореше 9 баси ламята са тва италянките на косъм е да стигне разсхода на Хондата в града хахаха
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
ГИ за Панда 2 4х4
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
сега разбрах какво имаш в предвидсистемата има нужда от определено налягане , за да работии това е пряко свързано с налягането в бутилкатаи при определени параметри ГИ прехвърля на бензинт.е. колкото е по-топло около бутилката, толкова повече от горивото ще успееш да изразходишако е студено ще е по-малконо точно каква ще е разликата не съм се замислял и не съм търсил характеристиките на пропан-бутана в зависимост от температурата
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	u_bo
и аз доста се замислих като гледах разхода на автора на темата,един ственото разумно обяснение е, че неговия ГИ манипулира показанията на ламбдата,затова една молба към Danchojn - колега погледни кабела на ламбдата - има ли интервенции по него?Slavi_Lancia написа:За протокола, моето не е панда но е със същия двигател, градско в Пловдив 9,6 последната засечка. Много беееее, ма кво е многото тя бензин гореше 9 баси ламята са тва италянките на косъм е да стигне разсхода на Хондата в града хахаха
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Има. ГИ следи ламбдата. Това го коментирахме в сервиза доста. Нейните показания се отчитат. Тя си работи, защото това си е кислороден датчик. Малко по мудно но работи. Човека каза - наша работа е да накараме работата на газ да е такава, че бензиновото Еку да не отчита грешки по ламбдата. Как точно не знам но са се вързали към първата сонда, преди катализатора. То втората е само за контрол на каталитичното устройство.u_bo написа:затова една молба към Danchojn - колега погледни кабела на ламбдата - има ли интервенции по него?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Тць ама освен данни от своите датчици ползва данни и от бензиновото ЕКУ, което не е задължително да има връзка по ОБД, как без бензиново ЕКУDanchojn написа:Цъ! Работи със своите датчици, но ползва и някои от двг, като сондата. Предвиден е все пак да работи и на кола без бенз ЕКУ. Връзка по ОБД няма при мен.
							
						Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Тц, интервенцията по сондата ти е единствено за мониторинг. Ги не се интересува от нея, моята не е пипана дори, разчита се изцяло на информация от бензиновите дюзи.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Да я гледат на монитора кво показва при настроиките, бачка ли, как бачка, общо взето чисто диагностично. Искам да кажа че кабелчето закачено за нея не играе роля за смесообразуването. Ся не претендриам че съм запознат с Стаг но принципно закачането на сондата е само за мониторинг. Моята на Бравото беше вързана, откачих я и карах без нея щото си мислех да не би газовия комп нещо да и влияе и от там и бензиновия да се обърква (търсеики решение на проблемите ми с работата на бензин) нищо не се промени, просто на дисплея спря да я отчита, сещате се ако тя играе рола кво щеше да се случи с разход вървеж и тем подобни. На Хондата въобще не е връзвана. А постояната адаптация е квото каже бензиновия това е , а тои си се адаптира постояно, съответно към него се адаптира и газовия.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Точно така Слави, ламбда сондата се закача за мониторинг. За самоадаптацията мисля,че не си прав. Вярно е,че ЕКУ-то на колата се адаптира,но новите модели ГИ (не съм сигурен дали всички са така),който са вързани по ОБД имат опция да се самоадаптират, така че изместването в бензиновото ЕКУ да е минимално.Slavi_Lancia написа:Да я гледат на монитора кво показва при настроиките, бачка ли, как бачка, общо взето чисто диагностично. Искам да кажа че кабелчето закачено за нея не играе роля за смесообразуването. Ся не претендриам че съм запознат с Стаг но принципно закачането на сондата е само за мониторинг. Моята на Бравото беше вързана, откачих я и карах без нея щото си мислех да не би газовия комп нещо да и влияе и от там и бензиновия да се обърква (търсеики решение на проблемите ми с работата на бензин) нищо не се промени, просто на дисплея спря да я отчита, сещате се ако тя играе рола кво щеше да се случи с разход вървеж и тем подобни. На Хондата въобще не е връзвана. А постояната адаптация е квото каже бензиновия това е , а тои си се адаптира постояно, съответно към него се адаптира и газовия.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 Днес, преди малко на Ромпетрол момчетата са казали на колега, че се очаква 20ст поскъпване на пропан-бутана 
Коментар