dudulia написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ГИ за Панда 2 4х4
Collapse
X
-
Слави,поставя се шлаух,който се свързва с щуцера,който е навит на всмукателните колектори.Този шлаух е може би 3-4 см и подвежда газта максимално близо до всмукателния клапан. До сега подобно изпълнение съм виждал единствено на едно БМВ 8 или 10 цилиндъра(не помня колко бяха),на което монтираха ГИ някакви газаджии срещу БРЦ в Пловдив. Не мога да намеря брошурата на Принс,за да видиш схемата как изглежда.Slavi_Lancia написа:Данчо забравих да ти кажа, не оставяи бензина да се задържа много в резервоара, аз сипвам по 20 лева и гледам за около 2 макс 3 месеца да ги изгоря. Сега зимата ще поработва повече на бенз ама лятото ако ти прехвърля на газ на 40 градуса ще го прави много бързо и бензина се застоява. Лятно време след дълъг път аз правя един съвет даден ми от Дидо, последните 3-4-5км си ги довършвам на бензин. По време на самия път някои път също минавам на бензин за 3-4 км. Задържи ли се дълго време бензва в резерва почва да се отразява кофти на паленето на фиатките. Сев вече например пали с 100 октанов и не е споделил да има проблем от как смени октана на бензина.п.п. Дидо за кви шлаухки става дума
На моята като навиваха резбите в колектора си бях занесъл грес и ги карах да топят метчика в нея
бая стружки полепнаха по него, което не полепна през ауспуха.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
И каква стана тя. Един от върлите противници на АГУ:вече е в отбора.Честито и много безаварийни и нискобюджетни километри.Danchojn написа:Да!До момента на три Фиата е твърдо доказано, че моторите са прецакани от ненастроени газови инжекциони. Единият Фиат беше със Стефанели, другите непомня. Общо взето заключението беше, че по-добре с обикновено АГУ и допълнителните там компоненти. И трите мотора имаха различно износени цилиндри и т.н. Просто принципа е кофти. Истината е заводския ГИ, където дори ЕКУ-то в някои случай си е едно и не трябва нито да го лъжеш, нито да му триеш грешки, просто работи в два режима. На колко от вас, на колите ви има поставена специална газова сонда на генерацията? Това е само една съществена разлика от заводския ГИ и монтирания тук от някой представител. Газта и така и така натоварва топлинно мотора, представете си какво се случва при неправилна смес, особенно ако е бедна. А и без газова сонда тя никога всъщност не е правилна, само е доближена до истината. Мисля, че няма нужда да пиша повече, а няма и смисъл! Това го има при всички марки коли. Евтиното в един момент излиза скъпо. И аз бях тръгнал преди да слагам ГИ но се отказах поради тези причини и несъжалявам. Дано вие нямате проблеми.Поздрави!dudulia написа:Би ли аргументирал това твърдение?Danchojn написа:Грешни пари се набиват, с поставянето на газовата. Колко хора с газова са без проблеми - много малко. Освен това един ненастроен добре газов инжекционен, става много опасен за мотора. Да не говорим за цената и качеството на поставяне.Моят съвет - не слагай газ! Дали стават метални вместо пластмасови колектори незнам.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
благодаря ти аз ще отида с колата направо там ама първо трябва да отида до тия ........ софгаз да вида кво ще правиме с инжектора че работи като дизелDanchojn написа:Илианчо, не те забравих и теб. За съжаление човека отказа да се занимава с Бардолини, защото няма с какво и как да го направи. Ако искаш кажи какъв е проблема, във вторник ще ходя при него, с друг колега, мога да поразпитам поне ориентировъчно, ако е възможно изобщо.ilian4o88 написа:Каде ще я слагаш ако може и адрес да отида да вида дали може нещо да се направи че не ми се занимава с тия СОФ ГАЗDanchojn написа:TOMASETTO STAG - 300+ Ей това ша слагам. 2 год. пълна гаранция.
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
Коментар
-
Защо това се прави само за тези модели,а не за всички?landi написа:Поставянето на шлаухи е опростен вариант.На някой модели автомобили на БМВ,Пежо,Ситроен се налага удължаване на щуцерите за подаване на газа по близо до всмукателните клапани.Ние демонтираме всмукателния колектор и монтираме удължени медни щуцери.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Абсолютно си прав. Но това е, какво да се прави. Точно това удебеленото в поста ми тогава ме притесняваше и ще ме притеснява, докато не се убедя, че всичко е ок. Все пак трябва да се движа, то е ясно, че всички дето слагаме газ, не сме от богатите. Благодаря за пожеланието.Stefanaki написа:И каква стана тя. Един от върлите противници на АГУ:Честито и много безаварийни и нискобюджетни километри.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Зависи от конфигурацията на смукателния колектор.dudulia написа:Защо това се прави само за тези модели,а не за всички?landi написа:Поставянето на шлаухи е опростен вариант.На някой модели автомобили на БМВ,Пежо,Ситроен се налага удължаване на щуцерите за подаване на газа по близо до всмукателните клапани.Ние демонтираме всмукателния колектор и монтираме удължени медни щуцери.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Сега виждам още един пропуск в монтажа на моята бутилка
Нито в София (при монтажа) нито в Пловдив (при смяната и щото беше спукане) не ми сложиха капака на бутилката, които реално играе роля ако изтече газ от нея да не отиде в купето а да излезе от долу под колата
пак ще тряя да го мисля с подръчни средвства
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
nedialk00
Реклама
Collapse

Коментар