Danchojn написа:
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
ГИ за Панда 2 4х4
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Това е пълна лъжа!Могат да изсмучат,стружките които се отделят отвън.Отвътре забрави!Занимавам се с процесите на механично обработване на металите вече 12 години(машинен инженер съм),5 години съм бил технически контрол в механичен цех,където основно се пробива и резбонарязва и ще ти кажа че и при двата процеса и особено при резбонарязването на светли отвори,основното количество стружки се отделя вътре в отвора.От постовете ти съм останал с впечатлението че и ти си с техническа грамотност над средната и не вярвам да вярваш в тези врели-некипели,майсторски опашати и мазни лъжи.Стружките ще си ги изгориш в цилиндрите!Съжалявам за многословието,ама направо побеснявам като чуя тези мастори да лъжат и мажат нагло.Напоследък съм им събрал много.
							
						Fiat Brava 1.2,16в
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Така е, напълно съм съгласен. За съжаление е така. Ясно ми е и това, което казваш. Поставено е вече, видимо проблеми няма пък ще видим.tipo33 написа:Това е пълна лъжа!Могат да изсмучат,стружките които се отделят отвън.Отвътре забрави!Занимавам се с процесите на механично обработване на металите вече 12 години(машинен инженер съм),5 години съм бил технически контрол в механичен цех,където основно се пробива и резбонарязва и ще ти кажа че и при двата процеса и особено при резбонарязването на светли отвори,основното количество стружки се отделя вътре в отвора.От постовете ти съм останал с впечатлението че и ти си с техническа грамотност над средната и не вярвам да вярваш в тези врели-некипели,майсторски опашати и мазни лъжи.Стружките ще си ги изгориш в цилиндрите!Съжалявам за многословието,ама направо побеснявам като чуя тези мастори да лъжат и мажат нагло.Напоследък съм им събрал много.Danchojn написа:За пробиването на колекторите, ми казаха откровено, че не се свалят. Изсмукват се струшките по време на пробиването. При това положение, мисля че няма проблем. Ще видим кво ще излезне, но от сервиза има и много доволни хора. То е ясно, че на 100% няма да ми угодят, защото всеки си има виждане, но в крайна сметка сме хора и най-важното е да сме здрави, честни, усмихнати и трудолюбиви.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ако има проблем с адаптацията ще разбереш като я покараш на дълъг път. Като минеш на бензин след продължително каране на газ драпа и не набира... Обикновенно защото ламбдата примерно подава че сместа е бедна/богата и компютъра съответно увеличава/намаля времето на дюзите, пък то полза никва
 Някои ЕКУ са способни на чудеса в опитите да докарат сместа... не в добрия смисъл на думата 
 Разкачането на батерията даже само за секунда решава проблема.При 1.2 8V по-скоро няма проблеми.
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Аз стружките ги издухвам навън без да свалям колектора.Нито една стружка не пада вътре!tipo33 написа:Това е пълна лъжа!Могат да изсмучат,стружките които се отделят отвън.Отвътре забрави!Занимавам се с процесите на механично обработване на металите вече 12 години(машинен инженер съм),5 години съм бил технически контрол в механичен цех,където основно се пробива и резбонарязва и ще ти кажа че и при двата процеса и особено при резбонарязването на светли отвори,основното количество стружки се отделя вътре в отвора.От постовете ти съм останал с впечатлението че и ти си с техническа грамотност над средната и не вярвам да вярваш в тези врели-некипели,майсторски опашати и мазни лъжи.Стружките ще си ги изгориш в цилиндрите!Съжалявам за многословието,ама направо побеснявам като чуя тези мастори да лъжат и мажат нагло.Напоследък съм им събрал много.Danchojn написа:За пробиването на колекторите, ми казаха откровено, че не се свалят. Изсмукват се струшките по време на пробиването. При това положение, мисля че няма проблем. Ще видим кво ще излезне, но от сервиза има и много доволни хора. То е ясно, че на 100% няма да ми угодят, защото всеки си има виждане, но в крайна сметка сме хора и най-важното е да сме здрави, честни, усмихнати и трудолюбиви.
							
						OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Честито и добре дошъл в клуба на газифицираните. Много безпроблемни и евтини километри!Сега за да не отварям нова тема искам да попитам колегата ланди дали подвеждат газта със силиконов шлаух в смукателните колектори,при техните монтажи?Гледам в инструкцията на Виале това е дадено да бъде направено.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Данчо забравих да ти кажа, не оставяи бензина да се задържа много в резервоара, аз сипвам по 20 лева и гледам за около 2 макс 3 месеца да ги изгоря. Сега зимата ще поработва повече на бенз ама лятото ако ти прехвърля на газ на 40 градуса ще го прави много бързо и бензина се застоява. Лятно време след дълъг път аз правя един съвет даден ми от Дидо, последните 3-4-5км си ги довършвам на бензин. По време на самия път някои път също минавам на бензин за 3-4 км. Задържи ли се дълго време бензва в резерва почва да се отразява кофти на паленето на фиатките. Сев вече например пали с 100 октанов и не е споделил да има проблем от как смени октана на бензина.п.п. Дидо за кви шлаухки става дума
 На моята като навиваха резбите в колектора си бях занесъл грес и ги карах да топят метчика в нея 
  бая стружки полепнаха по него, което не полепна през ауспуха.
							
						Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ОК! Така или иначе вече ще се сипва само 100 октана. Бензин 95 е пълна мизерия.Slavi_Lancia написа:Данчо забравих да ти кажа, не оставяи бензина да се задържа много в резервоара, аз сипвам по 20 лева и гледам за около 2 макс 3 месеца да ги изгоря. Сега зимата ще поработва повече на бенз ама лятото ако ти прехвърля на газ на 40 градуса ще го прави много бързо и бензина се застоява. Лятно време след дълъг път аз правя един съвет даден ми от Дидо, последните 3-4-5км си ги довършвам на бензин. По време на самия път някои път също минавам на бензин за 3-4 км. Задържи ли се дълго време бензва в резерва почва да се отразява кофти на паленето на фиатките. Сев вече например пали с 100 октанов и не е споделил да има проблем от как смени октана на бензина.п.п. Дидо за кви шлаухки става дума
 На моята като навиваха резбите в колектора си бях занесъл грес и ги карах да топят метчика в нея 
  бая стружки полепнаха по него, което не полепна през ауспуха.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 
Коментар