За пробиването на колекторите, ми казаха откровено, че не се свалят. Изсмукват се струшките по време на пробиването. При това положение, мисля че няма проблем. Ще видим кво ще излезне, но от сервиза има и много доволни хора. То е ясно, че на 100% няма да ми угодят, защото всеки си има виждане, но в крайна сметка сме хора и най-важното е да сме здрави, честни, усмихнати и трудолюбиви.
Това е пълна лъжа!Могат да изсмучат,стружките които се отделят отвън.Отвътре забрави!Занимавам се с процесите на механично обработване на металите вече 12 години(машинен инженер съм),5 години съм бил технически контрол в механичен цех,където основно се пробива и резбонарязва и ще ти кажа че и при двата процеса и особено при резбонарязването на светли отвори,основното количество стружки се отделя вътре в отвора.От постовете ти съм останал с впечатлението че и ти си с техническа грамотност над средната и не вярвам да вярваш в тези врели-некипели,майсторски опашати и мазни лъжи.Стружките ще си ги изгориш в цилиндрите!Съжалявам за многословието,ама направо побеснявам като чуя тези мастори да лъжат и мажат нагло.Напоследък съм им събрал много.
За пробиването на колекторите, ми казаха откровено, че не се свалят. Изсмукват се струшките по време на пробиването. При това положение, мисля че няма проблем. Ще видим кво ще излезне, но от сервиза има и много доволни хора. То е ясно, че на 100% няма да ми угодят, защото всеки си има виждане, но в крайна сметка сме хора и най-важното е да сме здрави, честни, усмихнати и трудолюбиви.
Това е пълна лъжа!Могат да изсмучат,стружките които се отделят отвън.Отвътре забрави!Занимавам се с процесите на механично обработване на металите вече 12 години(машинен инженер съм),5 години съм бил технически контрол в механичен цех,където основно се пробива и резбонарязва и ще ти кажа че и при двата процеса и особено при резбонарязването на светли отвори,основното количество стружки се отделя вътре в отвора.От постовете ти съм останал с впечатлението че и ти си с техническа грамотност над средната и не вярвам да вярваш в тези врели-некипели,майсторски опашати и мазни лъжи.Стружките ще си ги изгориш в цилиндрите!Съжалявам за многословието,ама направо побеснявам като чуя тези мастори да лъжат и мажат нагло.Напоследък съм им събрал много.
Така е, напълно съм съгласен. За съжаление е така. Ясно ми е и това, което казваш. Поставено е вече, видимо проблеми няма пък ще видим.
Ако има проблем с адаптацията ще разбереш като я покараш на дълъг път. Като минеш на бензин след продължително каране на газ драпа и не набира... Обикновенно защото ламбдата примерно подава че сместа е бедна/богата и компютъра съответно увеличава/намаля времето на дюзите, пък то полза никва Някои ЕКУ са способни на чудеса в опитите да докарат сместа... не в добрия смисъл на думата Разкачането на батерията даже само за секунда решава проблема.При 1.2 8V по-скоро няма проблеми.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
при проблем с адаптацията при палене на студен мотор има проблемиколата пали, но след това започва едно чудене...глъхнне, все едно работи на 3 цилиндъра
За пробиването на колекторите, ми казаха откровено, че не се свалят. Изсмукват се струшките по време на пробиването. При това положение, мисля че няма проблем. Ще видим кво ще излезне, но от сервиза има и много доволни хора. То е ясно, че на 100% няма да ми угодят, защото всеки си има виждане, но в крайна сметка сме хора и най-важното е да сме здрави, честни, усмихнати и трудолюбиви.
Това е пълна лъжа!Могат да изсмучат,стружките които се отделят отвън.Отвътре забрави!Занимавам се с процесите на механично обработване на металите вече 12 години(машинен инженер съм),5 години съм бил технически контрол в механичен цех,където основно се пробива и резбонарязва и ще ти кажа че и при двата процеса и особено при резбонарязването на светли отвори,основното количество стружки се отделя вътре в отвора.От постовете ти съм останал с впечатлението че и ти си с техническа грамотност над средната и не вярвам да вярваш в тези врели-некипели,майсторски опашати и мазни лъжи.Стружките ще си ги изгориш в цилиндрите!Съжалявам за многословието,ама направо побеснявам като чуя тези мастори да лъжат и мажат нагло.Напоследък съм им събрал много.
Аз стружките ги издухвам навън без да свалям колектора.Нито една стружка не пада вътре!
Честито и добре дошъл в клуба на газифицираните. Много безпроблемни и евтини километри!Сега за да не отварям нова тема искам да попитам колегата ланди дали подвеждат газта със силиконов шлаух в смукателните колектори,при техните монтажи?Гледам в инструкцията на Виале това е дадено да бъде направено.
Данчо забравих да ти кажа, не оставяи бензина да се задържа много в резервоара, аз сипвам по 20 лева и гледам за около 2 макс 3 месеца да ги изгоря. Сега зимата ще поработва повече на бенз ама лятото ако ти прехвърля на газ на 40 градуса ще го прави много бързо и бензина се застоява. Лятно време след дълъг път аз правя един съвет даден ми от Дидо, последните 3-4-5км си ги довършвам на бензин. По време на самия път някои път също минавам на бензин за 3-4 км. Задържи ли се дълго време бензва в резерва почва да се отразява кофти на паленето на фиатките. Сев вече например пали с 100 октанов и не е споделил да има проблем от как смени октана на бензина.п.п. Дидо за кви шлаухки става дума На моята като навиваха резбите в колектора си бях занесъл грес и ги карах да топят метчика в нея бая стружки полепнаха по него, което не полепна през ауспуха.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Данчо забравих да ти кажа, не оставяи бензина да се задържа много в резервоара, аз сипвам по 20 лева и гледам за около 2 макс 3 месеца да ги изгоря. Сега зимата ще поработва повече на бенз ама лятото ако ти прехвърля на газ на 40 градуса ще го прави много бързо и бензина се застоява. Лятно време след дълъг път аз правя един съвет даден ми от Дидо, последните 3-4-5км си ги довършвам на бензин. По време на самия път някои път също минавам на бензин за 3-4 км. Задържи ли се дълго време бензва в резерва почва да се отразява кофти на паленето на фиатките. Сев вече например пали с 100 октанов и не е споделил да има проблем от как смени октана на бензина.п.п. Дидо за кви шлаухки става дума На моята като навиваха резбите в колектора си бях занесъл грес и ги карах да топят метчика в нея бая стружки полепнаха по него, което не полепна през ауспуха.
ОК! Така или иначе вече ще се сипва само 100 октана. Бензин 95 е пълна мизерия.
при проблем с адаптацията при палене на студен мотор има проблемиколата пали, но след това започва едно чудене...глъхнне, все едно работи на 3 цилиндъра
Точно това ми бе обяснено, че няма да се случва. Но ще видим.
Коментар