Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

неоткриваемо тресене на двг.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Честно казано, не е задължително да го хванат. Гадното е, че всички мислят ЕКУ-то в колата за съвършенния компютър, и щом той не съобщава за грешка, всичко трябва да е О’К. По някога много се смея, когато и температурата на ДВГ гледат на диагностика, вместо да боднат един термометър на мястото на дачтчика. Това какви команди команди подава ЕКУ и какво действително прави инжектора, са различни неща, но понеже компа не го "вижда" майстора казва "Огън е, бачка перфектно". Е, да ама не :D Трябва ти майстор, който да "чува" проблема, не само да се оглежда за него като глух петел.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      Dido_Lyubenov написа:
      Честно казано, не е задължително да го хванат. Гадното е, че всички мислят ЕКУ-то в колата за съвършенния компютър, и щом той не съобщава за грешка, всичко трябва да е О’К. По някога много се смея, когато и температурата на ДВГ гледат на диагностика, вместо да боднат един термометър на мястото на дачтчика. Това какви команди команди подава ЕКУ и какво действително прави инжектора, са различни неща, но понеже компа не го "вижда" майстора казва "Огън е, бачка перфектно". Е, да ама не :D Трябва ти майстор, който да "чува" проблема, не само да се оглежда за него като глух петел.
      Много се извинявам ама аз не мисля да ставам финансов благодетел на всичко което се нарича майстор или сервиз. Една проста сметка по метода проба -грешка : 5 различни сервиза -5 предположения и нито 1 конкретна и обуснована с доводи причина за проблема .Зарадаи тези 5 предположения (имало вероятност да е от там) свалих скорости и смених съединител(ненужно според мен) трябваше и тампоните да сменя всичките щото били здрави ама имало шанс да са омекнали (надали) , искаха и свещи да сменя (щото на някой си не му вдъхвали доверие) и така на татък и т.н драсни чертата и после ме питай дали пак ще отида и ще сменя нещо защото някой си измислен майстор е казал че може и от това да е. смених само съединитела щото ми излиза прекалено скъпо да смъкна скорости и да не обслужа съединителя.Да не споменавам колко пъти разколачваха двигателя и напъваха не там където е необходимо и за какво??5 сервиза x 40лв за диагностика (не става въпрос само комп.)-= 200 .п.с Явно проблема е в това че не съм попаднал на човек който да чува проблемите.
      weekend hlx 2.0 20v

      Коментар


        тука си прав много , както му се вика чепатите работи са най скъпи аз си признавам нямам си представа от какво може да се клати така
        Power Under Pressure

        Коментар


          Абе явно проблема ти е много необичаен, а окровено казано, караш ме да съжалявам, че бях от хората които те посъветваха да свлиш скоростна кутия за ревизия на съединитела. Описанието че проблема се е появил след като си вкрал на скорост с почти ненатиснат съединител, ме насочи към демпферен механизъм или нещо по махосика и дисковете на съединитела. Направи дно клипче с качествен звук, да пробваме да разерем нещо от него. При всички тези диагностики по сервизите, някой провери ли как е зацепването на ангренажния ремък, но не на компютър, а с оглед, да провери белезите дали са по местата си ? Има много малка вероятност да е прескочил някой зъб, но не е излкючено да се е случило. Не вземай всичко което четеш тук за чиста монета, по описание на някакъв проблем, никой не е в състояние да ти каже от какво точно се получава. Само гадаем и предполагаме, иска се малко и ти да можеш да отсееш информацията, преди да предприемеш смяна на нещо, особено ако е скъпо.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            Dido_Lyubenov написа:
            Абе явно проблема ти е много необичаен, а окровено казано, караш ме да съжалявам, че бях от хората които те посъветваха да свлиш скоростна кутия за ревизия на съединитела. Описанието че проблема се е появил след като си вкрал на скорост с почти ненатиснат съединител, ме насочи към демпферен механизъм или нещо по махосика и дисковете на съединитела. Направи дно клипче с качествен звук, да пробваме да разерем нещо от него. При всички тези диагностики по сервизите, някой провери ли как е зацепването на ангренажния ремък, но не на компютър, а с оглед, да провери белезите дали са по местата си ? Има много малка вероятност да е прескочил някой зъб, но не е излкючено да се е случило. Не вземай всичко което четеш тук за чиста монета, по описание на някакъв проблем, никой не е в състояние да ти каже от какво точно се получава. Само гадаем и предполагаме, иска се малко и ти да можеш да отсееш информацията, преди да предприемеш смяна на нещо, особено ако е скъпо.
            Как се проверя компютърно зацепването?
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              dudulia написа:
              Dido_Lyubenov написа:
              Абе явно проблема ти е много необичаен, а окровено казано, караш ме да съжалявам, че бях от хората които те посъветваха да свлиш скоростна кутия за ревизия на съединитела. Описанието че проблема се е появил след като си вкрал на скорост с почти ненатиснат съединител, ме насочи към демпферен механизъм или нещо по махосика и дисковете на съединитела. Направи дно клипче с качествен звук, да пробваме да разерем нещо от него. При всички тези диагностики по сервизите, някой провери ли как е зацепването на ангренажния ремък, но не на компютър, а с оглед, да провери белезите дали са по местата си ? Има много малка вероятност да е прескочил някой зъб, но не е излкючено да се е случило. Не вземай всичко което четеш тук за чиста монета, по описание на някакъв проблем, никой не е в състояние да ти каже от какво точно се получава. Само гадаем и предполагаме, иска се малко и ти да можеш да отсееш информацията, преди да предприемеш смяна на нещо, особено ако е скъпо.
              Как се проверя компютърно зацепването?
              когато светне датчика на разпределителния вал аз друго не се сещам компютърно
              Power Under Pressure

              Коментар


                Ами чувал съм изказвания, от хора посещавали сервизи, че като му гледали на някой си колата на компютъра, и му казали че има един или два зъба изместване на ангренажа ... Знам ли :D На бившия ми шеф за Форд Ескорт му казаха такава щуротия, после и за едното Пежо, то пък дето няма електроника по помпата - 1,9Д с помпа Бош - абсолючтно механична, само пуск/стоп клапана ползва ток ... Специалисти много.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  Щом е толкова неоткриваемо това тресене, свиквай с него и си карай, щом не ти се дават повече пари.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    muns61 написа:
                    Щом е толкова неоткриваемо това тресене, свиквай с него и си карай, щом не ти се дават повече пари.
                    щом не ми се дават пари ??? пари се дават за извършена деиност в случая отиваш с конкретен проблем и искаш установяването му (диагнностика-дали с компютър или с "уши" се тая) . при положение че не е извършено това за което съм отишъл за какви пари говорим и за какво да ходя още да набивам. Ти се изказваш едва ли не че карам развалина и да свиквам, ок така да е но не съм си спестил 1 лев по тая кола нито за обслужване нито за каквото и да е и когато и да е. Факта че си смених съединител само щото са били смъкнати скоростите и е по финансово изгодно трябва да ти говори че не си пестя парите по колата , но разбери че аз пари за ясновидство и гадателство от "майстори" повече няма да дам.
                    weekend hlx 2.0 20v

                    Коментар


                      Dido_Lyubenov написа:
                      Абе явно проблема ти е много необичаен, а окровено казано, караш ме да съжалявам, че бях от хората които те посъветваха да свлиш скоростна кутия за ревизия на съединитела. Описанието че проблема се е появил след като си вкрал на скорост с почти ненатиснат съединител, ме насочи към демпферен механизъм или нещо по махосика и дисковете на съединитела. Направи дно клипче с качествен звук, да пробваме да разерем нещо от него. При всички тези диагностики по сервизите, някой провери ли как е зацепването на ангренажния ремък, но не на компютър, а с оглед, да провери белезите дали са по местата си ? Има много малка вероятност да е прескочил някой зъб, но не е излкючено да се е случило. Не вземай всичко което четеш тук за чиста монета, по описание на някакъв проблем, никой не е в състояние да ти каже от какво точно се получава. Само гадаем и предполагаме, иска се малко и ти да можеш да отсееш информацията, преди да предприемеш смяна на нещо, особено ако е скъпо.
                      Колега няма за какво да съжаляваш ти си дал съвет а пък аз си отидох на сервиз и там казаха че е необходимо да я смъкнем скоростната кутия за да отхвърлим като вероятна причина съединителя (комплект) или маховика така че това че си изразил мнение може само да ме радва . относно зацепването провериха го с пети на разпр. валове мисля че го бях написал някъде назад в темата. и пак да кажа ремонтите по колата се правят след консултация(диагностика) в сервиз а не по мненията на хора от форума. Просто конкретните мнения биха помогнали с насоки за откриване на проблема . За 9 страници предположения и насоки мисля че темата се изчерпила вече , въпреки че причината за проблема остава неоткрита. От тук нататък каквото и да дискутираме според мен ще се повтаряме , в което не виждам смисъл. Надали някой ще седне да чете цялата тема от начало до край, да отсее проверените неща който съм описал и да провери мненията на колегите които са изказали, за да даде различно от това мнение
                      weekend hlx 2.0 20v

                      Коментар

                      Working...
                      X