mitaka_neikov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.9ЖТД срещу Астара и Кадет ХЕ, БМВ 328 и фиеста
Collapse
X
-
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
-
cveiba написа:Митак надявам се скоро да дойда и аз на чертата с 2256v и да ги накажа лошо теа астритчки дет ги имаме толкова за сила , че станаха банални вече . Аз си поръчах Гарет 2256 от продавалник от едно пишлеме от Шумен то ми испраща Гарет 2556 от БМВ и се налага да му я връщам . До седмица ако е рекъл господ ще съм на линията :DЗа тия подобрения с които съм аз с ХЕ-тата ми е най- интересно, въпреки че по- засилените ме бият.
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Много кефи темата !!! И искрено завиждам. Браво за старанието и модовете!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:Много кефи темата !!! И искрено завиждам. Браво за старанието и модовете!Карам с оригиналните помпа и кулер!
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
emzo написа:Турбо и дюзи ?Дюзи от ЖТД100 - ама там филма е голям при мен. Така и не попаднах на хубави
но пак добре върви колата. Исках уж да мина тънко но... Евтиното излиза скъпо доста често!!! Трябваше още в началото да дам повече пари за едни хубави от ЖТД115
Преправен изпускателен колектор за да пасне на фланеца на турбото, че е по- голям.Генерация - почва на Ф55 до картера и после Ф60 с един резонатор и едно крайно гърне.Няколко маслоустойчиви мъркуча от магазин за камиони
Ремап след всичко.Краен резултат - около 170 коня според мен
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Скоро се пусках 328-ца купе - взема ми старта заради задното, прави 2 коли и после вървим успоредно до 160, като сложа V-та увяхвам. На летящ старт от ІІ-ра, тръгвам и му дърпам с половин кола до около 120, после ме изравнява и вървим така до 160, после пак същия филм - нагоре се отдалечава доста. Проблемът идва явно от по-дългата V-та, докато той получава в този момент максималната мощност на ІV-та, а при него V-та е директна. Освен това 328-цата е над 200 коня (!!!) само на документи е 193 (с 1 повече от 325, което е смешно), вероятно е към 210, но не съм сигурен.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
mitaka_neikov с какъв съединител си? Защото преди да подменя стандартния с такъв от ХГТ, демпферният много здраво буксуваше ... дори на трета предавка! Сега нямам проблем, но и мощността ми е далеч от тая, която афишираш ти.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
D. Stanev написа:Скоро се пусках 328-ца купе - взема ми старта заради задното, прави 2 коли и после вървим успоредно до 160, като сложа V-та увяхвам. На летящ старт от ІІ-ра, тръгвам и му дърпам с половин кола до около 120, после ме изравнява и вървим така до 160, после пак същия филм - нагоре се отдалечава доста. Проблемът идва явно от по-дългата V-та, докато той получава в този момент максималната мощност на ІV-та, а при него V-та е директна. Освен това 328-цата е над 200 коня (!!!) само на документи е 193 (с 1 повече от 325, което е смешно), вероятно е към 210, но не съм сигурен.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Jimy написа:mitaka_neikov с какъв съединител си? Защото преди да подменя стандартния с такъв от ХГТ, демпферният много здраво буксуваше ... дори на трета предавка! Сега нямам проблем, но и мощността ми е далеч от тая, която афишираш ти.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Колега Stanev, това с либра 2.4 150 + чип ли е?Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
D. Stanev написа:Скоро се пусках 328-ца купе - взема ми старта заради задното, прави 2 коли и после вървим успоредно до 160, като сложа V-та увяхвам. На летящ старт от ІІ-ра, тръгвам и му дърпам с половин кола до около 120, после ме изравнява и вървим така до 160, после пак същия филм - нагоре се отдалечава доста. Проблемът идва явно от по-дългата V-та, докато той получава в този момент максималната мощност на ІV-та, а при него V-та е директна. Освен това 328-цата е над 200 коня (!!!) само на документи е 193 (с 1 повече от 325, което е смешно), вероятно е към 210, но не съм сигурен.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
D. Stanev написа:Колата е 140 коня варианта с мод от Ники от Горна Оряховица от алфа форума (O.E.Motorsport), но не знам на какви коне е. Този сетъп е максимума за съединителя, с по-назобан вариант върви повече, но до ІІІ-та - нагоре почва да буксува още от 2500 оборота. Летящият старт беше от 40 и от 50 на втора, и в двата случая тръгвам преди него.Гадно е това със съединителя, чак се чудя че буксува, а не тресе от маховика. Заради него почваш да намаляш максималния въртящия момент и да го изтегляш във високите обороти
При фиата с бензиновия съединител се решава този пролем.
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
BUMAR написа:трябват му още Nm,конете си ги бива.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар