Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой е вашият мобилен оператор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Аз гласувах за Глобул,защото имам картата по-отдавна,но имам и карта на мтел.
    Fiat Marea 1.8 16v HLX
    Hyundai Terracan 2.9 CRDI

    Коментар


      #32
      vital написа:
      Тва им е работата Повечето хора са "овци". Като си плащам понякога в офисите на операторите и слушам колко лесно се връзват хората... После се оплакват от високи сметки...Или пък класиката за огромните сметки в чужбина... Задължително се обаждам предния ден на оператор да ми подбере най-подходящия план за съответната държава(ако е извън ЕС). После като се върнем, пищят... Викам що не се обадихте... Ми не ми се занимаваше... Като не ти се занимава, плащай си... Това е и с избора на план като цяло. Един път в годината или един път на две години ако не може да отделиш 5мин да си прегледаш разговорите и какви планове има...
      Работата е да ми предложат и като каже "не" да не ми предлагат още няколко пъти и поведението им да граничи с изнудване.
      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

      Коментар


        #33
        Иска ни се да е така, но точно затова ги наемат.

        Коментар


          #34
          1. Глобул2. МтелГлас за глобул
          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
          Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

          Коментар


            #35
            ele написа:
            vital написа:
            Тва им е работата Повечето хора са "овци". Като си плащам понякога в офисите на операторите и слушам колко лесно се връзват хората... После се оплакват от високи сметки...Или пък класиката за огромните сметки в чужбина... Задължително се обаждам предния ден на оператор да ми подбере най-подходящия план за съответната държава(ако е извън ЕС). После като се върнем, пищят... Викам що не се обадихте... Ми не ми се занимаваше... Като не ти се занимава, плащай си... Това е и с избора на план като цяло. Един път в годината или един път на две години ако не може да отделиш 5мин да си прегледаш разговорите и какви планове има...
            Работата е да ми предложат и като каже "не" да не ми предлагат още няколко пъти и поведението им да граничи с изнудване.
            То там е работата, че служителите на дадения оператор в повечето случаи са търговско неориентирани . Не трябва да задават затворени въпроси,т.е въпроси с които аз мога да отговоря НЕ или Да,защото така разговора приключва в моя полза. Най-лошото е че привикнахме много към мобилните телефони и се поддаваме на изнудване заради това!!!!

            Коментар


              #36
              VIT написа:
              ele написа:
              vital написа:
              Тва им е работата Повечето хора са "овци". Като си плащам понякога в офисите на операторите и слушам колко лесно се връзват хората... После се оплакват от високи сметки...Или пък класиката за огромните сметки в чужбина... Задължително се обаждам предния ден на оператор да ми подбере най-подходящия план за съответната държава(ако е извън ЕС). После като се върнем, пищят... Викам що не се обадихте... Ми не ми се занимаваше... Като не ти се занимава, плащай си... Това е и с избора на план като цяло. Един път в годината или един път на две години ако не може да отделиш 5мин да си прегледаш разговорите и какви планове има...
              Работата е да ми предложат и като каже "не" да не ми предлагат още няколко пъти и поведението им да граничи с изнудване.
              То там е работата, че служителите на дадения оператор в повечето случаи са търговско неориентирани . Не трябва да задават затворени въпроси,т.е въпроси с които аз мога да отговоря НЕ или Да,защото така разговора приключва в моя полза. Най-лошото е че привикнахме много към мобилните телефони и се поддаваме на изнудване заради това!!!!
              А бе привикнали сме. Привикнали са тези, които не го ползват като служебен, а отначало, когато беше гъзария и се изтъкваха с телефона - виж ме кой съм и колко мога да си позволя да говоря.Аз лично имам служебен телефон с неограничени разговори. Буквално неограничени. Е, има някакъв лимит, ама никой до сега не го е стигал и не се знае колко е. Накрая я имам 50 минути лични разговори за месец, я не. Телефона за мен е нещо да звъннеш на някой, да се разберете нещо конкретно. Не мога да стоя и да си говоря с някой по телефона за времето и за протестите да речем.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #37
                М-тел от както имам телефон(12-13г) и още съм доволен
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #38
                  BO написа:
                  VIT написа:
                  ele написа:
                  vital написа:
                  Тва им е работата Повечето хора са "овци". Като си плащам понякога в офисите на операторите и слушам колко лесно се връзват хората... После се оплакват от високи сметки...Или пък класиката за огромните сметки в чужбина... Задължително се обаждам предния ден на оператор да ми подбере най-подходящия план за съответната държава(ако е извън ЕС). После като се върнем, пищят... Викам що не се обадихте... Ми не ми се занимаваше... Като не ти се занимава, плащай си... Това е и с избора на план като цяло. Един път в годината или един път на две години ако не може да отделиш 5мин да си прегледаш разговорите и какви планове има...
                  Работата е да ми предложат и като каже "не" да не ми предлагат още няколко пъти и поведението им да граничи с изнудване.
                  То там е работата, че служителите на дадения оператор в повечето случаи са търговско неориентирани . Не трябва да задават затворени въпроси,т.е въпроси с които аз мога да отговоря НЕ или Да,защото така разговора приключва в моя полза. Най-лошото е че привикнахме много към мобилните телефони и се поддаваме на изнудване заради това!!!!
                  А бе привикнали сме. Привикнали са тези, които не го ползват като служебен, а отначало, когато беше гъзария и се изтъкваха с телефона - виж ме кой съм и колко мога да си позволя да говоря.Аз лично имам служебен телефон с неограничени разговори. Буквално неограничени. Е, има някакъв лимит, ама никой до сега не го е стигал и не се знае колко е. Накрая я имам 50 минути лични разговори за месец, я не. Телефона за мен е нещо да звъннеш на някой, да се разберете нещо конкретно. Не мога да стоя и да си говоря с някой по телефона за времето и за протестите да речем.
                  Абсолютно и аз с телефон на фирма и въпреки многото минути я говоря по 50-60 я не.Също не обичам да се обяснявам по телефона.Губене на време.Кратко,точно и ясно чао довиждане лека нощ приятни сънища и те така.Номера ми е червендалест,прехвърлен към зелените ама не намирам разлика освен в по-слабия в пъти мобилен нет на максималната им така наречена скорост.
                  FIAT BRAVO 1.6
                  FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                  LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                  Коментар


                    #39
                    Почнах с глобул ,сега ми се наложи да взема и вивакомска ,но глас за глобул.Гледам да си плащам онлайн ,че и мен ме дразнят с техните глупости - имам още почти година докато ми изтече договора тия ме офертират с некви глупости пак.Иначе от поне 2-3години плановете повечето дето ги предлагат са почти еднакви на еднаква цена и при трите оператора.Аз съм на глобул и за 25лв са ми 1500мин в глобул с 1500 смс пак в глобул 30 към другите и 500мбВиваком имат същата за същите пари.Макар ,че с последните договори дето изкараха може и да има разлики.
                    Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                    Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                    Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                    Коментар


                      #40
                      Почти са същите. Разлики има в детайлите. Заради които и си преместих номерата в друг оператор. Например огромен процент отстъпка за международни разговори. А и т.нар акаунт мениджър живее точно срещу нас, а не като при предишната в бившия ми оператор, дето я чакам 1 път в седмицата да дойде от Благоевград до Кюстендил и ми отговаря след 4-5дни на имейлите :D

                      Коментар


                        #41
                        Глобул.
                        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                        Коментар


                          #42
                          Аз имам 2 карти в Боб, една в Глобул, една в М-тел и още една служебна в М-тел. От Боб засега съм най-доволна/ прехвърлих си м-телски и вивателски номер към тях/

                          Коментар


                            #43
                            Основният ми е Глобул. Имам и на МТЕЛ
                            първият ми автомобил беше ЖИГУЛИ
                            Lancia Kappa 2.020v 155 H.P
                            Велико Търново/ Горна Оряховица там ми е корена

                            Коментар


                              #44
                              Аз от мноооого време съм на Мтел, не съм доволен, но поне вече им научих мизериите и знам как да се оправям с тях! А и всичките ми приятели са на Мтел, но занимавайки се с телекомуникации имам наблюдения, че БТК си държат най-добри цени за мобилни и в тяхната мрежа и извън нея! До този месец ползвах и 50 Mbit интернет в къщи от Мтел, но нещо не им е добра офертата в момента и се отказах от услугите - този месец ще вкарвам Net1, дано не направих грешка! Но за 22лв на месец 110 канала и 45 Mbit си е оферта, още повече, че имат допълнителни отстъпки ако платиш 3 сметки вземаш 4, ако поканиш приятел - 1 месец безплатен за теб и за него....Оферта си е!
                              Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

                              Коментар


                                #45
                                В тема за мобилен оператор разказваш за офертата за телевизия и интернет на някаква фирма, която няма нищо общо с мобилните услуги. На мен ми изглежда като реклама, но може и да си въобразявам. Затова - ето ти малко факти. Ти си краен клиент и не те вълнува, но все пак:- цифровата им телевизия е отключена. Замисли се защо.- липсват сериозни канали като HBO, Cinemax, а пакетът с научно-популярни е силно ограничен - по същата причина.- обещават нереални промоции, само и само да станеш клиент. Така подбиват цените (дъмпинг) на услугата и задушават по-малките оператори - пример за бизнес, ама по-български.Както казах - ти си краен клиент и не те интересуват такива неща, но при Нет 1 можеш да си пиратстваш на воля и никой няма да те пипне, освен ако твой комшия не се обади за проблем в сигнала, макар че и тогава не е сигурно дали ще те хванат. Но ако знаеш как да пиратстваш - ще си на безсрочен и безплатен договор.

                                Коментар

                                Working...
                                X