ls1 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за VW Bora 4*4 или друга семейна кола?
Collapse
X
-
Това е мнението на много майстори, не само на твоя
Майсторите на френски/италиански автомобили пък плюят другите майстори, защото вече са свикнали на инженерното недомислие и работата им е по-лесна.Реално, там където си ремонтирам аз колите, майстора е точно от гореописания тип - най-трудни за работа са френските и японските автомобили, при които разглабяш, разглабяш, разглабяш и пак не можеш нормално да смениш частта; след това са италианските автомобили, при които разглабяш, разглабяш, разглабяш и все пак сменяш нормално частта; най-добре са немските автомобили, при които е помислено за ремонтирането и се работи значително по-лесно.Проблема конкретно на тия автомобили е, че са мислени на парче - минава от някъде единичен канал за кабел, после се оказва, че там трябва да мине още един кабел, но не се събира в същия канал, за това отгоре се слага нов за новия кабел, вместо да се смени съществуващия канал с по-голям. Така за да стигнеш до долните кабели, трябва да разглобяваш двойно повече.Не знам дали примера е много правилен, но се надявам, че ме разбрахте
Друг пример бих дал с рейката на 156 - сваля се моста и отнема поне час
На Е-класа сам човек сваля рейката за 20мин.Или например алтернатора на Гранде Пунто се сваля, като се откача компресора на климатика!!! източваш фреона, откачаш компресора, сваляш алтернатора и обратно качваш новия, закачаш компресора, пълниш с фреон
Бавно, трудно и скъпо! Защо? -Защото е заврян при макя си!
-
за тия пари и изисквания ,и качество и вървеж нека не те плаши 90-те коня :D ако намериш 1,9 с повече магарета по-добре http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ateCarтова ти е автомобила ,пък живот и здраве след 2 години една RS и готово .фиатче Браво 2.0
Коментар
-
тая баш 8,5 ше излезне с всичко :D плюс тва е за пример с едно цъкване на сайта .А шкода иначе казано ,цена качество няма кой да ги бие ,като изключим хюндай ама е по сложно там .Колегата иска безпроблема ,евтина за потдръжка кола ,маздите към които се е ориентирал хич не са такива .фиатче Браво 2.0
Коментар
-
http://www.cars.bg/u897216Ето му на колегата за 7 кила и половина автомобил.Останалото е бошлаф
Коментар
-
Humppa
Благодаря на колегите за новите предложения
Щкодичките съм ги заглеждал, но само до там, не знам защо не ги търсих повечко. А тези мерцедеси, хич не ми харесват, особено интериора - ужас. Все едно някой несръчен ги е правил в час по трудово... А поддръжка на мерцедес и цените на частите
Коментар
-
Мда, една колежка кара дизелова Шкода.Преди две седмици сутринта гледам се опитва да си вдигне чистачките - Да и били като "римайндър".Питам за какво да и напомня?Да долеела масло...Е как ще доливаш, тя колата на 4 години?!?!?Отговаря ми - Този двигател е така, не му се сменя масло на интервал, а му се долива по малкоtomazo написа:тая баш 8,5 ше излезне с всичко :D плюс тва е за пример с едно цъкване на сайта .А шкода иначе казано ,цена качество няма кой да ги бие ,като изключим хюндай ама е по сложно там .Колегата иска безпроблема ,евтина за потдръжка кола ,маздите към които се е ориентирал хич не са такива .
Един друг познат се на@ква от кеф на "новата" Шкода. Била невероятна, съвсем като Ауди. И за 40 бона си получавал нещо като за 80 бона.Не му увира главата, че всъшност с Ауди за 80 бона получава нещо като за 40 000
Никога не съм разбирал темите за съвети при избора на кола, само искам да пожелая на колегата каквото и да избере да му се кефи!
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Някой може ли да изкаже мнение за поддръжката на Мерцедеса от предложението на PASSARELLA ?"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар