Франсетата не ги правят хубави дизелите? Например 1,5 го хвалят по форумите...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за VW Bora 4*4 или друга семейна кола?
Collapse
X
-
Humppa -
И аз така. Приятел с Лагуна 2, 1.9 dCi. Първо турбината смени, която е консуматив там, после основен ремонт. От този дизел на Рено недоволните не са малко.emzo написа:Лично аз никога няма да си купя dci
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
HDI го хвалят много, аз затова такъв взех, засега няма ядки ама ще видим. Имам приятел с 2.0 HDI, който от 3 години редовно го кара на 4К оборота. Грешка нямаHumppa написа:Франсетата не ги правят хубави дизелите? Например 1,5 го хвалят по форумите...
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Братчед, не се изхвърляй толкоз.Карам служебен Мерцедес, който посещава сервиза по-често, отколкото всички останали коли до които съм се докосвал. Да не говорим какво дърво е вътре. То бива бива, ама никакъв и намек за дизайн няма в това...нещо. При това е купен от БалканСтар, чисто нов, не е каран навън и цялата му история ми е пред очите. Не знам защо, но като му се кача, винаги го асоциирам с учебния ЗИЛ, който карах едно време.А на Капата за 1 година минах 45 хил. км без да пипам нищо по нея. Ама нищо. Само 2 тампона отзад по 8 лв съм сменил и един реглаж на задницата за 20 лв. Туй то. Преди това Дедрата я карах 4 години без да разбере какво е това сервиз. Единствено консумативи съм сменял.PASSARELLA написа:Значи стоиш и гледаш сега мненията и разбираш кой се е докосвал до Мерцедес и кой не.Аз от 3 години, освен масло филтри и бензин - разходи нямам. Цените на частите са по-евтини от на Мареа и Алфа 166. Като Бонус - поддържан екземпляр - няма кога да го строши.Да не говорим, че 270 дизел е един от много добрите мотори на Мерцедес. Нещо повече - сложено за една година време, ако един Мерцедес излезе по-скъп за поддръжка от който и да е италиански автомобил на същите години, аз съм готов да му възстановя разходите на Хумпа по поддръжка - нотариално ще се подпиша.tyson написа:Някой може ли да изкаже мнение за поддръжката на Мерцедеса от предложението на PASSARELLA ?
Коментар
-
нищо не си пипал ама и тропа като за последно.Има хора, които карат нищо не пипат и колите им са пред разпадане, има хора , които при най-малкото тропане - сменят, квото трябва.По нашите пътища - 2 и повече години нищо не съм пипал = кошница отвсякъде !Да не говорим, че има хора по 20 000км масло не сменят
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
1 година. Иначе какво излиза сега - на Мецедес дизела не става, френските са калпави, маздите били проблемни, TDi и той се чупел, дори митичния жетеде имал кусури. Явно не е до страната производител, ами като цяло дизела си е един голям проблемemzo написа:По нашите пътища - 2 и повече години нищо не съм пипал = кошница отвсякъде !
Коментар
-
Ами то затова има форуми. Аз с цел да не съм фанатичен в избора си отново на Либра, реших да направя обективен и информиран избор - посветих няколко дена на детайлен преглед на форумите на различните марки. Гледах дизелови автомобили от среден клас - започнах от японските... бая ровене и четене падна, придружено с установяване на ужасяващи, неизвестни за мен до този момент факти свързани с често срещани проблеми и дефекти и... умопомрачителни цени на части и ремонти... Накрая стигнах до извода, че по-добре познатото "зло", отколкото скок в бездната на неизвестността. Каквато и кола да се вземе ще има разходи по нея (в зависимост от претенциозността на собственика) да се приведе в състояние гарантиращо надеждност и комфорт. На мен тови ми струваше доста скъпо (полуоски и съединител + стандартното обслужване = 2000 лева), но пък за сметка на това абсолютно безпроблемни 53000 км за 14 месеца, с основа за още поне толкова без да се бара нещо съществено. Състоянието на автомобила е функция от поддръжката, състоянието на пътищата и качествата на водача.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Аааааааааа, не така - оплюхме конкретни модели и конкретни дизелови модификации, а не дизеловите автомобили изцялоdikanio написа:1 година. Иначе какво излиза сега - на Мецедес дизела не става, френските са калпави, маздите били проблемни, TDi и той се чупел, дори митичния жетеде имал кусури. Явно не е до страната производител, ами като цяло дизела си е един голям проблемemzo написа:По нашите пътища - 2 и повече години нищо не съм пипал = кошница отвсякъде !
И все пак, мисля, че Мазда не е най-сполучливия избор - то си е Форд, като Волво и Ягуар
От Японските май най-добре СУБАРУ! Поддръжката не е много по-скъпа от МазНа, има 4х4 и не се среща на всеки светофар
Коментар
-
Не, изводът май е друг - опитваме се да таковаме дявола във въздуха.Да купим кола на 7-8 години и тя да е по-добра отколкото като излезе от заводаdikanio написа:Иначе какво излиза сега - на Мецедес дизела не става, френските са калпави, маздите били проблемни, TDi и той се чупел, дори митичния жетеде имал кусури. Явно не е до страната производител, ами като цяло дизела си е един голям проблем
като това разбира се ни струва съвсем малко, по възможност нищо.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар