Днес ми влезна една муха в главата:http://www.cars.bg/u717823Някакви отзиви? Този двигател PD ли е? От тази година предполагам да... Колата на снимки изглежда прилично... Някакви идеи какава е поддръжката, окачването и т.н. Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за VW Bora 4*4 или друга семейна кола?
Collapse
X
-
HumppaЕтикети: –
-
PD e двигателя. Доста е приятен. Единственото скъпо е маховика и съединителя, но то при всички дизели си е болка. Виж дали маслото не мерише на нафта.За окачването - елеметарно е. Със стоманени носачи - сменят се отделно тампоните и шарнира. Като цени за окачването бих казал че е евтино и доста здраво.Смяната на ангренажния комплект и водната помпа при мен е около 350-400лв с работата. 4x4-то ти е Халдекс, тоест не е перманентно 4x4, а само когато някое от колелата загуби сцепление прехвърля въртящ момент към другата ос или другите колела.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
-
До колкото знам BORA е Джета 3. Слабите продажби под това име (Бора) доведоха до връщането на старото име Джета.Седан на базата на Голф във Фолксваген не е нещо ново. И името Джета е донякъде нова само за Европа, където ще замени Бора, но в Америка Бора нямаше, а и третата и четвъртата генерация на седана си бяха с името Джета.Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Humppa
Благодаря за отговорите. В събота ще я гледа приятел. Предстои ми да взема трудно решение. Повечко коментари ще са ми полезни.
Коментар
-
Защо да е трудно? Насочил си се към прекрасен автомобил. Стига да попаднеш на запазен екземпляр, какво има да му мислиш? А това 4x4 трябва ли ти или просто тази бора, която ще гледаш, е 4x4? Защото както знаеш, всяка допълнителна екстра е потенциален проблем. И естествено имай предвид, ако не си се возил в бора, че за пътниците отзад не е особено комфортно. Просто разстоянието до предните седалки е малко.Humppa написа:Благодаря за отговорите. В събота ще я гледа приятел. Предстои ми да взема трудно решение. Повечко коментари ще са ми полезни.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Защото вървежа е съвсем различен например. Точно това, че не е постоянно 4х4, а се включва при приплъзване оказва страхотно удоволствие в ежедневието. Бързо потегляне с максимално сцепление, газ в завоите... Трябва да се покара, за да се усети.Самата Бора си е хубав автомобил. За отзад в тоя клас не може да се очаква нещо повече. Не мисля, че в Астра или Фокус например да речем има повече място за краката.
Коментар
-
Ако тия дни имам възможност да направя снимки по светло, ще ти покажа как се разполагат в астра Г шофьор 1.82, който обича седалката му да е доста назад, и пътник 1.92, седнал удобно на задната седалка, без да опира краката си в шофьорската седалка. Астра е една съвсем обикновена бръмчалка, а както вече се убедих - и поддръжката й не е от най-евтините (комплект съединител на бензинова астра - 520 лв.). Не е кола, по която ще се вманиачиш, защото е наистина твърде обикновена, кола без дух. Но място за пътниците в купето-бол! За фокус, хм, вчера се возих като пътник във фокус седан, 2007 г., до София и обратно. Още ме болят коленете. Иначе ми харесва като кола. От трите коли - бора, фокус, астра, които са представители на компактния клас на VW, Ford, Opel, най-тясна за пътниците е именно бора. Въпреки това смятам, че е най-класният автомобил от трите изброени. Класирам ги точно в този ред: бора, фокус, астра.vital написа:...За отзад в тоя клас не може да се очаква нещо повече. Не мисля, че в Астра или Фокус например да речем има повече място за краката.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
За друсане, друса здраво. Един колега (висок 1.90+, понеже стана въпрос за място) имаше Бора седан, и колкото и да не е за вярване, и двамата се съгласихме, че Браво-то вози по-меко
За съжаление му я откраднаха, след това той си купи Корола (2.0 D-4D), а сега има Мазда 6 (пак дизел някакъв), но още не може да прежали Бора-та, като смята, че е най-добра от трите. Може би най-вече, защото беше с 6 скорости и с двигателя 1.9TDi дето е 130кс, изстрелва се от всякаква скорост и предавка, а гори под 5/100 извънградско. Мазда-та няма да я коментираме, защото е един клас нагоре от дискутираните коли. Корола-та го съсипа психически и най-вече финансово (никой друг мой познат не е попадал на такава трошка, италианските коли са еталон за надеждност в сравнение с нея :D ) и едвам се отърва от нея, даже почерпи за продажбата
Бора-та имаше една особеност, която ми се е набила в главата - изключително ниска е. Ако спътникът на шофьора е над 100кг, трябва да слиза, за да мине колата през някои легнали полицаи :D (съвсем сериозно)
Коментар
-
Още един недостатък на VW - крадат ги. Сигурно има защо. Извод: каското е задължително, ако си собственик на бора.dikanio написа:За друсане, друса здраво. Един колега (висок 1.90+, понеже стана въпрос за място) имаше Бора седан, и колкото и да не е за вярване, и двамата се съгласихме, че Браво-то вози по-меко
За съжаление му я откраднаха...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Humppa
Появи се друг кандидат: http://www.cars.bg/u905538Този модел на Пежо го харесвам по принцип. Добра визия вън и вътре. Жената много се кефи на стъкления покрив. Ако може нещо и за него да споделите. Наблизо ми е, може би в петък ще се разходим да я погледнем.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар