kiro_of_the_day написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Освежаващо боядисване, цена?
Collapse
X
-
Знам, съжалявам само, че последното изпълнение не го снимах. Диагоналите на колата бягат с 10мм и "майсторите" кривят пантите на предният капак, преместват калниците...... само и само автомобила да може да се продаде.Там където аз си правя автомобилите се мери с шублер и знам защо ще дам 150лв на детайл
Там не минава номера, че едновременно не можеш да я гледаш от двете страни за да намериш разлики.......А тях няма какво да ги цакам, те цакат такива като вас.Моята либра като я купуваш си я взех бита като войнишко канче. Нямаше място където да не е ужулена и натисната леко (без сериозни удари) но така си знам, че не е мърлявчена.
-
Immortal написа:И аз за това си мислех///// написа:Та какво имаме - едни пари ... (с които можеш да ни събереш целия форум и да ги изпием
)
ПиянИци нийедни!
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Аз знам че само това чакате. Апропо - алфата е обикновено черно, не е металик и не държа да бъде, затова цената на материалите е доста надолу. Това забравих да го спомена в началото.Immortal написа:И аз за това си мислех///// написа:Та какво имаме - едни пари ... (с които можеш да ни събереш целия форум и да ги изпием
)
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Яворе, всеки има собствена теза - за едни колата е средство за придвижване, за други е за фукане, за трети е да си прави кефа. Парите са си твои и ти си реши дали и какво да правиш с тях, не се влияй по хорските мнения. Аз моята кола я боядисах преди година и си правя всеки ден кефа като я карам. С подходящ лак проблемите с драскането почти се игнорират.Ето го резултата:
Коментар
-
Тия клошари с количките разказват играта на всичко, край което минат. Хеле па като ги дърпат между колите, винаги са за ритник.ls1 написа:... Жена ми паркира до офиса на пъпа на Варна и съм се отказал да броя по колата колко надрасквания и натисвания има. И то не по вина на жената, сигурен съм.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Днес случайно се срещнах с един пич, който знам че работи при един от елитните местни майстори в Хасково. Прости ходих до шефа ми и го видях човека да търка една А3 ка в собствения си гараж. Та се оказа че той си чуква частно в своодното си време. Ако можем да го наречем частно. Човека огледа колата и обяви цена 600лв с материалите, като ще я пръска в камерата там където работи. Той самия непредизвикано каза че не може в моя случай да се говори за цена на детайл, защото нещата стоят по друг начин. Наистина - ако е само един детаил за правене - вземал и той по стотина лева, но за цяла кола - тип таксиджийко боядисване - цената била това. Като договорката е за хубави материали - специално боята и лака - вероятно ще ги купи от шефа си - те имат смесител за бои. Реално каза че му трябва един уикенд за подготовка, в понеделник да я пръсне и в сряда да си я вззема. Което се покрива с моите представи. Само ми препоръча да изтърпя до напролет, в което е напълно прав. Тогава и джантите ще и направя.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Защото след зимата ще е по зле от сега. Тази цена е направо смешна и невъзможна според мен, освен ако материалите не са крадени. Просто знам доставните цени на много от материалите и от цялата работа ще остане едно нищо за него. Освен ако не я измие, матира със скочбрайт и боядиса. А след това гледката ще е такаваhttp://chaveto.snimka.bg/automobiles...28923399Под всяка снимка съм написал коментар за тези които не виждат забележките :DА ако искаш след две години да изглежда такаYavor написа:Само ми препоръча да изтърпя до напролет, в което е напълно прав. Тогава и джантите ще и направя.
си помисли добре.
Коментар
-
Горепосочената цена е възможна само при приятел бояджия, който почти няма да ти вземе пари за труд. Цената на материалите е малко по-ниска.Чаве, това което си постнал в линка е след боядисване ли, защото е адски зле!chaveto написа:Защото след зимата ще е по зле от сега. Тази цена е направо смешна и невъзможна според мен, освен ако материалите не са крадени. Просто знам доставните цени на много от материалите и от цялата работа ще остане едно нищо за него. Освен ако не я измие, матира със скочбрайт и боядиса. А след това гледката ще е такаваhttp://chaveto.snimka.bg/automobiles...28923399Под всяка снимка съм написал коментар за тези които не виждат забележките :DА ако искаш след две години да изглежда такаYavor написа:Само ми препоръча да изтърпя до напролет, в което е напълно прав. Тогава и джантите ще и направя.
си помисли добре.
Коментар
-
Човека си каза че за него ще останат не повече от 150лв, ама явно за 3-4 дни работа на него му стигат. А и материалите явно са му доста по евтино от магазинските цени. Всички знаем че майсторските отстъпки варират от 20 до 50% ама много радко са под 30% , което си е пълна изродщина на гърба на клиента. Не може да направиш ремонт с части за 500лв, за който фа вземеш от клиента 300 за труд и още 200 от отстъпката за частите. И после същия тоя майстор се възмущава че го лъжат с етикетите в магазините за някакви стотинки...Ама, така е, БГ...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Цена на съединител Valeo към краен клиент - 265лв. Цена на същия съединител към "майстор" - 185лв. Извинявай, но който майстор ти е приятел и те тачи - винаги ще ти даде отстъпката в името на цената за труда... Аз като поп си платих 265+150. Не се оплаквам, но бързах и нямах нерви да се занимавам с майстори-приятели... Прави си де.Yavor написа:Човека си каза че за него ще останат не повече от 150лв, ама явно за 3-4 дни работа на него му стигат. А и материалите явно са му доста по евтино от магазинските цени. Всички знаем че майсторските отстъпки варират от 20 до 50% ама много радко са под 30% , което си е пълна изродщина на гърба на клиента. Не може да направиш ремонт с части за 500лв, за който фа вземеш от клиента 300 за труд и още 200 от отстъпката за частите. И после същия тоя майстор се възмущава че го лъжат с етикетите в магазините за някакви стотинки...Ама, така е, БГ...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Това е след боядисване, а съм снимал една десета от забележките. А специално на този цвят си личи всичко, даже и базата ако е пръсната едро се вижда, докато при друг цвят е по трудно забележимо. В повечето случай смуква след 2-3месеца боята и тогава става всичко на контури и шкуркиAirfan написа:Чаве, това което си постнал в линка е след боядисване ли, защото е адски зле!
Човека е хвърлил пари на вятъра, сега отново ще му се наложи да дава и веднага влиза в сила, че евтиното накрая излиза скъпо.
Коментар
-
"Работата е не повече от 2 дни.... Значи излиза че тия мастори си слагат ебати надницата..."
Да бе 2-3 дена. Точно един приятел сега иска да си боядиса колата, един му казал, под 10 дена няма да е. За 1 ден може да я боядисат при производството, но стара кола, трябва да изправят ударени неща, да се маха ръжда (където има), старата боя и чак тогава да се боядисва.Времето ви е ограничено, така че не го губете, за да живеете нечий чужд живот
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар