и аз се насочвам към дневни на минимална мощност 15-20%ако има проблем с ченгетата (надявам се да няма, колата ми е сравнително нова и ще ги водя фабрични
) - ще вържа модула към късите на 100%...поне да не светят таблото и габаритите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Караме на фарове през цялата година- МВР против по еко причи
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Не се осведомих добре по отношение на ония записки дето циркулираха за това кое точно е дневни светлини, Е4 и прочее, къде трябва да са монтирани и прочее, но "светлини за движение през деня" и DRL си мисля че е едно и също нещо, и те могат да се ползват без да се пускат късите......????jorko написа:В твоя случай може и да е необходимо да ги пускашФЕРАРИСТ написа:Лично аз ще напълня гушата на някой за 2 комплекта "дневни светлини", но къси през деня няма да пускам.......
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Хората излишно си усложняват мисленето с места за монтаж и надписи разни, сертификати в жабката, преснимани ТЮВ и т.н...ФЕРАРИСТ написа:Не се осведомих добре по отношение на ония записки дето циркулираха за това кое точно е дневни светлини, Е4 и прочее, къде трябва да са монтирани и прочее, но "светлини за движение през деня" и DRL си мисля че е едно и също нещо, и те могат да се ползват без да се пускат късите......????jorko написа:В твоя случай може и да е необходимо да ги пускашФЕРАРИСТ написа:Лично аз ще напълня гушата на някой за 2 комплекта "дневни светлини", но къси през деня няма да пускам.......
иначе в закона си пише или светлини за през деня / независимо как ги наричат / ИЛИ къси светлини ... демек ако си ги пуснал и двете , пак си в нарушение
Коментар
-
jorko, на повечето съвременни автомобили дневните светлини се "пускат" със стартирането да двигателя. Включването на късите ги гаси автоматично. DRL модулите, които се продават и за самостоятелен монтаж СЪЩО имат тази функция - да се гасят с пускането на късите. Хубавото на DRL е, че не ти светят излишно стопове и габарити. Ти това ТЮВ да знаеш, че означава ГТП на български?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
На повечето сигурно, но не и на всичкиjenshen73 написа:jorko, на повечето съвременни автомобили дневните светлини се "пускат" със стартирането да двигателя. Включването на късите ги гаси автоматично. DRL модулите, които се продават и за самостоятелен монтаж СЪЩО имат тази функция - да се гасят с пускането на късите. Хубавото на DRL е, че не ти светят излишно стопове и габарити. Ти това ТЮВ да знаеш, че означава ГТП на български?
и те са заводски прецакани, ако някой реши да се заяжда ,а и какво значи ТЮВ аз си знам, но пресниман ТЮВ на немски не означава редовен ГТП в България, нали се сещаш
Коментар
-
Тая мощност, според мен е много малка и няма да е от полза, т.е. такъв процент е не ефективен! Според моя опит 35-40% са перфектни, но не повече! Това е за ДРЛ, който включва автоматично, редуцирани "дълги" светлини!!!В момента на пазара се предлагат и ДРЛ, които имат функция за автоматично, МОМЕНТАЛНО включване на светлините, на 100%! Тази опция е перфектна в случай, че модула е вързан да стартира "късите" светлини, а те са с ксенонови ламбета.Sev написа:и аз се насочвам към дневни на минимална мощност 15-20%... ще вържа модула към късите на 100%...поне да не светят таблото и габарититеПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
С безполезни закони, безполезна мощност. И аз смятам като Sev да направя същото - DLR модул към късите на 15% мощност, това е най-ниското възможно за самият модул.В лошо време зимата винаги си пускам фаровете и без както казах безполезни закони. Като почнете да събаряте мотористи, да не видите навреме линейка, да блъснете човек щото не сте го видяли заради насрещните фарове друго ще приказвате как да избегнете наказанието ама...Jimy написа:Тая мощност, според мен е много малка и няма да е от полза, т.е. такъв процент е не ефективен! Според моя опит 35-40% са перфектни, но не повече! Това е за ДРЛ, който включва автоматично, редуцирани "дълги" светлини!!!В момента на пазара се предлагат и ДРЛ, които имат функция за автоматично, МОМЕНТАЛНО включване на светлините, на 100%! Тази опция е перфектна в случай, че модула е вързан да стартира "късите" светлини, а те са с ксенонови ламбета.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Всичко от горенаписаното не е вярно.Аз карам с DRL (благодарение на ogi28b - поклон) повече от две години. След това монтирах такъв и на баща ми и при заводски настройки за ниво на дневните светлини 30% при разминаване установихме че в последните метри се получава дискомфорт у водачите. Според мен 15 до 20% от дългите е достъчно.nikolovvd написа:Ако беше така 50% от колите, камионите и автобусите в България нямаше да се движат. Тия педантични германци само за 1-2 кв.см. ръжда спират колата от движение, докото не се оправи проблема.jenshen73 написа:Ти това ТЮВ да знаеш, че означава ГТП на български?
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Аз пък не вярвам на тая теория. Защо? Гледам тука едни търговци докарват по една две коли в месеца от Германия. Същите коли са се движели до последно в Германия , а като гледам колко ръжда има по тях ,колко е омаслен двигателя все едно с години не е сменяно масло. Тук ги мине на пароструйката ,наклепе ръждата с разни китове и пасти и после ги изкарва на пазара за продан чисти като Пиринска вода. Та мисълта ми е че и там има прегледи като нашите .nikolovvd написа:Ако беше така 50% от колите, камионите и автобусите в България нямаше да се движат. Тия педантични германци само за 1-2 кв.см. ръжда спират колата от движение, докото не се оправи проблема.
Коментар
-
Но ги карат на платформа! Отделно това са автомобили оставени за скрап (рециклиране)! Нашите ги купуват по 200-300 Евро и след като ги напудрят ги продават за 2-3 000 лева, а ние като свраките - налитаме на лъскавото.Преди години, когато пътувах често до Германия, нямах камера да снимам от къде ги товарят колите. Там са и гумите ІІ-ра употреба за българския пазар.На такива места ми идва само една дума в главата, но ще я пропусна, да не се засегне някой по грешка.Няма начин да няма начин!

Коментар
Реклама
Collapse




Коментар