Stefanaki написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Караме на фарове през цялата година- МВР против по еко причи
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Защото са афтърмаркет, на фарове НЕПРИГОДНИ за Ксенонови лампи, въпреки "лупите". Анадънму? Ако тия в ГТП-то бяха ръбове - хем щяха да ми вземат парите за прегледа, хем да ме върнат да си оправя светлините.jorko написа:Че защо да не минеш ?jenshen73 написа:Или да обяснявам като на бавни, как на моята кола и няма нищо, но заради едни ксенони можех да не мина ГТП?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
DRL Дневни светлини - полезна информация относно използването им в БългарияТова е старо, но вероятно все още е актуално за допълнителните светлини.Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Е как бе, на пролетната среща на форума едната награда беше комплект такива светлини. Не ми се рови за фактурата, но цената им със сигурност беше доста под 100 лв. Разликата между CE маркировката и другата - Е4, е в това, че СЕ отговаря на европейските изисквания, а Е4 - освен че отговаря на тях, продуктът е одобрен за използване от съответната страна-член на ЕС. Това твоето СЕ и ISO9001 на самото стъкло ли е щамповано или само на опаковката?Мисля, че в документа за валидните дневни светлини пишеше, че светлината трябва да е между 400 и 700 лумена.galinchooo написа:За голямо съжаление на тези,които пише Е4(както трябва да е),са над 100лв....стигат и до 170лв..Не знам защо са толкова скъпи.Моите са със същата осветеност(мощните диоди),само че пише СЕ(в кръгче) и ISO9001.Взех ги за 40лв.Монтирал съм ги според изискванията за монтаж.Само за информация,има и по евтини(около 18-25лв) но с обикновени диоди и нямат нужната осветеност.Светят осезаемо по слабо и от едни 100метра да речем изобщо не се виждат.Това предполага със сигурност спиране с едни 50лв глоба...
Коментар
-
Това със монтажа и преснимането мисля че е удачно, аз лично го правя по други причини който са твърде моралто табу за да ги споделям тук, идеята ми беше че на къси няма да карам през деня, само на така наречените ДРЛ......jorko написа:Хората излишно си усложняват мисленето с места за монтаж и надписи разни, сертификати в жабката, преснимани ТЮВ и т.н...ФЕРАРИСТ написа:Не се осведомих добре по отношение на ония записки дето циркулираха за това кое точно е дневни светлини, Е4 и прочее, къде трябва да са монтирани и прочее, но "светлини за движение през деня" и DRL си мисля че е едно и също нещо, и те могат да се ползват без да се пускат късите......????jorko написа:В твоя случай може и да е необходимо да ги пускашФЕРАРИСТ написа:Лично аз ще напълня гушата на някой за 2 комплекта "дневни светлини", но къси през деня няма да пускам.......
иначе в закона си пише или светлини за през деня / независимо как ги наричат / ИЛИ къси светлини ... демек ако си ги пуснал и двете , пак си в нарушение
Разбира се, няма нищо по удволетворяващо от това да се радваш на неква "благинка" която държавата благосклонно е решила да не ти отнеме, вместо да живее човек с угризенията и моралните несгоди за това че не се е възползвал от нещата който държавата по един или друг начин гледа да ти отнеме считайки че като гражданин имащ неописуемия късмет да живееш в нейните предели, си и длъжен до гроб за прекрасния живот който тя ти осигурява...........jenshen73 написа:Айде да се радваме на малките "бонуси", които имаме, като бълхари.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Напълно си прав колега.Но няма Е4.А са съвсем същите като сертифицираните.Като корпус и сила и ъгъл на светене.Съвсем скоро ще се сдобия и със сертификат...Имам и познат които ще ми "избродира"инициалите на стъклото с машина,но 90лв за "сертифицирани" светлини,няма да дам.....ogi28b написа:Е как бе, на пролетната среща на форума едната награда беше комплект такива светлини. Не ми се рови за фактурата, но цената им със сигурност беше доста под 100 лв. Разликата между CE маркировката и другата - Е4, е в това, че СЕ отговаря на европейските изисквания, а Е4 - освен че отговаря на тях, продуктът е одобрен за използване от съответната страна-член на ЕС. Това твоето СЕ и ISO9001 на самото стъкло ли е щамповано или само на опаковката?Мисля, че в документа за валидните дневни светлини пишеше, че светлината трябва да е между 400 и 700 лумена.galinchooo написа:За голямо съжаление на тези,които пише Е4(както трябва да е),са над 100лв....стигат и до 170лв..Не знам защо са толкова скъпи.Моите са със същата осветеност(мощните диоди),само че пише СЕ(в кръгче) и ISO9001.Взех ги за 40лв.Монтирал съм ги според изискванията за монтаж.Само за информация,има и по евтини(около 18-25лв) но с обикновени диоди и нямат нужната осветеност.Светят осезаемо по слабо и от едни 100метра да речем изобщо не се виждат.Това предполага със сигурност спиране с едни 50лв глоба...FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
При положение, че можеш да ги оставиш винаги да са включени, не виждам как ще ги забравиш?jordan85 написа:Два пъти да забравиш да включиш късите и вече си ги избилКИМИ написа:Не разборам с какво дневните светлини са по- хубави от къситеи ще се избие ли икономията от ток за 1- 2 десетилетия. :D :D :D
Коментар
-
Не ми правят проблем - нито за DRL, нито за ксеноните. Ходил съм на няколко безплатни теста на ADAC и винаги автомобила ми е бил изряден.Специално за jenshen73 - TÜV и ГТП не са едно и също нещо.Sev написа:с две думи в Германия не ти правят проблем с нашенския DRL?Stefanaki написа:Аз карам с DRL (благодарение на ogi28b - поклон) повече от две години. След това монтирах такъв и на баща ми и при заводски настройки за ниво на дневните светлини 30% при разминаване установихме че в последните метри се получава дискомфорт у водачите. Според мен 15 до 20% от дългите е достъчно.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Да поясня за какво са по хубави от късите.Не става въпрос за икономия изобщо.Дреме ми че ще изгори няколко си грама повече.А и знаете че на италянките фаровете се гасят с ключа.И да искаш не можеш да забравиш да ги включиш,защото лоста ми е винаги на "ON"..хах...Предпочетох диодните,защото си спестявам глобата за изгоряла крушка.Всички знаят че глобяват и за това,а не само за невключени фарове.Ето за това са по хубави от късите.........Като те спрат с изгоряла крушка,иди им разправяй че не си видял и че сега е изгоряла.....хихихихихиКИМИ написа:Не разборам с какво дневните светлини са по- хубави от къситеи ще се избие ли икономията от ток за 1- 2 десетилетия. :D :D :DFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар