А пък за по- редки автомобили като Фиак Купе.... където полицайте не значт, че е фиат преди да видят емблемата на предния капак, който е с фабрични лупи на късите светлини??? Както каза колегата, "Svilens" , Ами където ксенона е опция??? Верно че купето не е модел 2005++ ама те от къде ще знаят дали не е сложен в завода ОПЦИОНАЛНо?! Утре ще отворя капака ще преправя закрепянето и даже няма да се виждат баласти и т.н. всичко ще е скрито кабелите ще изглеждат фабрични и кво ?! И на мен са вадили очите с ксенон на гоуф 1 или кадетт .... но също са ми вадили очите и халогени дето светят в небето. Според мене трябва да има Акция регулирани фарове.... без да се заяждат с ксенона особенно на фарове с лупи.Просто се чудят от кой крачол да ни вадят парите вече...
Френеловите пръстени (това "оребряване" на стъклата) е точно за да не свети във всички посоки, а за да е насочена светлината. Аз лично съм ЗА ксенон само на дългите светлини, ако е монтиран допълнително. На късите - както е излязла колата от завода! Или ако се слага допълнотелно ксенон и на късите светлини - да се подменят фаровете с такива с леща, за да не се заслепяват насрещните.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Нека да попитам тези които карат с нефабричен ксенон, колко от тях имат автоматично регулиране на фаровете,когато идва насрещен автомобил?
Никой няма да има такава регулировка по простата причина, че такава не съществува!
Не съществува в нашите коли,но добре направените фабрични ксенони са с такова регулиране. Факт е,че не заслепяват!
Ти карал ли си срещу Q7,5, X3,5, Toureg и още куп които имат автоматично регулиране да ми кажеш , което е факт по почно и кое не заслепява и др че автоматичното регулиране може да работи коректно по аутобана в Германия, но по селските пътища в България няма как да стане.
В България още не можем да се отървем от манталитета, че автомобилът е поле за развихряне на умения от типа "направи си сам". Не знам как е по Европа-та, аз не съм ходил никъде. Но ми се струва немислимо в цивилизована държава органите на реда да си затварят очите пред животозастрашаващи или неузаконени изменения по автомобила.
Добре като си сложиш носач от някой китайски кораб, отиди до КАТ да ти го узаконят ,за да си спокоен ,че не си НЕЗАКОНЕН ?! Ма що се правите на света вода, не напита?!п.п. Всеки с основно образование и учил физика, надявам се! Та там за светлина и тн, като имаш точков св.източник и равно растояние до отражатела, каквото и да сложиш да свети ще свети все в една и съща точка!!! Та тая тъпотия с ксеноновите лампи е смехотворна, при настроен правилно фар.
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
В България още не можем да се отървем от манталитета, че автомобилът е поле за развихряне на умения от типа "направи си сам". Не знам как е по Европа-та, аз не съм ходил никъде. Но ми се струва немислимо в цивилизована държава органите на реда да си затварят очите пред животозастрашаващи или неузаконени изменения по автомобила.
Добре като си сложиш носач от някой китайски кораб, отиди до КАТ да ти го узаконят ,за да си спокоен ,че не си НЕЗАКОНЕН ?! Ма що се правите на света вода, не напита?!
Гледам нещо много си се вдъхновил в тази тема . Кьорав ли си, не ти ли прави впечатление колко силно заслепяват ксеноните през нощта?
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
А ти snake не проумяваш ли , че заслепяването не е от ксенона ?
Напротив, ксеноните заслепяват много повече. И най-вече тези със студената светлина. Какво ще те заслепи обикновената крушка, която мъждука като свещ с недразнеща, топла светлина? Дори да свети в каваците, пак не заслепява колкото ксенона.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Не ве нахъсвам се! Щото като ме спрат да знам, как да им го кажа...а и не исках да прозвучи така персонално, капиш?Принципа е грешен и това ,че онея са малоумници не означа ,че ние трябва да се съгласяваме.Пак да питам Н1-55W ... къде е НЕ законното в случая?
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
Не че съм някакъв голям шофьор и по принцип избягвам да карам вечер, но до сега не ми се е случвало да намалям до 20 заради отсрещно светещи в небето фарове. Някой колеги тук прекалено много драматизират нещата. С ксенон съм и без лупи на рефлекторен фар и единствения път когато са ми святкали беше като показвах на сина как се регулират фаровете (на стилото си ги вдигам и свалям от таблото) и ги бях оставил на крайно вдигнато положение.Искам да питам по-компетентните замяната на панелния с конусен филтър не се ли води доработка/модификация и не трябва ли да подлежи на технотест ? когато си пристегнете маркучи или кабели с свински опашки не е ли пак доработка ? тунинга във всичките му форми какво е ?Лично на мен много повече ми пречат светодиодите на пръскалките на разните "бегачки".
Коментар