Той и дядо Коледа съществува и има истински и ор’гинални неща :D Хела и Филипс и Осрам също се прави в Китай, отворете си очите. И колегата дето извади логиката, че истинския бил с други келвини, това означава, че ако си сложиш китайски със същите келвини той е вече "истински"
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Забраняват китайските ксенони
Collapse
Заключена тема
X
X
-
mnpenchev
Дидо, ти случайно да си бил в багажника ми тогава ? Като гледам на къде отива форума очаквам скоро някой да почне да ми оняснява как се правят деца.Immortal написа:Не стига, че не разбираш, ми и сина си учиш грешно.Фаровете от бутона вътре ТРЯБВА да са вдигнати МАКСИМАЛНО. Тогава се прави настройка на фаровете.Този бутон служи, когато отзад се качат няколко човека, или сложиш 2 торби цимент в багажника, и задницата на колата "клекне", т.е. предницата се вдига, да свалиш фаровете надолу, така, че да не заслепяваш насрещните.При ненатоварена кола (т.е. кола само с двамата пътници отпред), положението на което трябва да държиш регулатора на фаровете е 0 (т.е. най-високо).mnpenchev написа:С ксенон съм и без лупи на рефлекторен фар и единствения път когато са ми святкали беше като показвах на сина как се регулират фаровете (на стилото си ги вдигам и свалям от таблото) и ги бях оставил на крайно вдигнато положение.
Коментар
-
[quote:e090381a07]За да не пречи на останалите водачи, ксеноновият фар трябва да бъде с определени лупи, които концентрират светлината в една посока, без да я разпръскват, обясниха експерти. При проверките на КАТ с уредите за регулиране ще се следи дали след определени метри лъчът светлина се пречупва надолу, каквито са показателите на добре регулираните светлини.,,Ако ксенонът ви след дадени метри свети надолу, това означава, че не би заслепил водача срещу вас и ние няма за какво да ви санкционираме
Коментар
-
значи меренето не се извършва от полицаиа от технически лица от ДАИако установят нарушение не те глобяват директно, а те изпращат в пунктмисля че е нормалноniko09 написа:Така е ама те са служебни лица, а регулаж или регулиране се прави от експерти или техници. не са ги измислили пак нещата.Sev написа:доста добре тълкуват нещатаслед като черно на бяло не е забранен, гледат за настройка и това е
Коментар
-
Съгласен съм, само на въпроса кой точно ще ми измери налягането на гумите и ще го корегира (изпихне или напомни) ако има нужда, не мога да намеря отговор.Sev написа:значи меренето не се извършва от полицаиа от технически лица от ДАИако установят нарушение не те глобяват директно, а те изпращат в пунктмисля че е нормалноniko09 написа:Така е ама те са служебни лица, а регулаж или регулиране се прави от експерти или техници. не са ги измислили пак нещата.Sev написа:доста добре тълкуват нещатаслед като черно на бяло не е забранен, гледат за настройка и това еFiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
Мене пък къде ме намеси тука :ДТея ксенони като моя май са ви промили мозъците :ДАфтармаркет ксенони ще продължава да има докато съществува всичко това в тази държава. И не си купим нормални коли!mnpenchev написа:Дидо, ти случайно да си бил в багажника ми тогава ? Като гледам на къде отива форума очаквам скоро някой да почне да ми оняснява как се правят деца.Immortal написа:Не стига, че не разбираш, ми и сина си учиш грешно.Фаровете от бутона вътре ТРЯБВА да са вдигнати МАКСИМАЛНО. Тогава се прави настройка на фаровете.Този бутон служи, когато отзад се качат няколко човека, или сложиш 2 торби цимент в багажника, и задницата на колата "клекне", т.е. предницата се вдига, да свалиш фаровете надолу, така, че да не заслепяваш насрещните.При ненатоварена кола (т.е. кола само с двамата пътници отпред), положението на което трябва да държиш регулатора на фаровете е 0 (т.е. най-високо).mnpenchev написа:С ксенон съм и без лупи на рефлекторен фар и единствения път когато са ми святкали беше като показвах на сина как се регулират фаровете (на стилото си ги вдигам и свалям от таблото) и ги бях оставил на крайно вдигнато положение.Subaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
Малко да се отклоня от темата - не знам дали ви прави впечатление, но сега фаровете станаха причина за част от проишествията, скара зимните гуми ще се слагат, и те ще са част от проблема.......я колко много фактори наизскочиха, чак почвам да се чудя кога ли ще чуя дежурното клише че все превишената скорост е виновна......И естествено никога не е виновна обклъжаващата инфраструктура, пък ако ще и на луната да мяза....Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Според мен както казах санкциите трябва да са за нерегулирани фарове.Той и моя ксенон е от китайските,но съм сигурен,че не заслепявам насреща движещите се.И кво мен ша ме спрат от движение,понеже аз съм помислил за моето удобство като си поставя ксенон и след това да помисля за другите участници в движението като си регулирам фаровете така,че да не заслепяват,а някой дядо с жигулка дето преди години е сменял рефлектора и фара му бие точно в движещите се срещу него и ги блещи 1407255186 пъти повече от моя ксенон ще остане безнаказан.Пак измислено и недомислено.Емиии кажете му България.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Уникалната тема
Фар, който е предвиден за халогенна лампа и рефлекторът, и стъклото му са проектирани за халогенна лампа - като му сложиш ксенонова - блести, та се не знае. Тези, които си мислят, че точно техният ксенон е регулиран перфектно и не заслепява - прочетете малко уроци по физика, недейте наизуст да си говорите. При фар с лупа ефектът на отблясъците е сведен до минимум, защото стъклото е гладко и отсичането на светлиния сноп става по друг начин, съвсем различно е. Остава проблемът с автоматичното регулиране и системата за измиване. А фар с фабричен ксенон и рефлектор е съвсем друг случай, там всичко е проектирано като за ксенонова лампа. Не забравяйте, че в ксеноновата лампа източникът на светлина не е така концентриран, като в халогенната лампа. Ако някой има проблеми със слаби фарове - проблемът не е от марката, може би не е и в очите ви. Проблемът е, че са ви изгорели рефлекторите и имате загуби по кабелите. Щом една кола с 55 вата лампа може да свети добре, то значи всички могат да светят добре. Иначе просто няма да напуснат заводите.Едно време и аз така като вас - си мислех, че точно моят ксенон не заслепява, щом съм го регулирал добре. Но като видях каква е разликата между фар с лупа и фар с рефлектор, събрах пари и смених фаровете. Това, че не са ви присветвали изобщо не значи, че не заслепявате и не пречите, за съжаление. Както писах и в една друга тема - дори и да ви присветнат - какво ще промените? Ще присветнете и вие, и толкова. Но продължавате да си блестите.Не карам много извънградско, но един път да карам - всеки път се убеждавам колко лошо е да се кара кола с ксенон, с рефлекторен фар, за халогенна лампа, лошо насочен. Трагично е. Ама на Груйо в Биримирци не му пука, нали е гъзар! Кой писа нагоре, че светлината му била 8000 К - синя. Това е забранено, черно на бяло в ЗДП
Ама дреме ти, нали колата ти е готина отстрани гледано...Ето това е най-лошото схващане:Звучи ми точно като "Аз съм сигурен в колата си и усещам, че мога спокойно да си карам със 150..."Той и моя ксенон е от китайските,но съм сигурен,че не заслепявам насреща движещите се.
Коментар
-
При фар с лупа, но отново проектиран за халогенна крушкаПри фар с лупа ефектът на отблясъците е сведен до минимум, защото стъклото е гладко и отсичането на светлиния сноп става по друг начин, съвсем различно е. Остава проблемът с автоматичното регулиране и системата за измиване.
Минали са ми доста фарове през ръцете и мога да ви кажа, че и лупите са различни при ксеноновите фарове. А пък лупите на Фиат, Алфа въобще не искам да ги коментирам, така трагедия при фар с лупа не съм виждал никъде.Продължавайте да се успокоявате, че не дразните насрещните, аз ще продължавам да карам на дълги срещу вас.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар