Tрябва някой да излезе от пътя пред очите ти, за да разбереш, че заслепяваш, така ли?Искаш правила, ама ги искаш първо за другите, а после за теб?Много си хитър.Аман от тарикати в тази държава.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Забраняват китайските ксенони
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Покажи де е написано черно на бяло това за гумите и ще черпя при първи удобен момент.А за по ниски и по високи гуми пак ли е така според тебе?Тия с ниските минават щото са по стабилни ,па другите горят?Дали е така?Dido_Lyubenov написа:Lane Staley написа:Писна ми. Преди ми беше гот да карам нощем, сега ...Да ги глобяват/спират от движение, каквото и да е, дано изчистят пътищата.Всеки си прави каквото си иска по колата си, едни те заслепяват, други ще те оглушат, трети ще те удушат, четвърти нямат две крушки по стоповете да светят както го е замислил производителя - не знаеш спира ли, мигач ли е дал или задна. Да стегнат техническите прегледи и да останат самоизправните автомобили. А който иска ксенон - Технотест.
Колега, и аз съм с лупи на късите, не съм със ксенон, е и теб не обвинявам за ксенона щом си с лупи, но за гумите малко грешиш. Всички си слагат по-широки гуми за гъзарлък, което е по-добре за стабилноста и спирачния път на колата. Подлежат на санкция тези водачи, които монтират гуми с по-малка допирна повърхност с пътната настилка, от предписаната от завода производител, тоест по-тесни от предписаните.krasio_79bs написа:Имам ксенон от почти 18 месеца.На фар с лупа.Афтърмаркетче за скромна сума.През тези 18 месеца не съм спрял да карам на фарове вкл. и денем.Нито един път до сега не са ми присветнали и тн.През това време и два пъти съм минавал технически преглед по всички правила без проблеми.И защо тогава да го свалям?Нямам нито една причина,освен ,че съм променил нещо по конструкцията и тн.А колко водачи има дето са сменили примерно размера на предписаните гуми?Не е ли това нарушение на разпоредбите.Минават ли технотест?До де не ме спрат и до де не преча на другите участници в движението няма да го махна.
Коментар
-
На теб май ти е по лесно да дрънкаш глупости от колкото да четеш.Не заслепявам!!!18 месеца карам с тях.Последният преглед го минах на 21.10.2011.Баш по време на истерията с ксеноните.Не заслепява бре.Не съм тарикат на дребно и ме обиждаш по начина си на изказване.Не съм дал пари да заслепявам колегите.Дал съм ги с цел безопасност,а не от келешлък.И мен ме дразнят звездолетите и нямам нищо против да ги спират от движение без значени дали са с ксенон или халоген.Не е нужно никой да излиза от пътя си.Има си уреди за тая работа.Щом уредите показват ,че не заслепявам ,не виждам кой си ти аджеба на другия край на родината ,че да го оспорваш дори без да си видял как светя.Lane Staley написа:Tрябва някой да излезе от пътя пред очите ти, за да разбереш, че заслепяваш, така ли?Искаш правила, ама ги искаш първо за другите, а после за теб?Много си хитър.Аман от тарикати в тази държава.
Коментар
-
Че е разрешено да се кара с различни от предписаното от производителя.Опитвам се да му обясня на колегата ,че и тези които карат с различни гуми са за санкция от органите.ФЕРАРИСТ написа:В смисъл че като е по широка гумата е по голямо сцеплението или обратното.....?????krasio_79bs написа:Покажи де е написано черно на бяло това за гумите
Коментар
-
Аха......тва чесно казано не съм се интересувал как е, така или иначе гледам да карам винаги с по широки.......и като цяло изобщо не ми дреме дали се санкционира, предпочитам да мога да спра есктремно като се наложи и да съм по харен в завоя.......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
В книжката с инструкции на автомобила са ти описани размерите на гумите за твоя автомобил. По закон си длъжен да се съобразиш с тях. Всяко отклонение от посочените размери, може да се тълкува като конструктивна промяна. Това важи и за светлините и за ходова част и окачване, спирачна уретба, кормилна уретба, изпускателна уретба, колани, брой седалки ( ако са повече от фабрично монтираните), шасито на автомобила, броните и др.С две думи всичко свързано с безопастноста на деижението и на пътниците в автомобила, както и с отделянето на вредни емисии и шум, трябва да отговаря на спецификациите на МПС дадени от завода производител. Друг е въпроса колко следят компетентните органи за спазването на тези изисквания. Те затова толкова народ се изтрепа по пътищата. Защото тук в БГ сме по-велики от всички и знаем как да си направим колите. Е а сега някой да ми отговори, като сме такива специалисти в автомобилостроенето, защо няма една българска кола на тоя свят, ами ще сглобяваме китайски боклуци в Ловеч ???krasio_79bs написа:...Покажи де е написано черно на бяло това за гумите и ще черпя при първи удобен момент.А за по ниски и по високи гуми пак ли е така според тебе?Тия с ниските минават щото са по стабилни ,па другите горят?Дали е така?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Съгласен съм на всякакви разумни комбинации и делкане на доставкиDikata_BG написа:Не е реклама ще си вземам новите лампи от тук ( цяла нова H.I.D. система)jenshen73 ако желаеш можем да си комбинираме поръчката и да си разделим доставката
П.П. По темата на прежде пишещите колеги относно ширината на гумите и по-доброто спиране - това е такъв булшет, че тоя (Ферарист) дето го пише сам не си вярва. Я да тури 2.5 пъти по-широки гуми от предписаните за трабантче, на конкретното трабантче и да се опита да спре. Колега Ферарист много пъти си се изказвал неадекватно, но това с гумите БИЕ всички рекорди.
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Българска кола има отдавна сглобявана у нас.Ама това е друга тема на размисъл.http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%...B5%D0%BD%D0%BEDido_Lyubenov написа:В книжката с инструкции на автомобила са ти описани размерите на гумите за твоя автомобил. По закон си длъжен да се съобразиш с тях. Всяко отклонение от посочените размери, може да се тълкува като конструктивна промяна. Това важи и за светлините и за ходова част и окачване, спирачна уретба, кормилна уретба, изпускателна уретба, колани, брой седалки ( ако са повече от фабрично монтираните), шасито на автомобила, броните и др.С две думи всичко свързано с безопастноста на деижението и на пътниците в автомобила, както и с отделянето на вредни емисии и шум, трябва да отговаря на спецификациите на МПС дадени от завода производител. Друг е въпроса колко следят компетентните органи за спазването на тези изисквания. Те затова толкова народ се изтрепа по пътищата. Защото тук в БГ сме по-велики от всички и знаем как да си направим колите. Е а сега някой да ми отговори, като сме такива специалисти в автомобилостроенето, защо няма една българска кола на тоя свят, ами ще сглобяваме китайски боклуци в Ловеч ???krasio_79bs написа:...Покажи де е написано черно на бяло това за гумите и ще черпя при първи удобен момент.А за по ниски и по високи гуми пак ли е така според тебе?Тия с ниските минават щото са по стабилни ,па другите горят?Дали е така?
Коментар
-
Тук вече отидохме здраво на спам, но... ето го Гординито, за което Краси говори! http://vbox7.com/play:8181ee37
Коментар
-
Според теб не заслепяваш и си изряден, хайде сега ми кажи тогава защо има толкова изисквания за една такава система и защо е променен самият фар.Не виждам смисъл да се наливат толкова пари в едни ксенони, я направете една оферта на автомобилните производители и им кажете, че ще станат много богати като почнат да монтират ксенон от 2лвНа теб май ти е по лесно да дрънкаш глупости от колкото да четеш.Не заслепявам!!!18 месеца карам с тях.Последният преглед го минах на 21.10.2011.Баш по време на истерията с ксеноните.Не заслепява бре.
Започвате да ставате смешни.П.С Това с гумите не е газария а е сигурност, който ми каже, че автомобил с по широки...... гуми става нестабилен..... въобще няма да разговарям с него.
Коментар
-
И аз ще вляза в спама...Какво става ако моите ксенони не са "китайски", ами са най-редовни изпитани и одобрени от TÜV (пазя си всички документи, в които е записано - geprüfte Qualität vom TÜV mit 1 Jahre Garantiе)?Към колегата Dido_Lyubenov - не се вглеждай много подробно в книжката с инструкции на автомобила. В моята пише,ч е трябва да използвам масло SELENIA 10W-40, но колата откакто е при мен я "мъча" с всякакви 5W-40 без да нарушавам "отделянето на вредни емисии и шум, трябва да отговаря на спецификациите на МПС дадени от завода производител". И да не се засeгне някой. Без лоши чувства. Но със скапани закони и слаб контрол = такава е действителността (ксенони, водородни бълбукатори, затапен ЕГР, резонатор вместо катализатор............). Кой ли има интерес от това?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Ами спри да разговаряш с органите тогава.Нал си много изряден?Спазвай правилата тогава.chaveto написа:Според теб не заслепяваш и си изряден, хайде сега ми кажи тогава защо има толкова изисквания за една такава система и защо е променен самият фар.Не виждам смисъл да се наливат толкова пари в едни ксенони, я направете една оферта на автомобилните производители и им кажете, че ще станат много богати като почнат да монтират ксенон от 2лвНа теб май ти е по лесно да дрънкаш глупости от колкото да четеш.Не заслепявам!!!18 месеца карам с тях.Последният преглед го минах на 21.10.2011.Баш по време на истерията с ксеноните.Не заслепява бре.
Започвате да ставате смешни.П.С Това с гумите не е газария а е сигурност, който ми каже, че автомобил с по широки...... гуми става нестабилен..... въобще няма да разговарям с него.И аз моя ксенон за сигурност съм го сложил,не е за гъзария....Ама закона не пита.Друг па си е сменил барабанните със дискови спирачки,пак за сигурност.Ама пусти закон.Чл. 10. (1) Моторно превозно средство или тегленото от него ремарке е технически неизправно, ако има някоя от следните повреди или неизправности:9. по колелата и гумите:а) гумата не съответства по размер, налягане, допустимо натоварване и скорост на марката и модела на моторното превозно средство;б) гумата има разкъсвания;в) джантата е повредена или деформирана, липсва или е повреден елемент за закрепване на джантата към главината на колелото;г) дълбочината на протекторния рисунък на гумите на автомобилите и на мотоциклетите е по-малка от 1,6 мм;д) има вулканизирани или регенерирани предни гуми;е) не са балансирани колелата на лекия автомобил;
Коментар
-
Е че как пък да няма интерес на колко км ти е колата 10 000 -20 000 - 100 000 или понеже и катализатора има живот който е до около 150 000км не искаш бомби зареждай на 2,50/1л не караш често вечерно време не си слагай ксенонStefanaki написа:И аз ще вляза в спама...Какво става ако моите ксенони не са "китайски", ами са най-редовни изпитани и одобрени от TÜV (пазя си всички документи, в които е записано - geprüfte Qualität vom TÜV mit 1 Jahre Garantiе)?Към колегата Dido_Lyubenov - не се вглеждай много подробно в книжката с инструкции на автомобила. В моята пише,ч е трябва да използвам масло SELENIA 10W-40, но колата откакто е при мен я "мъча" с всякакви 5W-40 без да нарушавам "отделянето на вредни емисии и шум, трябва да отговаря на спецификациите на МПС дадени от завода производител". И да не се засeгне някой. Без лоши чувства. Но със скапани закони и слаб контрол = такава е действителността (ксенони, водородни бълбукатори, затапен ЕГР, резонатор вместо катализатор............). Кой ли има интерес от това?
Ксенонат не е само красота а и сигурност на пътя
Subaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар